Voicetel Communications wziął udział w Festiwalu Call Center

FESTIWAL CALL CENTER

15 maja odbyło się spotkanie liderów branży call i contact center po raz pierwszy w formule festiwalu.

Miejsce wymiany myśli, trendów i dobrych praktyk. Prelekcje, konsultacje eksperckie i prezentacje ofert firm z sektora CC.

Wszystko o branży i dla branży w jednym miejscu. Przeanalizowaliśmy funkcjonowanie rynku i przedstawiliśmy nowe technologie zdobywające branżę.

Poruszyliśmy tematykę nieustających zmian, jakim podlega proces obsługi klienta przez call i contact center. W jaki sposób osiągać sukces w komunikacji z klientem? Co jest ważne w procesie szkolenia pracownika? Dlaczego klienci wolą skontaktować się przez czat zamiast przeprowadzić rozmowę telefoniczną? Na te i inne pytania zostały udzielone odpowiedzi na Festiwalu Call Center.

Prezes Dawid Wójcicki mówił o Dialli – zwiększeniu dostępności i obniżeniu kosztów procesów obsługi telefonicznej oraz zwiększeniu satysfakcji klienta w firmach z sektora MŚP.

Czytaj dalej

 

Inne aktualności

Lydia nagrodzona złotem w konkursie INNOVATION 2018

Robot Telemarketingowy Nagrodzony

TeleBot banku Credit Agricole czyli instancja systemu Lydia (oferowanego przez firmę Web2Metrics) przygotowana w oparciu o technologię Brilliance zdobyła Złoto w konkursie Innovation.

Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta

Dialog - czyli nie każdy prostokąt jest kwadratem

17 kwietnia 2018r uczestniczyliśmy w konferencji "Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta". Pojawiliśmy się tam na zaproszenie firmy Altar.

Event #GdzieJestDialla

Przełomowe wydarzenie w branży Conversational AI

22 marca zorganizowaliśmy event #GdzieJestDialla, to było przełomowe wydarzenie w branży Conversational AI.