19 września 2017 – Konferencja “Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży”

Różnorodność produktów ubezpieczeniowych dostępnych na rynku sprawia, że firmy muszą konkurować zarówno na płaszczyźnie pozyskania nowego klienta, jak i utrzymania dotychczasowych kontrahentów zapewniając im kompleksowy i wysoki standard usług.
Dobra oferta musi być wielokanałowa. Ponadto, komunikacja we wszystkich kanałach powinna być treściowo spójna, inaczej momentalnie straci wiarygodność. Musi charakteryzować się ciągłością, czyli procesy zapoczątkowane w jednym kanale powinny być płynnie kontynuowane we wszystkich innych, gdziekolwiek podejmie je klient.

Z tego powodu 19 września została zorganizowana konferencja pt. “Ubezpieczenia – nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży” zorganizowana przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu. Na konferencji przedstawiliśmy technologię smart speech, która umożliwia wdrożenie pełnej automatyzacji procesów obsługi telefonicznej w branży ubezpieczeniowej.

Dzisiejsze problemy obsługi telefonicznej

Uczestnicy wydarzenia dowiedzieli się jakie problemy rozwiązuje nasza technologia. Największymi wyzwaniami są dziś: frustrująca nawigacja po drzewie IVR, długie oczekiwanie na połączenie z konsultantem, brak pełnowymiarowej obsługi obsługi całodobowej, nieadekwatny poziom obsługi konsultantów i brak indywidualnego podejścia do klienta. Technologia Brilliance™ rozwiązuje wszystkie wymienione problemy.

Rozwiązaniem jest Brilliance™

Dzięki naszemu rozwiązaniu człowiek może płynnie rozmawiać z robotem nie czekając na połączenie, dodatkowo bot umożliwia bieżącą wymianę danych z systemami IT w naszych firmach. Jednak to nie wszystko, nasz robot potrafi rozdzielać połączenia do CC na podstawie intencji,  śledzić lub raportować statusy poszczególnych zleceń, przyjmować zgłoszenia klientów, wypełniać formularze zamówień, przypominać klientom o datach wygaszania ich polis, realizować płatność kartą przez telefon, przeprowadzać ankiety, sondaże i badania satysfakcji.

W efekcie możemy zyskać więcej obsługiwanych połączeń jednocześnie, obniżyć koszty obsługi telefonicznej nawet o 70% (niż w przypadku “żywego” konsultanta), zredukować liczbę połączeń przerywanych przez klientów.

Ponadto klienci będą mieli natychmiastowy kontakt telefoniczny z firmą, jednolity standard obsługi, indywidualne podejście do klienta oraz eliminację drzewa IVR.