Rozwiązania

Voicetel Communications tworzy i doskonali autorską technologię Brilliance™, która pozwala na samodzielną komunikację głosową między człowiekiem a maszyną oraz całkowite zautomatyzowanie procesów obsługi telefonicznej w firmie.

Na bazie Brilliance™ możemy przygotować dedykowane wdrożenie, dopasowane do konkretnych potrzeb naszego klienta, lub zaproponować jeden z działających w oparciu o tę technologię produktów pudełkowych:

Dialla™ to automatyczna konsultantka, która:

  • odbierze telefon w Twojej firmie o każdej porze,
  • załatwi sprawy z Twoimi klientami,
  • pozwoli Ci znacznie obniżyć koszty obsługi, podnosząc jej jakość.

Maya™ to automatyczna telemarketerka, która:

  • w krótkim czasie zrealizuje dowolnie dużą kampanię telefoniczną,
  • przeprowadzi tysiące rozmów jednocześnie,
  • skieruje kampanię do obecnych lub potencjalnych klientów.

Alisa™ to automatyczne narzędzie do analizy rozmów, które:

  • przeanalizuje wszystkie rozmowy telefoniczne, które prowadzone są w firmie lub contact center,
  • dostarczy szczegółowych informacji na temat potrzeb i problemów Twoich klientów,
  • oceni jakość pracy konsultantów.

Brilliance™

Brilliance™ – robot, który rozmawia z klientami

Autorska technologia Brilliance™, która daje możliwość prowadzenia inteligentnego, spersonalizowanego dialogu głosowego przez telefon pomiędzy człowiekiem a maszyną.

Brilliance™ zapewnia elastyczną i naturalną, automatyczną komunikację głosową, która może być wykorzystywana do realizacji wszelkiego rodzaju procesów obsługi telefonicznej dla różnych branż.

  • 100% niezależności od ludzkiego konsultanta
  • Całkowita automatyzacja procesu obsługi telefonicznej
  • Inteligentne przekierowania zamiast frustrującego IVR
  • Natychmiastowe rozpoczęcie obsługi, bez czekania
  • Całodobowa dostępność
  • Stale wysoka jakość obsługi bez typowo ludzkich błędów

Dialla™

Dialla™ to telefoniczna konsultantka realizująca najpopularniejsze procesy telefonicznej obsługi klientów.

Działa jak wirtualny sekretariat, jest robotem-recepcjonistką i gwarantuje, że każdy rozmówca dodzwoni się do niej niezależnie od pory dnia i uzyska wszelkie potrzebne informacje.

Ponadto Dialla™ łatwo integruje się z posiadanymi już przez klienta systemami. Składa się ona z modułów, które można łatwo konfigurować w zależności od potrzeb. Przykładowo, w branży medycznej można użyć modułu umawiania wizyt, a jeśli zajdzie potrzeba – dołączyć do niego kolejne, np. służące do call-routingu lub odbioru wyników badań.

Dzięki Dialla™ możesz:

  • Obsługiwać swoich klientów przez całą dobę i cały rok
  • Zautomatyzować proces obsługi klienta
  • Zaoszczędzić na obsłudze telefonicznej

Stały standard

Obsługa świadczona jest zawsze na standardowym, jednakowo wysokim poziomie.

Prosta konfiguracja

Dopasowanie Dialli do potrzeb firmy nie wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej.

Różne procesy

Dialla™ obsługuje różnorodne procesy obsługi telefonicznej w firmie.

Różne branże

Dialla™ sprawdzi się w każdej branży, w której klient obsługiwany jest przez telefon.

Niski koszt

Koszt obsługi przez Diallę jest dużo niższy niż koszt zatrudnienia człowieka.

Dostępność 24/7

Dialla™ odbierze telefon w firmie przez całą dobę, także w dni wolne.

Maya™

Brak błędów

Maja bezbłędnie przekaże informacje wszystkim swoim rozmówcom.

Szybka konfiguracja

Przygotowanie dużych kampanii telefonicznych w bardzo krótkim czasie.

Brak przerw

Robot może pracować bez przerwy, nawet przez całą dobę.

Duża skala

Maya może rozmawiać z tysiącami Twoich klientów jednocześnie.

Niższe koszty

Zatrudnienie robota znacznie obniża koszty nawet największych kampanii.

Standard jakości

Każda z prowadzonych rozmów będzie miała standardowy przebieg.

Maya™ to robot głosowy służący do realizacji kampanii telefonicznych na szeroką skalę.

Wchodzi w interakcję z klientami i samodzielnie się z nimi komunikuje – w razie potrzeby dopyta, wyjaśni niejasności, potwierdzi informacje, czy zaalarmuje, a przede wszystkim – dotrze do klienta w bardzo krótkim czasie.

Dzięki Maya™ można sprawnie przeprowadzić kampanię informującą tysiące klientów np. o zmianach w usłudze, z której korzystają.

Dzięki Maya™ możesz:

  • Przekazać informację setkom tysięcy klientów jednocześnie
  • Zareklamować swoje produkty i usługi
  • „Ocieplić” zimną bazę kontaktów

Alisa™

Alisa™ z kolei to automatyczny analityk rozmów telefonicznych. Wyciąga wnioski, dzięki którym można usprawnić scenariusz całego procesu obsługi klienta i zbadać dokładność pracy swoich konsultantów, ocenić zrozumiałość komunikatów i poznać opinie klientów o firmie.

Alisa™ może na bieżąco monitorować rozmowy telefoniczne w poszukiwaniu słów kluczowych lub przesłuchiwać wszystkie nagrane rozmowy i tworzyć raporty o wydajności pracowników.

Dzięki Alisa™ możesz:

  • Analizować wszystkie rozmowy w Twoim contact center
  • Poznać prawdziwe potrzeby i problemy Twoich klientów
  • Rzetelnie ocenić pracę swoich konsultantów telefonicznych

Analiza rozmów

Alisa analizuje wszystkie bieżące i przeszłe rozmowy prowadzone w firmie.

Monitoring

Robot stale monitoruje rozmowy zgodnie z określonymi scenariuszami lub frazami.

Raportowanie

Alisa przygotowuje zaawansowane raporty dotyczące pracy contact center.

Wykrywanie problemów

Alisa wykrywa problemy związane z obsługą telefoniczną.

Prosta konfiguracja

Zaprogramowanie Alisy według określonych kryteriów jest niezwykle proste.

Wsparcie w biznesie

Alisa to najlepsze na rynku wsparcie analityczne dla contact center.