Kariera

Współpracując z Voicetel, będziesz brał udział w tworzeniu jednego z najbardziej innowacyjnych rozwiązań technologicznych na świecie. Wymagamy zangażowania, ale zapewniamy rozwój, który będzie procentował w całej Twojej karierze.  Sprawdź, kogo obecnie szukamy:

Programista Python

Zakres obowiązków:

  • Realizacja nowych, oraz rozwijanie już istniejących projektów voicebotów;
  • Refactoring i wdrażanie voicebotów w środowisku deweloperskim i produkcyjnym;
  • Rozbudowa oraz obsługa wewnętrznych narzędzi rozwojowych;
  • Współpraca z wszystkimi działami Conversational AI Lab;
  • Mailowy i telefoniczny kontakt z klientami i partnerami.

Helpdesk

Kandydat odpowiedzialny będzie za:

  • Bezpieczeństwo i utrzymanie stabilności funkcjonowania infrastruktury biurowej, w tym:
    • Obieg dokumentów i informacji
    • Ochrona informacji poufnych
    • Backup danych
    • Zasilanie awaryjne
    • Kontrola dostępu
    • Zabezpieczenia lokalne
  • Konserwację i optymalizację pracy sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych;
  • Tworzenie i koordynowanie polityki bezpieczeństwa informacji oraz wewnętrznych procedur;
  • Diagnostykę awarii sprzętu oraz infrastruktury sieciowej i telekomunikacyjnej;
  • Utrzymywanie aktualnej ewidencji sprzętu komputerowego i wyposażenia biurowego;
  • Na stanowisku nie jest wymagana wiedza w zakresie zarządzania infrastrukturą serwerową, ani środowiskiem deweloperskim.

Specjalista Quality Assurance

Zakres obowiązków:

  • Głosowe testowanie botów dialogowych – nasze boty uwielbiają, jak się z nimi rozmawia – tylko wtedy będą potrafiły odwdzięczyć się tym samym;
  • Raportowanie wykrytych błędów i rezultatów prowadzonych testów w rozwijanych projektach – nasze boty będą się o wiele mniej wstydzić, kiedy nie dogadają się z nami, niż z użytkownikami końcowymi;
  • Dostosowywanie i promowanie najwyższych standardów jakości – pssst…nasze boty myślą, że są ludźmi, a my robimy wszystko, żeby ich z tego błędu nie wyprowadzić;
  • Monitoring wdrażanych rozwiązań i raportowanie nieprawidłowości – musimy wiedzieć, jak nasze boty radzą sobie  w dorosłym życiu tak, aby móc im w razie potrzeby to życie ułatwić ;
  • Zbieranie danych i przygotowywanie cyklicznych raportów z wykorzystania botów – każdy lubi się chwalić, nasze boty nie są tu żadnym wyjątkiem;
  • Monitoring satysfakcji użytkowników – na koniec najważniejsze jest zadowolenie końcowego użytkownika, tylko ono jest w stanie sprawić, że nasze boty będzie rozpierać duma.