Aktualności
Marzec 2020
Lipiec 2019
Czerwiec 2019
Grudzień 2018
6 urodziny Voicetel Communications!
6 urodziny Voicetel Communications!
Firma Voicetel Communications powstała 11 grudnia 2012 roku, czyli dokładnie 6 lat temu. Założona została przez Dawida Wójcickiego i Krzysztofa Płachtę. Stworzone przez nasz zespół w pełni autorskie rozwiązanie technologiczne można z powodzeniem uznać za przełomowe nie tylko w Polsce, ale także w ogólnoświatowym ujęciu branży Conversational AI.
Lydia z brązową statuetką w konkursie Mixx Awards
Mixx Awards
TeleBot (Lydia) stworzony przez firmę Web2Metrics i Voicetel Communications zdobył brązową statuetkę w konkursie Mixx Awards w kategorii Innovation.
Listopad 2018
Wrzesień 2018
Sierpień 2018
Maj 2018
Kwiecień 2018
Lydia nagrodzona złotem w prestiżowym konkursie INNOVATION 2018 organizowanym przez SAR
Lydia nagrodzona złotem w konkursie INNOVATION 2018
Bank Credit Agricole i agencja Performics zostali nagrodzeni złotą statuetką w prestiżowym konkursie INNOVATION . Nagroda przyznana została za wdrożenie TeleBota (Lydia) – innowacyjnego narzędzia wykorzystującego sztuczną inteligencję, optymalizującego kampanie sprzedażowe kredytu gotówkowego w Internecie.
Voicetel Communications na III spotkaniu z cyklu Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta
Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta
17 kwietnia 2018r uczestniczyliśmy w konferencji “Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta”. Pojawiliśmy się tam na zaproszenie firmy Altar. Prelegentem był Prezes Dawid Wójcicki, który poszerzał temat i odpowiadał na pytania dotyczące inteligentnego bota głosowego.
Marzec 2018
Styczeń 2018
Grudzień 2017
Październik 2017
Sierpień 2017
Automatyczne kampanie telefoniczne do tysięcy klientów - Maya™
Nowy produkt Voicetel Communications - Maya™
Automatyzacja telefonicznej obsługi połączeń wychodzących bez wysokich kosztów, długich przygotowań i zespołu konsultantów oraz prawie dwukrotnie zwiększona efektywność w ocieplaniu leadów – sprawdź.
16 - 17 października, Voicetel Communications na Customer Congress
Voicetel Communications na Customer Congress
Spotkanie liderów rynku usług i rozwiązań w obszarze obsługi klienta. Rozmowy o trendach, zmianach, innowacyjnych narzędziach i najnowszych rozwiązaniach. Zobaczcie naszą relacje z wydarzenia z aktywnym udziałem Dawida Wójcickiego.