O firmie

Strategia

Strategią firmy Voicetel na najbliższe lata jest udostępnienie Dialla™ – bazującej na przełomowej technologii automatycznego dialogu głosowego – setkom tysięcy firm w Polsce, a następnie w całej Europie i na świecie.

Planujemy ciągły rozwój technologii poprzez badania i zdobywanie doświadczeń, a także aktywne poszukiwanie partnerów, którzy staną się dystrybutorami naszych produktów.

Historia

Firma Voicetel Communications powstała w grudniu 2012 roku. Od samego początku pracowaliśmy nad technologią umożliwiającą całkowitą automatyzację głosowej obsługi klienta w formie nieliniowego, swobodnego dialogu – zgodnie z założeniem, że to maszyna powinna „uczyć się” człowieka, a nie odwrotnie. Na bazie tej idei powstała autorska technologia Brilliance™.

Voicetel na giełdzie

10 maja 2016 spółka zadebiutowała na New Connect, a obecnie przygotowuje się do przejścia na główny parkiet. Jesteśmy jedyną firmą na warszawskiej giełdzie, która zajmuje się rozwijaniem technologii głosowej automatycznej obsługi klienta.

Otoczenie rynkowe

Na niewielkim rynku polskim Voicetel Communications jest jedyną firmą, która opracowała inteligentne i rozumiejące człowieka rozwiązanie służące do prowadzenia automatycznego dialogu. Podczas dogłębnej analizy światowego rynku nie udało nam się zidentyfikować firm mogących stanowić na ten moment bezpośrednią konkurencję dla technologii Brilliance firmy Voicetel Communications.

Wśród rozwiązań konkurencyjnych możemy wymienić też dostawców tak zwanych asystentów głosowych, takich jak Siri, Cortana, Alexa czy OK Google. Nie są one jednak konkurencją w zakresie podejścia do głębokiej automatyzacji procesów biznesowych – są to obecnie produkty skierowane do konsumentów indywidualnych (na rynek B2C), które służą jedynie jako uzupełnienie możliwości urządzeń mobilnych. Dla Brilliance™ punktem wyjścia jest z kolei rynek B2B, na którym rozwiązanie to jest całkowicie rewolucyjne.

O grupie docelowej

Odbiorcami naszych usług są firmy, w których istotną rolę odgrywa telefoniczna obsługa klienta, między innymi:

  • Niewielkie firmy z różnych branż, w których mają miejsce standardowe procesy obsługi, np. umawianie i potwierdzanie wizyt, składanie zamówień etc.
  • Duże przedsiębiorstwa posiadające własne infolinie, obsługujące setki tysięcy klientów rocznie i realizujące kompleksowe procesy telefoniczne
  • Firmy IT, w tym integratorzy i vendorzy, którzy działają jako nasi partnerzy integrujący nasze rozwiązania z oprogramowaniem swoim lub klienta 
  • Firmy telekomunikacyjne, które dysponują rozległą siecią abonentów biznesowych i dystrybuują nasze rozwiązania wśród swoich klientów

 

Brilliance™

To autorska technologia typu smart speech działająca w oparciu o maszynę stanów, która umożliwia robotowi prowadzenie inteligentnego dialogu telefonicznego z człowiekiem.

Oparta o algorytmy sztucznej inteligencji, pozwala na bieżące dopasowanie scenariusza dialogu do każdego rozmówcy oraz osiągnięcie płynności i swobody dialogu, która bliska jest tej ludzkiej.

Brilliance™ zintegrowana jest z rozwiązaniami służącymi do rozpoznawania i syntezy mowy (m.in. Google, Nuance).

Robot, który rozumie człowieka

Bot głosowy bazujący na technologii Briliance™ rozumie ludzką mowę – można z nim załatwić przez telefon codzienne sprawy tak, jak z żywym konsultantem.

Produkty Voicetel Communications

Voicetel oferuje swoim klientom produkty oparte na autorskiej technologii Brilliance™, umożliwiającej robotowi samodzielne prowadzenie swobodnego dialogu telefonicznego z człowiekiem.

  • Dialla™ to wirtualna konsultantka, która odbierze za Ciebie telefon lub umówi klienta na wizytę i zrobi to zawsze tak, jak ją zaprogramujesz.
  • Boty outboundowe to narzędzia służące do sprawnego i szybkiego nawiązania kontaktu z setkami klientów, gdy chcesz przeprowadzić dużą kampanię.

Relacje inwestorskie

Kompletne informacje na temat relacji inwestorskich Voicetel

Sprawdź dane dotyczące organizacji i struktury spółki, w tym skład zarządu, rady nadzorczej i akcjonariatu, komunikaty EBI i ESPI, ogłoszenia i sprawozdania rady nadzorczej oraz raporty bieżące i okresowe.

Działy firmy

Do jakiego działu mam zwrócić się z moim zapytaniem?

Masz pytanie dotyczące publikacji informacji prasowych, współpracy partnerskiej, wdrożenia technologii Brilliance™, zakupu produktów lub inne? Dowiedz się, z kim bezpośrednio powinieneś się skontaktować.

Dialla™ dla SME

Automatyczna konsultantka telefoniczna w Twojej firmie

Dialla™ – robot głosowy działający w oparciu o innowacyjną technologię Brilliance™ – zadba o telefoniczną obsługę Twoich klientów, wyręczając człowieka. Sprawdzi się w firmach małej i średniej wielkości, ponieważ jest niezwykle łatwy w konfiguracji, a korzystanie z niego umożliwia znaczne obniżenie kosztów obsługi telefonicznej bez obniżania jej standardów.