Voicetel Communications wziął udział w Festiwalu Call Center

FESTIWAL CALL CENTER

15 maja odbyło się spotkanie liderów branży call i contact center po raz pierwszy w formule festiwalu.

Miejsce wymiany myśli, trendów i dobrych praktyk. Prelekcje, konsultacje eksperckie i prezentacje ofert firm z sektora CC.

Wszystko o branży i dla branży w jednym miejscu. Przeanalizowaliśmy funkcjonowanie rynku i przedstawiliśmy nowe technologie zdobywające branżę.

Poruszyliśmy tematykę nieustających zmian, jakim podlega proces obsługi klienta przez call i contact center. W jaki sposób osiągać sukces w komunikacji z klientem? Co jest ważne w procesie szkolenia pracownika? Dlaczego klienci wolą skontaktować się przez czat zamiast przeprowadzić rozmowę telefoniczną? Na te i inne pytania zostały udzielone odpowiedzi na Festiwalu Call Center.

Prezes Dawid Wójcicki mówił o Dialli – zwiększeniu dostępności i obniżeniu kosztów procesów obsługi telefonicznej oraz zwiększeniu satysfakcji klienta w firmach z sektora MŚP.

Czytaj dalej

 

Inne aktualności

Lydia wyróżniona w kategorii: Digital Marketing - innowacja internetowa.

Bankowy Telebot od Web2Metrics i Voicetel Communications wyróżniony

Bankowy Telebot od Web2Metrics i Voicetel Communications zdobył wyróżnienie w konkursie Golden Arrow, w kategorii: Digital Marketing - Innowacja Internetowa.

Altar oraz Voicetel partnerami

Altar podpisał umowę o współpracy partnerskiej z Voicetel

Spółka Altar, dostawca systemu contact center, podpisała umowę o współpracy partnerskiej z Voicetel Communications S.A. – liderem technologicznym rozwiązań klasy conversational AI, które pozwalają na inteligentną, automatyczną obsługę klienta.

Partnerstwo Technologiczne

Spółka Technologiczna Systell oficjalnym partnerem Voicetel

Poznańska spółka technologiczna Systell, dostawca systemu Systell Contact Center, została oficjalnym partnerem firmy Voicetel Communications.