Systell partnerem Voicetel Communications

PARTNERSTWO TECHNOLOGICZNE

Poznańska spółka technologiczna Systell, dostawca systemu Systell Contact Center, została oficjalnym partnerem firmy Voicetel Communications.

– Jednym z celów współpracy jest przyspieszenie procedur związanych z uruchamianiem kanałów automatycznej obsługi głosowej u klientów korporacyjnych. W ramach współpracy Voicetel jako leader technologiczny rozwiązań klasy conversational AI występować będzie jako dostawca w procesie wdrażania lub rozwoju zintegrowanej infrastruktury telekomunikacyjnej dla obecnych i nowo pozyskiwanych klientów Systell. – czytamy w komunikacie spółki Systell.

Systell ma zapewniać także dodatkową infrastrukturę do realizacji kampanii outboundowych uruchamianych przez Voicetel w ramach systemów Zoya, Maya, Pola oczy wykorzystywany przez firmy z sektora finansowego – Lydia.

Voicetel Communications to lider rynku smart speech – inteligentnej automatycznej obsługi klienta. Brilliance – stworzona przez firmę, unikatowa w skali światowej technologia dialogowa – pozwala zautomatyzować procesy obsługi telefonicznej w przedsiębiorstwach reprezentujących dowolne branże oraz w contact center. Ucząca się sztuczna inteligencja rozumie człowieka i potrafi prowadzić z nim płynny dialog – przede wszystkim w formie komunikacji telefonicznej, może jednak obsługiwać także inne kanały głosowe oraz tekstowe. Voicetel działa na rynku B2B, docelowo jednak – w perspektywie kilku lat – chce objąć usługami także rynek B2C, docierając bezpośrednio do klientów indywidualnych.

Firma Systell od ponad 12 lat zajmuje się tworzeniem i projektowaniem systemów informatycznych do obsługi call i contact center. Specjalizuje się w dostarczaniu elastycznego oprogramowania klasy CC/CRM do obsługi klienta, koncentrując się na sektorze MŚP. Codziennie za pośrednictwem systemu Contact Center realizowanych jest ponad 1,5 miliona połączeń telefonicznych, wysyłane są maile, SMS-y, voice SMS-y oraz prowadzone są chaty. Systell ma na swoim koncie ponad 550 wdrożeń i integracji oprogramowania dla contact center i od lat zwiększa skuteczność komunikacji między przedsiębiorstwami, a ich klientami. Ponadto firma wdraża i utrzymuje serwery telekomunikacyjne IP PBX i centrale telefoniczne, dostarcza sprzęt telekomunikacyjny oraz integruje telefonię z działającym już u klienta oprogramowaniem ERP i CRM.

Czytaj dalej

 

Inne aktualności

Lydia wyróżniona w kategorii: Digital Marketing - innowacja internetowa.

Bankowy Telebot od Web2Metrics i Voicetel Communications wyróżniony

Bankowy Telebot od Web2Metrics i Voicetel Communications zdobył wyróżnienie w konkursie Golden Arrow, w kategorii: Digital Marketing - Innowacja Internetowa.

Altar oraz Voicetel partnerami

Altar podpisał umowę o współpracy partnerskiej z Voicetel

Spółka Altar, dostawca systemu contact center, podpisała umowę o współpracy partnerskiej z Voicetel Communications S.A. – liderem technologicznym rozwiązań klasy conversational AI, które pozwalają na inteligentną, automatyczną obsługę klienta.

22 Konferencja WallStreet

Voicetel na WallStreet

Konferencja WallStreet, która od dwudziestu dwóch lat organizowana jest przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych, to jedno z najważniejszych wydarzeń rynku kapitałowego w Europie Środkowej.