Rozwiązania

Voicetel Communications tworzy i doskonali autorską technologię Brilliance™, która pozwala na samodzielną komunikację głosową między człowiekiem a maszyną oraz całkowite zautomatyzowanie procesów obsługi telefonicznej w firmie.

Na bazie Brilliance™ możemy przygotować dedykowane wdrożenie, dopasowane do konkretnych potrzeb naszego klienta, lub zaproponować jeden z działających w oparciu o tę technologię produktów pudełkowych.

 

Brilliance™ custom development, czyli usługa polegająca na przygotowaniu rozwiązania dedykowanego szczególnym potrzebom realizacji procesu w firmie Klienta. Usługa ta pozwala:
  • wygenerować oszczędności w dziale contact center,
  • zwiększyć dostępność obsługi klienta,
  • podnieść wskaźniki efektywności obsługi.
Dialla™ dla SME to automatyczna asystentka małej firmy, która:
  • odbierze telefon w Twojej firmie o każdej porze,
  • załatwi sprawy z Twoimi klientami,
  • pozwoli Ci znacznie obniżyć koszty obsługi, podnosząc jej jakość.
Boty outboundowe to automatyczne telemarketerki, które:
  • w krótkim czasie zrealizują dowolnie dużą wychodzącą kampanię telefoniczną,
  • przeprowadzą tysiące rozmów jednocześnie,
  • natychmiastowo dostarczą rezultaty przeprowadzonych rozmów.

Brilliance™

Brilliance™ – robot, który rozmawia z klientami

Autorska technologia Brilliance™, która daje możliwość prowadzenia inteligentnego, spersonalizowanego dialogu głosowego przez telefon pomiędzy człowiekiem a maszyną.

Brilliance™ zapewnia elastyczną i naturalną, automatyczną komunikację głosową, która może być wykorzystywana do realizacji wszelkiego rodzaju procesów obsługi telefonicznej dla różnych branż.

  • 100% niezależności od ludzkiego konsultanta
  • Całkowita automatyzacja procesu obsługi telefonicznej
  • Inteligentne przekierowania zamiast frustrującego IVR
  • Natychmiastowe rozpoczęcie obsługi, bez czekania
  • Całodobowa dostępność
  • Stale wysoka jakość obsługi bez typowo ludzkich błędów

Dialla™

Dialla™ to telefoniczna konsultantka realizująca najpopularniejsze procesy telefonicznej obsługi klientów.

Działa jak wirtualny sekretariat, jest robotem-recepcjonistką i gwarantuje, że każdy rozmówca dodzwoni się do niej niezależnie od pory dnia i uzyska wszelkie potrzebne informacje.

Ponadto Dialla™ łatwo integruje się z posiadanymi już przez klienta systemami. Składa się ona z modułów, które można łatwo konfigurować w zależności od potrzeb. Przykładowo, w branży medycznej można użyć modułu umawiania wizyt, a jeśli zajdzie potrzeba – dołączyć do niego kolejne, np. służące do call-routingu lub odbioru wyników badań.

Dzięki Dialla™ możesz:

  • Obsługiwać swoich klientów przez całą dobę i cały rok
  • Zautomatyzować proces obsługi klienta
  • Zaoszczędzić na obsłudze telefonicznej

Stały standard

Obsługa świadczona jest zawsze na standardowym, jednakowo wysokim poziomie.

Prosta konfiguracja

Dopasowanie Dialli do potrzeb firmy nie wymaga zaawansowanej wiedzy technicznej.

Różne procesy

Dialla™ obsługuje różnorodne procesy obsługi telefonicznej w firmie.

Różne branże

Dialla™ sprawdzi się w każdej branży, w której klient obsługiwany jest przez telefon.

Niski koszt

Koszt obsługi przez Diallę jest dużo niższy niż koszt zatrudnienia człowieka.

Dostępność 24/7

Dialla™ odbierze telefon w firmie przez całą dobę, także w dni wolne.

Boty outboundowe

Brak błędów

Bot outboundowy bezbłędnie przekaże informacje wszystkim swoim rozmówcom.

Szybka konfiguracja

Przygotowanie dużych kampanii telefonicznych w bardzo krótkim czasie.

Brak przerw

Robot może pracować bez przerwy, nawet przez całą dobę.

Duża skala

Bot outboundowy może rozmawiać z tysiącami Twoich klientów jednocześnie.

Niższe koszty

Zatrudnienie robota znacznie obniża koszty nawet największych kampanii.

Standard jakości

Każda z prowadzonych rozmów będzie miała standardowy przebieg.

Realizujesz co miesiąc duże kampanie wychodzące, lub chcesz przeprowadzić dużą akcję telefoniczną w krótkim czasie? Zatrudnij jednego z naszych botów outboundowych  – inteligentnego automatycznego konsultanta telefonicznego.
Każdy nasz bot zastąpi cały, dowolnie liczny zespół ludzkich konsultantów. Wystarczy, że dasz mu potrzebną wiedzę, a on w krótkim czasie obdzwoni tysiące klientów.

Co możesz osiągnąć?

  • przeprowadzić kampanię telefoniczną w dużo krótszym czasie i znacznie taniej niż w przypadku tradycyjnego call center,
  • szybko i na wielką skalę przekazać swoim klientom dowolne informacje, np. o nowej ofercie lub o zmianach dotyczących produktów lub usług,
  • zrealizować bardzo dużą liczbę rozmów telefonicznych, mających na celu przeprowadzenie konkretnego procesu obsługi klienta - np. prewalidacja leadów, miękka windykacja, badanie satysfakcji, potwierdzenie wizyty, uzyskanie zgody, etc.