8 grudnia 2016 – Konferencja medyczna GK Wasko
Wirtualna Rejestracja – skrócenie czasu rejestracji pacjenta w systemie HIS, dzięki telefonicznemu systemowi dialogowemu.
Tak w skrócie możemy przedstawić prezentację naszej firmy podczas konferencji medycznej GK Wasko, która odbyła się w dniu 8 grudnia.
Problemy w obsłudze telefonicznej
Podczas spotkania omawialiśmy najczęściej występujące problemy na infoliniach placówek medycznych. Do najczęściej wymienianych należą: uciążliwości związane z wykorzystaniem systemów IVR, brak lub ograniczenie całodobowej dostępności infolinii, zbyt mała liczba konsultantów na infolinii, brak lub ograniczona funkcjonalność systemu potwierdzania terminów wizyt.
To tylko niektóre z problemów, z którymi muszą się dziś zmierzyć przychodnie lekarskie. Wszystkie wymienione działania wpływają na obniżenie poziomu satysfakcji pacjentów, która może doprowadzić do ich utraty. Do tego dochodzą koszty oraz utrata przychodów w wyniku niezrealizowanych wizyt.
Rozwiązaniem jest technologia Brilliance™
Na konferencji przedstawiliśmy naszą autorską technologię, która umożliwia rozwiązanie wyżej wymienionych problemów m.in. poprzez całodobowy tryb pracy, obsługę zarówno połączeń przychodzących, jak i wychodzących oraz pracę na dowolnej infrastrukturze.
Brilliance™ daje następujące możliwości:
- kompletny proces rejestracji pacjenta w przychodni
- obniżenie kosztów rejestracji
- usprawnienie procesu rejestracji dla osób niedowidzących i niewidomych, oraz dla osób starszych
- skrócenie procesu telefonicznej obsługi pacjentów
- zapewnienie 24-godzinnej obsługi telefonicznej
Dzięki wdrożeniu technologii Brilliance™ do przychodni lekarskiej, udało się przeprowadzić badania, w których uzyskaliśmy następujące rezultaty:
Czas pierwszej rejestracji został skrócony o 46,8%. Średni łączny czas obsługi rejestracji pacjenta krótszy o 48,7%. Rozładowanie o 21,2% dziennego ruchu na infolinii – dzięki obsłudze całodobowej. Uszczelnienie o 26,1% terminarza konsultacji lekarskich.
Co najważniejsze Pacjenci docenili korzyści płynące ze zautomatyzowanego procesu rejestracji, poziom satysfakcji wzrósł o 80,2 %, a wśród osób niedowidzących, niewidomych oraz osób starszych był lepszy o 84,5% .