Quality Assurance Specialist

Zakres obowiązków:

  • Głosowe testowanie botów dialogowych;
  • Raportowanie wykrytych błędów i rezultatów prowadzonych testów w rozwijanych projektach;
  • Dostosowywanie i promowanie najwyższych standardów jakości;
  • Zbieranie danych i przygotowywanie cyklicznych raportów z wykorzystania botów;
  • Monitoring satysfakcji użytkowników.

Osoba, która dołączy do naszego zespołu musi posiadać:

  • Znajomość obsługi programu Microsoft Office;
  • Umiejętność podejścia do postawionego problemu na różne sposoby;
  • Gotowość do wykonywania zadań powtarzalnych (testowanie jednego rozwiązania na różne możliwe sposoby);
  • Wyobraźnię pozwalająca na testowanie botów z perspektywy różnych osób (postawienia się na miejscu osoby wykształconej/niewykształconej, spokojnej / zdenerwowanej itp.);
  • Wytrwałość w dążeniu do celu;
  • Samodzielność w wykonywaniu zadań.

W zamian za Twoje zaangażowanie oferujemy:

  • Możliwość bycia częścią zespołu, który kreuje rynek Smart Speech od podstaw;
  • Możliwość rozwoju i pracy w bardzo młodym i zaangażowanym zespole;
  • Stałą pracę w pełnym wymiarze godzin;
  • Pracę w firmie nie mającej nic wspólnego z korporacją;
  • Nowe wyzwania każdego tygodnia;
  • Gwarantujemy, że będziesz tworzył/a rzeczy, których nigdy wcześniej nie tworzyłeś/aś !

CV prosimy wysyłać na adres: paulina.zielinska@voicetel.pl