Spotkanie dla Inwestorów Indywidualnych

RELACJA ZE SPOTKANIA Z INWESTORAMI INDYWIDUALNYMI

27 września na 32 piętrze budynku Golden Floor Tower w Warszawie odbyło się spotkanie Voicetel Communications S.A. z Inwestorami Indywidualnymi. Spotkanie organizowane było we współpracy ze Stowarzyszeniem Inwestorów Indywidualnych, które też słowem wstępu o spółce otworzyło całe wydarzenie.

Podczas kilkugodzinnego spotkania Prezes Dawid Wójcicki opowiedział o najważniejszych aspektach działalności spółki Voicetel Communications. Opis działania technologii Brilliance oraz problemów firm z telefonicznym kontaktem z klientami, które bazujące na niej produkty rozwiązują, poprzedził umiejscowieniem Voicetel na światowym rynku Conversational AI. Duży nacisk położył na opis corowego produktu firmy – Dialli, czyli wirtualnej asystentki dla małych i średnich przedsiębiorstw. Uczestnicy spotkania dowiedzieli się również o ambitnych planach rozwojowych spółki, w tym ekspansji na rynki zagraniczne. Spotkanie zakończyło się omówieniem najważniejszych pozycji bilansu. Przez cały czas trwania prezentacji, jak i podczas przerw kawowej i coctailowej uczestnicy mieli możliwość zadawania pytań dotyczących firmy Zarządowi spółki oraz jej pracownikom odpowiedzialnym za rozwój technologii, jej produktów i biznes development.

Dodatkową atrakcją wydarzenia była możliwość samodzielnego skonfigurowania oraz przetestowania robota głosowego Dialla w dwóch specjalnych bukach telefonicznych. Każdy z uczestników otrzymał również voucher Alter You z numerem do swojej osobistej Asystentki Poczty Głosowej.

PLAN SPOTKANIA:

Voicetel Communications S.A. oraz jej pozycja na światowym rynku Conversational AI

  • Profil działalności Spółki
  • Światowe trendy automatyzacji obsługi klienta
  • Pozycja Spółki w branży Conversational AI

 

Obszary działalności Spółki

  • Brilliance – przełom w komunikacji z klientem
  • Główne obszary rozwoju Spółki (custom development, boty outboundowe, Dialla)
  • Filozofia doboru oraz realizacji projektów

 

Dialla – wirtualna asystentka dla SME

  • Kim jest Dialla i dla kogo jest tworzona?
  • Dystrybucja Dialli w modelu partnerskim
  • Krajobraz obsługi klienta po wdrożeniu Dialli

 

Plany rozwojowe Voicetel Communications S.A.

  • Roadmapa, czyli plan działań i strategia rozwoju
  • Rozwiązania Voicetel w językach obcych oraz eksport na rynki zagraniczne
  • Planowane wolumeny sprzedaży na najbliższe lata

 

Omówienie wybranych pozycji bilansu

Raport analityczny East Value Research

 

Prezes Voicetel Communications zapowiedział, że Spotkanie dla Inwestorów Indywidualnych było pierwszym w karierze spółki, ale na pewno nie ostatnim.

 

 

Inne aktualności

Lydia wyróżniona w kategorii: Digital Marketing - innowacja internetowa.

Bankowy Telebot od Web2Metrics i Voicetel Communications wyróżniony

Bankowy Telebot od Web2Metrics i Voicetel Communications zdobył wyróżnienie w konkursie Golden Arrow, w kategorii: Digital Marketing - Innowacja Internetowa.

Altar oraz Voicetel partnerami

Altar podpisał umowę o współpracy partnerskiej z Voicetel

Altar, dostawca systemu Contact Center, podpisał umowę o współpracy partnerskiej z Voicetel – liderem technologicznym rozwiązań klasy conversational AI.

Partnerstwo Technologiczne

Spółka Technologiczna Systell oficjalnym partnerem Voicetel

Poznańska spółka technologiczna Systell, dostawca systemu Systell Contact Center, została oficjalnym partnerem firmy Voicetel Communications.