Voicetel Communications wziął udział w Festiwalu Call Center

FESTIWAL CALL CENTER

15 maja odbyło się spotkanie liderów branży call i contact center po raz pierwszy w formule festiwalu.

Miejsce wymiany myśli, trendów i dobrych praktyk. Prelekcje, konsultacje eksperckie i prezentacje ofert firm z sektora CC.

Wszystko o branży i dla branży w jednym miejscu. Przeanalizowaliśmy funkcjonowanie rynku i przedstawiliśmy nowe technologie zdobywające branżę.

Poruszyliśmy tematykę nieustających zmian, jakim podlega proces obsługi klienta przez call i contact center. W jaki sposób osiągać sukces w komunikacji z klientem? Co jest ważne w procesie szkolenia pracownika? Dlaczego klienci wolą skontaktować się przez czat zamiast przeprowadzić rozmowę telefoniczną? Na te i inne pytania zostały udzielone odpowiedzi na Festiwalu Call Center.

Prezes Dawid Wójcicki mówił o Dialli – zwiększeniu dostępności i obniżeniu kosztów procesów obsługi telefonicznej oraz zwiększeniu satysfakcji klienta w firmach z sektora MŚP.

Czytaj dalej

 

Inne aktualności

Konkurs Mixx Awards

Lydia wyróżniona brązową statuetką w konkursie Mixx Awards

Robot Lydia, rozwiązanie Voicetel Communications i Web2Metrics otrzymał brązową statuetkę w konkursie Mixx Awards podczas gali finałowej

EY Przedsiębiorca Roku 2018

Prezes Dawid Wójcicki w finale EY Przedsiębiorca Roku

22 listopada podczas finałowej gali EY Przedsiębiorca Roku 2018 został wyłoniony zwycięzca. Prezes Voicetel, Dawid Wójcicki walczył w kategorii Nowe Technologie / Innowacyjność

EY Przedsiębiorca Roku

Prezes Dawid Wójcicki w finale EY Przedsiębiorca Roku

Prezes Voicetel Communications,  Dawid Wójcicki znalazł się wśród 14 finalistów 16 edycji konkursu EY Przedsiębiorca Roku, w kategorii Nowe Technologie / Innowacyjność