Voicetel Communications na III spotkaniu z cyklu Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta

MOTYWACJA ZESPOŁU CONTACT CENTER
INTELIGENTNY BOT GŁOSOWY
EFEKTYWNE PLANOWANIE PRACY W CONTACT CENTER

Najlepsze praktyki, innowacyjne narzędzia, inspirujące studia przypadków w wielokanałowej obsłudze klienta przedstawione w formule warsztatów i dyskusji, czyli wszystko, o czym nie usłyszałeś na innych tego typu branżowych spotkaniach.

Czytaj dalej

 

 

Inne aktualności

EY Przedsiębiorca Roku

Prezes Dawid Wójcicki w finale EY Przedsiębiorca Roku

Prezes Voicetel Communications,  Dawid Wójcicki znalazł się wśród 14 finalistów 16 edycji konkursu EY Przedsiębiorca Roku, w kategorii Nowy Biznes.

Spotkanie dla Inwestorów Indywidualnych

Voicetel z Inwestorami Indywidualnymi

Voicetel Communications S.A. zorganizował spotkanie z Inwestorami Indywidualnymi 27 września 2018 r. w Warszawie, w Golden Floor Tower.

Lydia wyróżniona w kategorii: Digital Marketing - innowacja internetowa.

Bankowy Telebot od Web2Metrics i Voicetel Communications wyróżniony

Bankowy Telebot od Web2Metrics i Voicetel Communications zdobył wyróżnienie w konkursie Golden Arrow, w kategorii: Digital Marketing - Innowacja Internetowa.