Voicetel Communications na III spotkaniu z cyklu Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta

MOTYWACJA ZESPOŁU CONTACT CENTER
INTELIGENTNY BOT GŁOSOWY
EFEKTYWNE PLANOWANIE PRACY W CONTACT CENTER

Najlepsze praktyki, innowacyjne narzędzia, inspirujące studia przypadków w wielokanałowej obsłudze klienta przedstawione w formule warsztatów i dyskusji, czyli wszystko, o czym nie usłyszałeś na innych tego typu branżowych spotkaniach.

Czytaj dalej

 

 

Inne aktualności

Konkurs Mixx Awards

Lydia wyróżniona brązową statuetką w konkursie Mixx Awards

Robot Lydia, rozwiązanie Voicetel Communications i Web2Metrics otrzymał brązową statuetkę w konkursie Mixx Awards podczas gali finałowej

EY Przedsiębiorca Roku 2018

Prezes Dawid Wójcicki w finale EY Przedsiębiorca Roku

22 listopada podczas finałowej gali EY Przedsiębiorca Roku 2018 został wyłoniony zwycięzca. Prezes Voicetel, Dawid Wójcicki walczył w kategorii Nowe Technologie / Innowacyjność

EY Przedsiębiorca Roku

Prezes Dawid Wójcicki w finale EY Przedsiębiorca Roku

Prezes Voicetel Communications,  Dawid Wójcicki znalazł się wśród 14 finalistów 16 edycji konkursu EY Przedsiębiorca Roku, w kategorii Nowe Technologie / Innowacyjność