Alisa™ Speech Analytics

Jeśli chcesz przesłuchiwać wszystkie rozmowy odbywające się w twojej firmie lub call center, a zależy ci na czasie i pieniądzach – z pomocą przyjdzie Alisa™.

To automatyczny analityk, który rozpoznaje poszczególne frazy w bieżących i nagranych wcześniej rozmowach, bezstronnie monitoruje pracę twoich konsultantów i pomaga ci podejmować ważne decyzje biznesowe na podstawie konkretnych, sprawdzonych danych.

Co możesz osiągnąć?

  • przesłuchiwać i analizować wszystkie rozmowy telefoniczne – również te przeszłe – prowadzone przez Twoich konsultantów
  • ocenić skuteczność i zaangażowanie Twoich konsultantów na podstawie monitoringu rozmów oraz na bieżąco eliminować błędy
  • dowiedzieć się, co sądzą i czego potrzebują Twoi klienci oraz poznać typowe problemy, z którymi dzwonią

Optymalizacja listy odbiorców

Bot outboundowy potrafi od razu zweryfikować listę odbiorców i odrzucić te numery, które są wyłączone. Dzięki temu nie marnuje czasu na próby skontaktowania się z nieistniejącymi rozmówcami.

Synteza mowy lub nagrania

Bot outboundowy potrafi „mówić” na dwa sposoby – wykorzystując syntezę mowy damskiej lub męskiej albo nagrany głos lektora (jeśli chcemy, by robot mówił głosem konkretnego człowieka – np. celebryty, który jest twarzą kampanii).

Raportowanie na bieżąco

Bot outboundowy na bieżąco wysyła informacje o postępach w realizacji kampanii, a także automatycznie przygotowuje okresowe raporty. Dzięki temu wiesz, co już udało mu się osiągnąć, a do tego masz pewność, że informacje są kompletne i bezstronne.

Działanie w chmurze

Z rozwiązania możesz korzystać bez instalowania specjalnej infrastruktury. Bot outboundowe działa w chmurze i w łatwy sposób integruje się z infrastrukturą klienta.

Rozmowa bez błędów

Bot outboundowy nigdy nie pomyli się, dyktując swojemu rozmówcy numer konta, hasło czy formułkę prawną. Dzięki temu jesteś pewien, że kampania zostanie zrealizowana prawidłowo.

Błyskawiczna realizacja

Kampanię możesz uruchomić nawet w jeden dzień, wyprzedzając konkurencję! Bot outboundowy pracuje przez całą dobę i zrealizuje zadanie w tempie nieosiągalnym dla człowieka.

Brilliance™ custom development

Technologia automatycznego dialogu głosowego

Technologia Brilliance™ może być wykorzystana w różnych branżach i do różnych procesów obsługi telefonicznej. Sprawdź, jak działa robot, który samodzielnie obsługuje Twoich klientów przez telefon.

Dialla™ dla SME

Automatyczna konsultantka telefoniczna w Twojej firmie

Dialla – robot głosowy działający w oparciu o innowacyjną technologię Brilliance™ – zadba o telefoniczną obsługę Twoich klientów, wyręczając człowieka. Sprawdzi się w firmach małej i średniej wielkości, ponieważ jest niezwykle łatwy w konfiguracji, a korzystanie z niego umożliwia znaczne obniżenie kosztów obsługi telefonicznej bez obniżania jej standardów.

Dla Partnerów

Sukces lubi partnerstwo

Poszukujemy firm, które chciałyby z nami współpracować w zakresie pozyskiwania klientów oraz partnerów, którzy gotowi są dystrybuować nasze rozwiązania i integrować je z własnymi produktami.