Alisa™ Speech Analytics

Jeśli chcesz przesłuchiwać wszystkie rozmowy odbywające się w twojej firmie lub call center, a zależy ci na czasie i pieniądzach – z pomocą przyjdzie Alisa™.

To automatyczny analityk, który rozpoznaje poszczególne frazy w bieżących i nagranych wcześniej rozmowach, bezstronnie monitoruje pracę twoich konsultantów i pomaga ci podejmować ważne decyzje biznesowe na podstawie konkretnych, sprawdzonych danych.

Co możesz osiągnąć?

  • przesłuchiwać i analizować wszystkie rozmowy telefoniczne – również te przeszłe – prowadzone przez Twoich konsultantów
  • ocenić skuteczność i zaangażowanie Twoich konsultantów na podstawie monitoringu rozmów oraz na bieżąco eliminować błędy
  • dowiedzieć się, co sądzą i czego potrzebują Twoi klienci oraz poznać typowe problemy, z którymi dzwonią

Działanie w chmurze

Możesz wygodnie korzystać z usług Alisy bez instalowania jej na dysku – działa ona w chmurze, dzięki czemu wszystkie dane dostępne są w jednym miejscu, poza infrastrukturą wewnętrzną firmy.

Bezstronny obserwator

Alisa™ to program komputerowy – nie ocenia i nie ingeruje. Rejestruje, analizuje i raportuje, dzięki czemu masz pewność, że dane, które otrzymasz, są rzetelnie uporządkowane i wolne od zawodnego czynnika ludzkiego.

Określone frazy lub scenariusze

Alisa™ monitoruje zarówno pojedyncze wystąpienia zadanych fraz, jak i całe scenariusze obsługi klienta. Na podstawie pozyskanych informacji możesz opracować optymalny scenariusz obsługi klienta w twojej firmie.

Bieżący monitoring rozmów

Alisa™ dostarcza uporządkowane wyniki monitorowania rozmów na bieżąco, co pozwala na natychmiastową reakcję. Wystarczy ją tylko skonfigurować zgodnie z potrzebami firmy lub wymogami danej kampanii telefonicznej.

Słuchanie ze zrozumieniem

Dzięki zaawansowanemu systemowi rozpoznawania mowy, Alisa™ bezbłędnie analizuje komunikację telefoniczną w twojej firmie. Wyciąga wnioski, zauważa prawidłowości i raportuje je, byś mógł wprowadzić niezbędne usprawnienia.

Szybkość i dokładność

Nie musisz zatrudniać całego zespołu specjalistów – Alisa™ automatycznie i dokładnie przeanalizuje wszystkie rozmowy prowadzone w twojej firmie, w czasie nieosiągalnym nawet dla doświadczonych analityków.

Brilliance™ custom development

Technologia automatycznego dialogu głosowego

Technologia Brilliance™ może być wykorzystana w różnych branżach i do różnych procesów obsługi telefonicznej. Sprawdź, jak działa robot, który samodzielnie obsługuje Twoich klientów przez telefon.

Kampanie outbound

Skuteczne kampanie telefoniczne do tysięcy klientów

Boty outboundowe to roboty głosowe, które są w stanie samodzielnie zrealizować kampanię telefoniczną na dowolnie dużą skalę. To łatwe w konfiguracji rozwiązanie jest idealne dla firm, które nie dysponują własnym zespołem teleoperatorów lub chcą radykalnie zmniejszyć koszty i przyspieszyć czas realizacji kampanii.

Dialla™ dla SME

Automatyczna konsultantka telefoniczna w Twojej firmie

Dialla™ – robot głosowy działający w oparciu o innowacyjną technologię Brilliance™ – zadba o telefoniczną obsługę Twoich klientów, wyręczając człowieka. Sprawdzi się w firmach małej i średniej wielkości, ponieważ jest niezwykle łatwy w konfiguracji, a korzystanie z niego umożliwia znaczne obniżenie kosztów obsługi telefonicznej bez obniżania jej standardów.