Technologia Voicetel Communications S.A. w światowej czołówce!

Dynamicznie rozwijająca się firma Voicetel Communications wdraża nowe rozwiązania oparte o autorską technologię  klasy smart speech i pozyskuje kolejnych klientów oraz kontrahentów. Przekłada się to na wyniki finansowe, które z miesiąca na miesiąc systematycznie rosną. Autorska technologia firmy – Brilliance™ – sprawdziła się już w zastosowaniach dla firm wielu branż i zaskarbiła sobie uznanie klientów. To unikalne rozwiązanie polega na inteligentnym, spersonalizowanym dialogu głosowym przez telefon pomiędzy człowiekiem a maszyną.

Voicetel Communications w III kwartale uruchomiła Automatyczną Asystentkę na Infolinii Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy. Można z nią porozmawiać pod numerem telefonu: 58 500 88 61.  Dzwoniący mogą dowiedzieć się od robota m.in. o procedurach lotniskowych czy tabelach przylotów oraz odlotów. Okazało się, że przy pomocy bota, a bez udziału konsultantów-ludzi, udało się już w pierwszym miesiącu załatwić prawie 80 proc. spraw, z którymi na automatyczną infolinię dzwonili pasażerowie. Tak dobry wynik pozwolił na nawiązanie nowych kontaktów, a technologią Brilliance™ zainteresowali się już nowi kontrahenci.

Voicetel Communications prowadzi ponadto dalsze, intensywne prace nad rozwojem produktu Dialla™, opartego na technologii Brilliance™, stanowiącego atrakcyjne cenowo rozwiązanie dla mikro, małych i średnich firm, umożliwiającym pełną automatyzację komunikacji telefonicznej.

Osoba dzwoniąca do  firmy i rozmawiająca z Dialla™ otrzyma odpowiednią informację – lub zostanie przekierowana do odpowiedniego działu czy osoby – bez konieczności wybierania jakichkolwiek opcji na klawiaturze czy też powtarzania konkretnych komend głosowych. To zupełnie inne i o wiele wygodniejsze rozwiązanie, niż tradycyjny IVR, gdyż z Dialla™ można komunikować się niemal tak samo, jak z człowiekiem!

Produkt Dialla™ ma bardzo szerokie zastosowanie. Kierowana jest do różnorodnych branż: medycyna, motoryzacja, dostawcy ISP/TV/VoIP, deweloperzy i agenci nieruchomości, usługi ubezpieczeniowe, wellness & beauty, usługi finansowe, e-commerce, gastronomia, dostawcy hostingu, usługi hotelarskie, transportowe, branża fitness, kultura i rozrywka, usługi aktywnego wypoczynku, firmy edukacyjne i szkoleniowe, branża turystyczna, usługi księgowe oraz kancelarie prawne.

Również w III kwartale 2017 r. nastąpiła szersza komercjalizacja produktu Maya™, umożliwiającego realizację masowych kampanii outboundowych, również z  wykorzystanie Brilliance™, technologii smart speech. Dzięki Maya™, w krótkim czasie i przy niskim koszcie realizowane są połączenia do tysięcy klientów w celu m.in. ocieplenia leadów.

W jednej z realizowanych kampanii, Maya™ wykazała się ponad dwukrotnie większą efektywnością w ocieplaniu leadów względem rozmów prowadzących przez żywych konsultantów, pozwalając klientowi Voicetel na odzyskanie 18% klientów z bazy odłożonych kontaktów. Oczywiście technologia Briliance™ jest ciągle rozwijana i wkrótce pojawią się nowe możliwości.

Wciąż nowi przedstawiciele świata biznesu zauważają technologię Briliance™, która  w świecie zastosowań biznesowych dorównuje, a często nawet przewyższa możliwości rozwiązań dla klientów indywidualnych takich, jak Siri (Apple), Cortana (Microsoft), Alexa (Amazon) i „Ok Google”.  Doceniają to klienci biznesowi, którym zastosowanie produktu Dialla™ pozwoli na poprawę jakości obsługi telefonicznej, a równocześnie pozwoli na obniżenie kosztów prowadzenia działalności.

O popularności technologii Brilliance™ świadczą rosnące z miesiąca na miesiąc zyski firmy Voicetel Communications. Spółka w trzecim kwartale 2017 r. osiągnęła przychody netto na poziomie 3.374.660,00 zł, tj. o 1.797.460,00 zł wyższe niż w analogicznym okresie w 2016 r. Przychód netto firmy w tym samym okresie wyniósł 8.100.310,20 zł i był dwukrotnie wyższy od przychodu z roku ubiegłego.

Więcej o Voicetel Communications

Voicetel Communications to spółka technologiczna działająca na polskim rynku usług wspierających działy telefonicznego kontaktu z klientem firm z różnych branż. Specjalizuje się we wdrażaniu technologii głosowych w automatycznej, telefonicznej obsłudze klienta. Rozwiązania spółki mają zastosowanie także w firmach świadczących usługi call center oraz w przedsiębiorstwach zajmujących się dostarczaniem dedykowanych systemów informatycznych i telekomunikacyjnych. Technologie Voicetel Communications: Interfejs Dialogowy Brilliance™ oraz Platforma Interfejsu Dialogowego Esense™ przyczyniają się do ułatwienia komunikacji między danym przedsiębiorstwem a odbiorcą końcowym, a także pozwalają na zastąpienie rozbudowanych działów, zatrudniających konsultantów telefonicznych – zaawansowanym, w pełni zautomatyzowanym wirtualnym asystentem.