Raport ESPI nr 21/2017

Treść Raportu:

Zarząd Voicetel Communications S.A. _dalej Emitent, Spółka_ niniejszym pragnie poinformować o podpisaniu w dniu 3 lipca 2017 roku umowy z Gdańską Organizacją Turystyczną z siedzibą w Gdańsku, będącą podwykonawcą Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy, w zakresie telefonicznej informacji lotniskowej. Przedmiotem niniejszej umowy jest automatyzacja procesów obsługi pasażerów w zakresie m.in. udzielania informacji na temat przylotów i odlotów, odprawy pasażerskiej oraz infrastruktury portu lotniczego. Usługa świadczona przez Emitenta opiera się o wdrożenie technologii BrillianceTM i dotyczy etapu współpracy, którego celem jest identyfikacja i kategoryzacja potrzeb klientów gdańskiego lotniska, wyrażanych w kontakcie telefonicznym. Uruchomienie usługi planowane jest na dzień 13.07.2017 r. Celem wdrożenia jest komercyjna współpraca. W ocenie Emitenta, wdrożenie technologii BrillianceTM w porcie lotniczym pozwoli w sposób kompleksowy sprawdzić funkcjonalność rozwiązania oraz przyczyni się do popularyzacji samej technologii oraz powstałego w oparciu o nią produktu Emitenta – DiallaTM. Doświadczenie zdobyte w czasie trwania pilotażu zostanie wykorzystane przez Spółkę do poszerzenia funkcjonalności oferowanych przez rozwiązania Emitenta, m.in. o kolejne moduły DiallaTM i obsługę innych języków.

Podstawa Prawna:

Art. 17 ust. 1 MAR – informacje poufne.

Osoby Reprezentujące Spółkę:

Dawid Wójcicki – Prezes Zarządu, Krzysztof Płachta – Wiceprezes Zarządu

Treść raportu 21/2017 na stronie PAP