Dialog to dużo więcej, niż komendy głosowe…
Rozwiązanie Brilliance
Brilliance rozpoznaje faktyczne intencje, wyrażane przez człowieka swobodnie w trakcie rozmowy telefonicznej, np:
- “chciałbym zgłosić problem z dekoderem”
- “ja dzwonię zapytać, kiedy zostanie usunięta moja awaria”
- “przepraszam, czy o tej porze ja mogę porozmawiać na temat przedłużenia umowy?”
Robot nie tylko precyzyjnie rozpozna, czego dotyczy temat rozmowy, ale także dopyta klienta w razie potrzeby o dodatkowe szczegóły, żeby precyzyjnie skierować rozmowę do właściwego działu.
System komend głosowych
Systemy komend głosowych nie rozpoznają intencji klienta, a jedynie podpowiadają mu, jakich słów kluczowych użyć, aby skierować połączenie do odpowiedniego działu, np:
- jeśli dzwonisz w sprawie bieżących płatności, powiedz “płatności”
- jeśli dzwonisz w sprawie oferty, powiedz “oferta”
- jeśli dzwonisz w innej sprawie, powiedz “inne”
Jedyny problem, jaki tego typu systemy eliminują, to dotykanie klawiatury telefonu podczas rozmowy. Niestety, w dalszym ciągu klient narażony jest na wysłuchiwanie długich list z opcjami wyboru oraz konieczność nawigacji po wielopoziomowych strukturach, czemu towarzyszy marnotrastwo czasu oraz niepewność związana z trafnością dokonywanych wyborów.