Kariera

Współpracując z Voicetel, będziesz brał udział w tworzeniu jednego z najbardziej innowacyjnych rozwiązań technologicznych na świecie. Wymagamy zangażowania, ale zapewniamy rozwój, który będzie procentował w całej Twojej karierze.  Sprawdź, kogo obecnie szukamy:

Programista Python

Zakres obowiązków:

  • Realizacja nowych, oraz rozwijanie już istniejących projektów voicebotów;
  • Refactoring i wdrażanie voicebotów w środowisku deweloperskim i produkcyjnym;
  • Rozbudowa oraz obsługa wewnętrznych narzędzi rozwojowych;
  • Współpraca z wszystkimi działami Conversational AI Lab;
  • Mailowy i telefoniczny kontakt z klientami i partnerami.

Product Change Manager

Zakres obowiązków:

  • zarządzanie błędami na Jirze;
  • nadzór oraz priorytetyzacja błędów;
  • zapewnienie właściwego przepływu informacji dotyczących standardów w botach;
  • codzienna współpraca z osobami z innych działów firmy;
  • zbieranie danych i przygotowywanie cyklicznych raportów;
  • monitorowanie i raportowanie postępu prac w projekcie, zarządzanie ryzykiem projektowym;
  • ciągłe udoskonalanie metodyki zgłaszania błędów i efektywności ich realizacji;
  • zarządzanie harmonogramem wdrażania zmian w projektach;
  • analiza błędów i uwag pod kątem zgodności z założeniami i kryteriami jakości.

Syntax Analysis Architect

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie słowników, intencji i synonimów na potrzeby konkretnych botów – nauczysz naszego bota analizować i rozumieć mowę ludzką;
  • Kontrola jakościowa zbiorów intencji i synonimów – na bieżąco staramy się udoskonalać nasze boty, nawet gdy nie są już na tapecie;
  • Udział w nowych oraz trwających projektach budowy botów dialogowych – a sporo ich!

Specjalista Quality Assurance

Zakres obowiązków:

  • Głosowe testowanie botów dialogowych – nasze boty uwielbiają, jak się z nimi rozmawia – tylko wtedy będą potrafiły odwdzięczyć się tym samym;
  • Raportowanie wykrytych błędów i rezultatów prowadzonych testów w rozwijanych projektach – nasze boty będą się o wiele mniej wstydzić, kiedy nie dogadają się z nami, niż z użytkownikami końcowymi;
  • Dostosowywanie i promowanie najwyższych standardów jakości – pssst…nasze boty myślą, że są ludźmi, a my robimy wszystko, żeby ich z tego błędu nie wyprowadzić;
  • Monitoring wdrażanych rozwiązań i raportowanie nieprawidłowości – musimy wiedzieć, jak nasze boty radzą sobie  w dorosłym życiu tak, aby móc im w razie potrzeby to życie ułatwić ;
  • Zbieranie danych i przygotowywanie cyklicznych raportów z wykorzystania botów – każdy lubi się chwalić, nasze boty nie są tu żadnym wyjątkiem;
  • Monitoring satysfakcji użytkowników – na koniec najważniejsze jest zadowolenie końcowego użytkownika, tylko ono jest w stanie sprawić, że nasze boty będzie rozpierać duma.