Voicetel na XII Forum Assistance

XII Forum Assistance

Forum Assistance poświęcone problematyce bancassistance i bancassurance jest organizowane przez Europ Assistance Polska od 2006 roku. Konferencja skupia ekspertów z dziedziny bankowo -ubezpieczeniowej, a omawiane podczas spotkania zagadnienia stanowią źródło inspiracji w kształtowaniu ofert ubezpieczeniowych w bankach

21 maja w Warszawie odbyło się XII Forum Assistance. Tegoroczna edycja konferencji przebiegła pod hasłem “Klient 360 – oferta, regulacje prawne, automatyzacja obsługi i customer experience”.

Tematyka prelekcji i debat odbywających się w ramach spotkania została podzielona na cztery bloki: Oferta, Regulacje Prawne, Automatyzacja Obsługi, Customer Experience. W ich ramach poruszone zostały takie kwestie, jak m.in. perspektywy na przyszłość w 10 lat po kryzysie finansowym, 50 twarzy klienta – opinie klientów na temat usług finansowych na podstawie wyników badań, oferta w szybko zmieniającym się otoczeniu rynkowym, czy klient jest największym beneficjentem RODO, czy instytucje finansowe mogą również zyskać na nowych przepisach, rola technologii automatyzacji w obsłudze klienta (Messenger Bot, Voice Bot, Artifficial Intelligence).

Prezes Dawid Wójcicki poprowadził debatę:  Chat Bot, Messenger Bot, Voice Bot, AI…co dalej? Jaką rolę technologie automatyzacji odgrywać będą w obsłudze klienta?

Czytaj dalej

Inne aktualności

Lydia wyróżniona w kategorii: Digital Marketing - innowacja internetowa.

Bankowy Telebot od Web2Metrics i Voicetel Communications wyróżniony

Bankowy Telebot od Web2Metrics i Voicetel Communications zdobył wyróżnienie w konkursie Golden Arrow, w kategorii: Digital Marketing - Innowacja Internetowa.

Altar oraz Voicetel partnerami

Altar podpisał umowę o współpracy partnerskiej z Voicetel

Spółka Altar, dostawca systemu contact center, podpisała umowę o współpracy partnerskiej z Voicetel Communications S.A. – liderem technologicznym rozwiązań klasy conversational AI, które pozwalają na inteligentną, automatyczną obsługę klienta.

Partnerstwo Technologiczne

Spółka Technologiczna Systell oficjalnym partnerem Voicetel

Poznańska spółka technologiczna Systell, dostawca systemu Systell Contact Center, została oficjalnym partnerem firmy Voicetel Communications.