#GdzieJestDialla? Wkrótce w Warszawie!

To, co do niedawna wydawać by się mogło scenariuszem filmu science-fiction, teraz staje się rzeczywistością – już wkrótce inteligentne roboty głosowe, które potrafią rozmawiać z klientami tak, jak żywy człowiek, zastąpią 99% konsultantów telefonicznych i 75% pracowników call center. W jaki sposób firmy mogą skorzystać z rewolucji, którą przyniesie inteligentna automatyzacja telefonicznej obsługi klienta?
22 marca 2018 roku w warszawskim Teatrze Kamienica odbędzie się najważniejsze w tym roku wydarzenie branży conversational AI. Organizatorem eventu jest Voicetel Communications – polska spółka technologiczna, która stworzyła Brilliance™ – pierwszą na świecie zaawansowaną technologię umożliwiającą sztucznej inteligencji prowadzenie płynnego, równorzędnego dialogu telefonicznego z człowiekiem.
Podczas konferencji zaprezentujemy robota Dialla™ – podstawowy produkt firmy Voicetel, działający w oparciu o Brilliance™. To inteligentna automatyczna asystentka głosowa rozumiejąca ludzką mowę, która potrafi wnioskować i trafnie odczytywać intencje rozmówcy, wyrażone w dowolny sposób. Pozwala ona firmom w pełni zautomatyzować telefoniczną obsługę klienta, zapewniając jej najwyższy standard, całodobowe działanie i najwyższą skuteczność. Dialla™ już wkrótce będzie w stanie samodzielnie obsłużyć szereg procesów, takich jak call routing, umawianie wizyt, autentykacja czy miękka windykacja, zastępując konsultantów telefonicznych w różnych branżach – takich jak medycyna i wellness, hotelarstwo i turystyka, motoryzacja, ubezpieczenia, nieruchomości i wiele innych.
Gośćmi wydarzenia będą reprezentanci firm, które bezpośrednio skorzystają na nadchodzącej rewolucji w branży obsługi klienta – między innymi przedstawiciele największych polskich korporacji, reprezentanci globalnych brandów technologicznych oraz międzynarodowych firm konsultingowych, szefowie działów contact center, przedstawiciele outsourcingowych firm call center, obecni oraz potencjalni partnerzy technologiczni i telekomunikacyjni, w tym dostawcy dedykowanych rozwiązań informatycznych, a także reprezentanci izb gospodarczych oraz organizacji zrzeszających małe i średnie przedsiębiorstwa. W spotkaniu wezmą udział także dziennikarze mediów biznesowych i technologicznych, inwestorzy indywidualni oraz przedstawiciele polskich i zagranicznych funduszy inwestycyjnych oraz domów maklerskich.
Podczas spotkania:
• zaprezentujemy na żywo, jak działa Brilliance™ – technologia, która zmienia oblicze telefonicznej obsługi klienta (goście wydarzenia będą mogli również sami porozmawiać z robotem Dialla™ na wybrany temat)
• podyskutujemy na temat światowych trendów na rynku contact center i o tym, jaki wpływ na rynek telefonicznej obsługi klienta ma automatyzacja
• pokażemy korzyści, które przyniesie firmom wykorzystanie Dialla™ oraz innych rozwiązań bazujących na Brilliance™
Już 22 marca dowiesz się, #GdzieJestDialla. Zapraszamy!
www.gdziejestdialla.com