Technologia Brilliance™

Robot głosowy działający w oparciu o technologię Brilliance™ zapewni Twojej firmie:
- całkowitą automatyzację powtarzalnych procesów telefonicznej obsługi klienta w Twojej firmie,
- obsługę na najwyższym poziomie, ponieważ robot nie popełnia błędów, „pamięta” wszystkich Twoich klientów i nie wymaga szkoleń,
- przyspieszenie i usprawnienie telefonicznej obsługi klienta, ponieważ robot odbierze telefon od razu i działa całą dobę,
- oszczędność pieniędzy, ponieważ robot jest dużo tańszy w utrzymaniu, niż ludzki konsultant – dzięki czemu możesz wykorzystać potencjał zatrudnionych ludzi do realizacji bardziej odpowiedzialnych i kreatywnych zadań.
Brilliance™ naprawdę rozumie człowieka
Inteligentny bot głosowy bazujący na technologii smart speech rozumie ludzką mowę, potrafi wnioskować i odczytywać informacje wyrażone nie wprost, a ukryte w kontekście wypowiedzi. Dzięki temu może zastąpić człowieka w większości procesów obsługi telefonicznej w wielu branżach.
Jak to działa?
Robot działa na bazie maszyny stanów, dzięki czemu może wykonywać skomplikowane operacje i odnajdzie się w każdej sytuacji.
Jest przygotowany na różne, nawet najbardziej nieoczekiwane, scenariusze rozmowy i działa nieliniowo – poza słowami wypowiadanymi przez rozmówcę bierze pod uwagę inne czynniki, m.in. pogodę, jakość i czas trwania połączenia.
Bazuje także na informacjach o danej firmie – ma wgląd w grafik personelu, a ponadto zna profil swojego rozmówcy – np. wie, czy jest on stałym klientem, czy do lekarza zapisuje się prywatnie czy na NFZ, jaką pizzę zazwyczaj zamawia itd.
Technologia Brilliance™ wykorzystuje najbardziej zaawansowane współczesne technologie, umożliwiające rozpoznawanie mowy, a moduł służący do jej syntezy sprawia, że robot może mówić najlepszymi ludzkimi głosami – damskimi lub męskimi.