Zaawansowana analiza rozmów telefonicznych
Alisa™ przesłuchuje i analizuje wszystkie rozmowy prowadzone przez Twoich konsultantów, a następnie wyciąga z nich wnioski, na których podstawie możesz lepiej zarządzać swoim zespołem teleoperatorów.
Voicetel Communications S.A. na rynku polskim jest liderem w obszarze technologii służących do realizacji automatycznej telefonicznej obsługi klientów z wykorzystaniem algorytmów nieliniowego dialogu człowiek – maszyna. W maju ubiegłego roku firma zadebiutowała na warszawskiej giełdzie. Nasze rozwiązania łączą metody przetwarzania języka naturalnego, technologię rozpoznawania mowy oraz sztuczną inteligencję. Naszą ambicją jest wyznaczanie najwyższych standardów branżowych i kreowanie świadomości społecznej poprzez dostarczanie łatwo dostępnych i prostych w obsłudze produktów.
Technologia Brilliance sprzedawana jest jako usługa i rozliczana jest zarówno abonamentowo, jak i w formie licencji na dłuższy czas.
Najczęstszym modelem rozliczania jest czas, czyli liczba minut, które Brilliance miesięcznie poświęci na rozmowy z Twoimi klientami.
Koszt 1 minuty* rozmowy z Brilliance waha się od 0,12 zł** do 0,21 zł*** netto miesięcznie, w zależności od tego, na ile minut się zdecydujesz oraz z jakich opcji utrzymaniowych postanowisz skorzystać.
* minimalna liczba minut to 5 000 miesięcznie; czas rozmów naliczany jest sekundowo
** cena przy poziomie 500 000 minut miesięcznie i braku dodatkowych opcji utrzymaniowych
** cena dla 5 000 minut miesięcznie i wyboru wszystkich możliwych opcji utrzymaniowych
Brilliance rozpoznaje faktyczne intencje, wyrażane przez człowieka swobodnie w trakcie rozmowy telefonicznej, np:
Robot nie tylko precyzyjnie rozpozna, czego dotyczy temat rozmowy, ale także dopyta klienta w razie potrzeby o dodatkowe szczegóły, żeby precyzyjnie skierować rozmowę do właściwego działu.
Systemy komend głosowych nie rozpoznają intencji klienta, a jedynie podpowiadają mu, jakich słów kluczowych użyć, aby skierować połączenie do odpowiedniego działu, np:
Jedyny problem, jaki tego typu systemy eliminują, to dotykanie klawiatury telefonu podczas rozmowy. Niestety, w dalszym ciągu klient narażony jest na wysłuchiwanie długich list z opcjami wyboru oraz konieczność nawigacji po wielopoziomowych strukturach, czemu towarzyszy marnotrastwo czasu oraz niepewność związana z trafnością dokonywanych wyborów.
Możliwości rozwiązania | Brilliance | IVR |
---|---|---|
Czytelność i elastyczność opcji wyboru tematu rozmowy | Wysoka - system komunikuje się i rozpoznaje intencje wyrażane przez klienta w języku naturalnym | Niska - ograniczona do listy, struktura wielopoziomowa, odsłuchiwanie długich komunikatów |
Czas spędzony przez klienta w dziale automatycznej obsługi | Krótki - rozmowa dotyczy wyłącznie sprawy, z którą klient dzwoni | Długi - konieczność odsłuchiwania opcji, które nie wiążą się ze sprawą klienta |
Wygoda i ergonomia dokonywania wyboru tematu rozmowy | Duża - klient nie odrywa telefonu od ucha i nie dotyka ekranu | Mała - odrywanie telefonu od ucha, uruchamianie klawiatury, wybów opcji dotykowo |
Ryzyko błędnego wyboru tematu rozmowy przez klienta | Niskie - robot trafnie rozpoznaje, uszczegóławia i potwierdza intencje klienta | Wysokie - często mylące lub nieczytelne opcje, wybieranie niewłaściwej cyfry na klawiaturze |
Odsetek przerwanych i ponawianych połączeń | Niskie - klient może szybko i w każdej chwili dokonać zmiany wyboru | Wysokie - powtarzanie połączeń po błędnym wyborze lub w celu uniknięcia ponownego wysłuchiwania zapowiedzi |
Robot nie tylko odbiera połączenia od Twoich klientów, ale także:
Alisa™ przesłuchuje i analizuje wszystkie rozmowy prowadzone przez Twoich konsultantów, a następnie wyciąga z nich wnioski, na których podstawie możesz lepiej zarządzać swoim zespołem teleoperatorów.
Boty outboundowe to roboty głosowe, które są w stanie samodzielnie zrealizować kampanię telefoniczną na dowolnie dużą skalę. To łatwe w konfiguracji rozwiązanie jest idealne dla firm, które nie dysponują własnym zespołem teleoperatorów lub chcą radykalnie zmniejszyć koszty i przyspieszyć czas realizacji kampanii.
Dialla™ – robot głosowy działający w oparciu o innowacyjną technologię Brilliance™ – zadba o telefoniczną obsługę Twoich klientów, wyręczając człowieka. Sprawdzi się w firmach małej i średniej wielkości, ponieważ jest niezwykle łatwy w konfiguracji, a korzystanie z niego umożliwia znaczne obniżenie kosztów obsługi telefonicznej bez obniżania jej standardów.