21 marca 2017 – Konferencja CCW 2017  

CCW to najważniejsze wydarzenie branży customer service /call/ contact center w Europie organizowane od 19 lat w Berlinie. Polskie podsumowanie CCW2017 to wyjątkowa minikonferencja zorganizowana w Warszawie, podczas której uczestnicy oficjalnego polskiego stoiska CCW podzielili się swoją wiedzą, opiniami na temat zaobserwowanych trendów z konferencji w Berlinie. Organizatorem spotkania jest Polskie Forum Call Center – organizacja, która od 6 lat skutecznie wspiera rozwój branży customer service w Polsce.

Dawid Wójcicki, prezes zarządu firmy Voicetel Communications przybliżył uczestnikom konferencji ocenę światowego trendu automatyzacji procesów obsługi klienta poprzez wystąpienie pod tytułem “Automatyzacja w Contact Center  – w pogoni za dostarczeniem rozwiązania”.

Automatyzacja kontaktu z klientem była nowym i dominującym trendem na targach CCW2017. Wynika to z faktu, że klienci coraz częściej oczekują nieograniczonego dostępu do wysokiej jakości obsługi. Prezes Voicetel opowiedział jak w świetle naszej wiedzy i doświadczeń przedstawiają się prezentowane na targach rozwiązania firm z całego świata, oraz jak oceniamy dalsze perspektywy rozwoju trendu automatyzacji na świecie.