Kampanie Maya™

Chcesz zrealizować dużą kampanię telefoniczną w krótkim czasie? Zatrudnij MayaTM – inteligentną automatyczną konsultantkę telefoniczną.

Maya™ zastąpi cały, dowolnie liczny zespół ludzkich konsultantów. Wystarczy, że dasz jej potrzebną wiedzę, a ona w krótkim czasie obdzwoni tysiące klientów.

Co możesz osiągnąć?

  • szybko i na wielką skalę przekazać swoim klientom dowolne informacje, np. o nowej ofercie lub o zmianach dotyczących produktów lub usług,
  • przeprowadzić kampanię telefoniczną w dużo krótszym czasie i znacznie taniej niż w przypadku tradycyjnego call center,
  • ocieplić „zimną” bazę kontaktów (dowolnej wielkości), by przygotować grunt pod rozmowy sprzedażowe.

Optymalizacja listy odbiorców

Maya™ potrafi od razu zweryfikować listę odbiorców i odrzucić te numery, które są wyłączone. Dzięki temu nie marnuje czasu na próby skontaktowania się z nieistniejącymi rozmówcami.

Synteza mowy lub nagrania

Maya™ potrafi „mówić” na dwa sposoby – wykorzystując syntezę mowy damskiej lub męskiej albo nagrany głos lektora (jeśli chcemy, by robot mówił głosem konkretnego człowieka – np. celebryty, który jest twarzą kampanii).

Raportowanie na bieżąco

Maya™ na bieżąco wysyła informacje o postępach w realizacji kampanii, a także automatycznie przygotowuje okresowe raporty. Dzięki temu wiesz, co już udało jej się osiągnąć, a do tego masz pewność, że informacje są kompletne i bezstronne.

Działanie w chmurze

Z rozwiązania możesz korzystać bez instalowania specjalnej infrastruktury. Maya™ działa w chmurze i w łatwy sposób integruje się z infrastrukturą klienta.

Rozmowa bez błędów

Maya™ nigdy nie pomyli się, dyktując swojemu rozmówcy numer konta, hasło czy formułkę prawną. Dzięki temu jesteś pewien, że kampania zostanie zrealizowana prawidłowo.

Błyskawiczna realizacja

Kampanię możesz uruchomić nawet w jeden dzień, wyprzedzając konkurencję! Maya™ pracuje przez całą dobę i zrealizuje zadanie w tempie nieosiągalnym dla człowieka.

Brilliance™

Technologia automatycznego dialogu głosowego

Technologia Brilliance™ może być wykorzystana w różnych branżach i do różnych procesów obsługi telefonicznej. Sprawdź, jak działa robot, który samodzielnie obsługuje Twoich klientów przez telefon.

Dialla™

Automatyczna konsultantka telefoniczna w Twojej firmie

Dialla – robot głosowy działający w oparciu o innowacyjną technologię Brilliance™ – zadba o telefoniczną obsługę Twoich klientów, wyręczając człowieka. Sprawdzi się w firmach małej i średniej wielkości, ponieważ jest niezwykle łatwy w konfiguracji, a korzystanie z niego umożliwia znaczne obniżenie kosztów obsługi telefonicznej bez obniżania jej standardów.

Alisa™

Zaawansowana analiza rozmów telefonicznych

Alisa™ przesłuchuje i analizuje wszystkie rozmowy prowadzone przez Twoich konsultantów, a następnie wyciąga z nich wnioski, na których podstawie możesz lepiej zarządzać swoim zespołem teleoperatorów.