Alisa™ Speech Analytics

Jeśli chcesz przesłuchiwać wszystkie rozmowy odbywające się w twojej firmie lub call center, a zależy ci na czasie i pieniądzach – z pomocą przyjdzie Alisa™.

To automatyczny analityk, który rozpoznaje poszczególne frazy w bieżących i nagranych wcześniej rozmowach, bezstronnie monitoruje pracę twoich konsultantów i pomaga ci podejmować ważne decyzje biznesowe na podstawie konkretnych, sprawdzonych danych.

Co możesz osiągnąć?

  • przesłuchiwać i analizować wszystkie rozmowy telefoniczne – również te przeszłe – prowadzone przez Twoich konsultantów
  • ocenić skuteczność i zaangażowanie Twoich konsultantów na podstawie monitoringu rozmów oraz na bieżąco eliminować błędy
  • dowiedzieć się, co sądzą i czego potrzebują Twoi klienci oraz poznać typowe problemy, z którymi dzwonią

Szybkość i dokładność

Nie musisz zatrudniać całego zespołu specjalistów – Alisa™ automatycznie i dokładnie przeanalizuje wszystkie rozmowy prowadzone w twojej firmie, w czasie nieosiągalnym nawet dla doświadczonych analityków.

Słuchanie ze zrozumieniem

Dzięki zaawansowanemu systemowi rozpoznawania mowy, Alisa™ bezbłędnie analizuje komunikację telefoniczną w twojej firmie. Wyciąga wnioski, zauważa prawidłowości i raportuje je, byś mógł wprowadzić niezbędne usprawnienia.

Bieżący monitoring rozmów

Alisa™ dostarcza uporządkowane wyniki monitorowania rozmów na bieżąco, co pozwala na natychmiastową reakcję. Wystarczy ją tylko skonfigurować zgodnie z potrzebami firmy lub wymogami danej kampanii telefonicznej.

Określone frazy lub scenariusze

Alisa™ monitoruje zarówno pojedyncze wystąpienia zadanych fraz, jak i całe scenariusze obsługi klienta. Na podstawie pozyskanych informacji możesz opracować optymalny scenariusz obsługi klienta w twojej firmie.

Bezstronny obserwator

Alisa™ to program komputerowy – nie ocenia i nie ingeruje. Rejestruje, analizuje i raportuje, dzięki czemu masz pewność, że dane, które otrzymasz, są rzetelnie uporządkowane i wolne od zawodnego czynnika ludzkiego.

Działanie w chmurze

Możesz wygodnie korzystać z usług Alisy bez instalowania jej na dysku – działa ona w chmurze, dzięki czemu wszystkie dane dostępne są w jednym miejscu, poza infrastrukturą wewnętrzną firmy.

Brilliance™

Technologia automatycznego dialogu głosowego

Technologia Brilliance™ może być wykorzystana w różnych branżach i do różnych procesów obsługi telefonicznej. Sprawdź, jak działa robot, który samodzielnie obsługuje Twoich klientów przez telefon.

Maya™

Skuteczne kampanie telefoniczne do tysięcy klientów

Maya™ może samodzielnie zrealizować kampanię telefoniczną na dowolnie dużą skalę. To proste w obsłudze rozwiązanie pozwala znacznie ograniczyć koszty kampanii i skrócić czas jej realizacji.

Dialla™

Automatyczna konsultantka telefoniczna w Twojej firmie

Łatwy w konfiguracji, przystępny cenowo robot głosowy, działający w oparciu o innowacyjną technologię Brilliance™ zadba o telefoniczną obsługę klientów firm z różnych branż, wyręczając człowieka.