Voicetel Communications partnerem konferencji “Systemy dla szpitali i placówek medycznych”

Konferencja odbyła się w dniu 26 października w Warszawie i została zorganizowana przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu. Dawid Wójcicki w Golden Floor Tower przybliżył możliwość  przejęcia ruchu telefonicznego przez automatyczną asystentkę w placówce medycznej.

Brilliance™ została stworzona dla wielu branż

Nasza autorska technologia Brilliance™ umożliwia „zatrudnienie” w swojej firmie robota – w roli samodzielnego konsultanta telefonicznego, który może obsługiwać zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące. Jest on w 100% niezależny od człowieka i może pracować nawet wtedy, gdy nikogo nie ma w biurze. Voicetel Communications S.A. jest liderem przełomowych rozwiązań smart speech, służących do obsługi automatycznego dialogu głosowego.

Inteligentny bot głosowy bazujący na technologii smart speech rozumie ludzką mowę, potrafi wnioskować i odczytywać informacje wyrażone nie wprost, a ukryte w kontekście wypowiedzi. Dzięki temu może zastąpić człowieka w większości procesów obsługi telefonicznej w wielu branżach.

Brilliance™ daje następujące możliwości:

  • kompletny proces rejestracji pacjenta w przychodni,
  • obniżenie kosztów rejestracji,
  • usprawnienia proces rejestracji dla osób niedowidzących i niewidomych, oraz dla osób starszych,
  • skraca proces telefonicznej obsługi pacjentów,
  • zapewnienia 24-godzinnej obsługę telefoniczną.

 

 

 

Inne aktualności

Diamenty Forbesa 2019

Ranking Diamentów Forbesa to zestawienie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce.

W zestawieniu znalazły się firmy, które w trzech ostatnich latach najszybciej zwiększały swoją wartość.

Voicetel vs. epidemia COVID-19

Zwiększona liczba zapytań klientów oraz szybki wzrost infrastruktury w wyniku epidemii COVID-19

Z chwilą pojawienia się pierwszych doniesień o ograniczeniach w funkcjonowaniu firm w tym także zespołów contact center, potrzeby klientów Voicetel na wolumeny obsługi voicebotami znacząco wzrosły.

25 najważniejszych osób w contact center

Serdecznie gratulujemy wszystkim, którzy znaleźli się w zestawieniu.

Co roku redakcja CCNews przygotowuje listę 25 najważniejszych osób w branży contact center w Polsce. Prezes Voicetel Communications, Dawid Wójciki kolejny raz znalazł się w tym zestawieniu.