O Voicetel
Communications S.A.

Voicetel Communications S.A. na rynku polskim jest liderem w obszarze technologii służących do realizacji automatycznej telefonicznej obsługi klientów z wykorzystaniem algorytmów nieliniowego dialogu człowiek – maszyna. W maju ubiegłego roku firma zadebiutowała na warszawskiej giełdzie. Nasze rozwiązania łączą metody przetwarzania języka naturalnego, technologię rozpoznawania mowy oraz sztuczną inteligencję. Naszą ambicją jest wyznaczanie najwyższych standardów branżowych i kreowanie świadomości społecznej poprzez dostarczanie łatwo dostępnych i prostych w obsłudze produktów.

Ile kosztuje Brilliance™?

Technologia Brilliance sprzedawana jest jako usługa i rozliczana jest zarówno abonamentowo, jak i w formie licencji na dłuższy czas.

Najczęstszym modelem rozliczania jest czas, czyli liczba minut, które Brilliance miesięcznie poświęci na rozmowy z Twoimi klientami.

Koszt 1 minuty* rozmowy z Brilliance waha się od 0,12 zł** do 0,21 zł*** netto miesięcznie, w zależności od tego, na ile minut się zdecydujesz oraz z jakich opcji utrzymaniowych postanowisz skorzystać.
* minimalna liczba minut to 5 000 miesięcznie; czas rozmów naliczany jest sekundowo
** cena przy poziomie 500 000 minut miesięcznie i braku dodatkowych opcji utrzymaniowych
** cena dla 5 000 minut miesięcznie i wyboru wszystkich możliwych opcji utrzymaniowych

Dialog to dużo więcej, niż komendy głosowe…

Rozwiązanie Brilliance

Brilliance rozpoznaje faktyczne intencje, wyrażane przez człowieka swobodnie w trakcie rozmowy telefonicznej, np:

  • “chciałbym zgłosić problem z dekoderem”
  • “ja dzwonię zapytać, kiedy zostanie usunięta moja awaria”
  • “przepraszam, czy o tej porze ja mogę porozmawiać na temat przedłużenia umowy?”

Robot nie tylko precyzyjnie rozpozna, czego dotyczy temat rozmowy, ale także dopyta klienta w razie potrzeby o dodatkowe szczegóły, żeby precyzyjnie skierować rozmowę do właściwego działu.

System komend głosowych

Systemy komend głosowych nie rozpoznają intencji klienta, a jedynie podpowiadają mu, jakich słów kluczowych użyć, aby skierować połączenie do odpowiedniego działu, np:

  • jeśli dzwonisz w sprawie bieżących płatności, powiedz “płatności”
  • jeśli dzwonisz w sprawie oferty, powiedz “oferta”
  • jeśli dzwonisz w innej sprawie, powiedz “inne”

Jedyny problem, jaki tego typu systemy eliminują, to dotykanie klawiatury telefonu podczas rozmowy. Niestety, w dalszym ciągu klient narażony jest na wysłuchiwanie długich list z opcjami wyboru oraz konieczność nawigacji po wielopoziomowych strukturach, czemu towarzyszy marnotrastwo czasu oraz niepewność związana z trafnością dokonywanych wyborów.

Brilliance™ vs. IVR

Możliwości rozwiązaniaBrillianceIVR
Czytelność i elastyczność opcji wyboru tematu rozmowyWysoka - system komunikuje się i rozpoznaje intencje wyrażane przez klienta w języku naturalnymNiska - ograniczona do listy, struktura wielopoziomowa, odsłuchiwanie długich komunikatów
Czas spędzony przez klienta w dziale automatycznej obsługiKrótki - rozmowa dotyczy wyłącznie sprawy, z którą klient dzwoniDługi - konieczność odsłuchiwania opcji, które nie wiążą się ze sprawą klienta
Wygoda i ergonomia dokonywania wyboru tematu rozmowyDuża - klient nie odrywa telefonu od ucha i nie dotyka ekranuMała - odrywanie telefonu od ucha, uruchamianie klawiatury, wybów opcji dotykowo
Ryzyko błędnego wyboru tematu rozmowy przez klientaNiskie - robot trafnie rozpoznaje, uszczegóławia i potwierdza intencje klientaWysokie - często mylące lub nieczytelne opcje, wybieranie niewłaściwej cyfry na klawiaturze
Odsetek przerwanych i ponawianych połączeńNiskie - klient może szybko i w każdej chwili dokonać zmiany wyboruWysokie - powtarzanie połączeń po błędnym wyborze lub w celu uniknięcia ponownego wysłuchiwania zapowiedzi

Posłuchaj rozmowy z Brilliance™

Robot nie tylko odbiera połączenia od Twoich klientów, ale także:

  • rozumie ich intencje
  • odpowiada na często zadawane pytania
  • prowadzi rozmowę podobnie do człowieka
  • kieruje do odpowiedniego działu
  • dokonuje identyfikacji klienta lub sprawy
  • reazliuje bardziej kompleksowe procesy
  • zbiera dane klientów w celu późniejszego kontaktu

Alisa™

Zaawansowana analiza rozmów telefonicznych

Alisa™ przesłuchuje i analizuje wszystkie rozmowy prowadzone przez Twoich konsultantów, a następnie wyciąga z nich wnioski, na których podstawie możesz lepiej zarządzać swoim zespołem teleoperatorów.

Kampanie outbound

Skuteczne kampanie telefoniczne do tysięcy klientów

Boty outboundowe to roboty głosowe, które są w stanie samodzielnie zrealizować kampanię telefoniczną na dowolnie dużą skalę. To łatwe w konfiguracji rozwiązanie jest idealne dla firm, które nie dysponują własnym zespołem teleoperatorów lub chcą radykalnie zmniejszyć koszty i przyspieszyć czas realizacji kampanii.

Dialla™ dla SME

Automatyczna konsultantka telefoniczna w Twojej firmie

Dialla™ – robot głosowy działający w oparciu o innowacyjną technologię Brilliance™ – zadba o telefoniczną obsługę Twoich klientów, wyręczając człowieka. Sprawdzi się w firmach małej i średniej wielkości, ponieważ jest niezwykle łatwy w konfiguracji, a korzystanie z niego umożliwia znaczne obniżenie kosztów obsługi telefonicznej bez obniżania jej standardów.