Customer Care Festival 2019

27 i 28 maja mieliśmy przyjemność zaprezentować się wraz z naszym partnerem – firmą Altar na konferencji Customer Care Festival 2019. Było to wydarzenie dedykowane branży customer care. W trakcie dwóch dni wzięliśmy udział w niezwykle ciekawych prezentacjach, spotkaniach i networkingu w gronie 400 najlepszych specjalistów od obsługi klienta w kanałach zdalnych.

Pierwszego dnia Head of Sales firmy Altar – Krzysztof Guzikowski oraz Chief Executive Officer firmy Voicetel Communications przedstawili case study największej w Europie platformy do masowych kampanii outbound i automatycznej obsługi klienta. Odpowiedzieli także na pytania czy bot i człowiek mogą stworzyć zgrany duet oraz jak im w tym pomóc, aby w pełni wykorzystali swój potencjał.

Ponadto, uczestnicy wydarzenia mieli okazję przetestować i samodzielnie skonfigurować robota głosowego Dialla w dwóch specjalnych budkach telefonicznych.
Podczas festiwalu swoją premierę miał także nowy brand stworzony przez Voicetel – UNF**K BOTS. Jego ideą jest szerzenie odpowiedzialności za branżę Conversational AI, której czujemy się współautorami w Polsce.

Mamy nadzieję, że uczestnicy wynieśli wiele cennych informacji z odbytych prelekcji i rozmów oraz, że będziemy mieli okazję spotkać się podczas kolejnej edycji wydarzenia.

 

 

Inne aktualności

Finał EY Przedsiębiorca Roku

Prezes Dawid Wójcicki w finale EY Przedsiębiorca Roku

EY Przedsiębiorca Roku to jedyna tej rangi, międzynarodowa inicjatywa promująca najlepszych przedsiębiorców – w konkursie biorą udział przedstawiciele firm z niemalże 60 państw.

Voicetel Communications na Customer Congress

Największe wydarzenie dotyczące obsługi klienta w Polsce!

Spotkanie liderów rynku usług i rozwiązań w obszarze obsługi klienta. Rozmowy o trendach, zmianach, innowacyjnych narzędziach i najnowszych rozwiązaniach. Zobaczcie naszą relacje z wydarzenia z aktywnym udziałem Dawida Wójcickiego.

Lydia nagrodzona złotem w konkursie INNOVATION 2018

Robot Telemarketingowy Nagrodzony

TeleBot banku Credit Agricole czyli instancja systemu Lydia (oferowanego przez firmę Web2Metrics) przygotowana w oparciu o technologię Brilliance zdobyła Złoto w konkursie Innovation.