Przełomowe wydarzenie w branży Conversational AI

#GdzieJestDialla

22 marca 2018r Voicetel Communications S.A. zorganizował Przełomowe wydarzenie w branży Conversational AI. Była to premiera nowego produktu Dialla, Inteligentnej Asystentki – bota, który rozumie człowieka.

Technologia Brilliance™

Brilliance™ to technologia umożliwiająca sztucznej inteligencji prowadzenie płynnego dialogu telefonicznego z człowiekiem. Robot rozumie intencje rozmówcy, a nie tylko rozpoznaje mowę, co sprawia, że może zastąpić ludzkich konsultantów telefonicznych w większości procesów telefonicznej obsługi klienta.

Robot, który pomaga, a nie szkodzi

Konieczność „przedzierania się” przez zawiły system komunikatów głosowych, długie oczekiwanie na połączenie, a wreszcie frustracja związana z rozmową z niekompetentnym konsultantem – to tylko niektóre z długiej listy problemów związanych z telefoniczną obsługą, na które skarżą się klienci i które prowadzą do strat wizerunkowych i finansowych dla przedsiębiorstw.

Rozwiązaniem tych problemów, a także sposobem na obniżenie kosztów dla firm, jest automatyzacja obsługi telefonicznej. Automatyzacja – ale jaka? Funkcjonujące obecnie na rynku systemy automatycznej obsługi – takie jak IVR czy czatboty – nie sprawdzają się, gdyż uzyskanie informacji lub załatwienie sprawy za ich pośrednictwem jest dla dzwoniących de facto bardziej czasochłonne i mniej skuteczne, niż rozmowa z człowiekiem.

Rozwiązaniem, które łączy swobodę dialogu typową dla rozmowy ludzi, a jednocześnie zapewnia szybsze i bardziej kompetentne załatwienie sprawy klienta, jest conversational AI – czyli inteligentny robot, który faktycznie rozumie intencje rozmówcy i może poprowadzić z nim równorzędny dialog. Jedyną na świecie technologią, która potrafi w ten sposób obsługiwać klientów, jest Brilliance™. To robot, z którym ludzie faktycznie chcą, a wręcz lubią rozmawiać i który sprawia, że cały proces jest krótki, przyjemny i efektywny.

Czytaj dalej

Inne aktualności

Konkurs Mixx Awards

Lydia wyróżniona brązową statuetką w konkursie Mixx Awards

Robot Lydia, rozwiązanie Voicetel Communications i Web2Metrics otrzymał brązową statuetkę w konkursie Mixx Awards podczas gali finałowej

EY Przedsiębiorca Roku 2018

Prezes Dawid Wójcicki w finale EY Przedsiębiorca Roku

22 listopada podczas finałowej gali EY Przedsiębiorca Roku 2018 został wyłoniony zwycięzca. Prezes Voicetel, Dawid Wójcicki walczył w kategorii Nowe Technologie / Innowacyjność

EY Przedsiębiorca Roku

Prezes Dawid Wójcicki w finale EY Przedsiębiorca Roku

Prezes Voicetel Communications,  Dawid Wójcicki znalazł się wśród 14 finalistów 16 edycji konkursu EY Przedsiębiorca Roku, w kategorii Nowe Technologie / Innowacyjność