• Home
  • O firmie
    • O firmie
    • Relacje inwestorskie
  • Rozwiązania
    • Rozwiązania
    • Technologia Brilliance™
    • Dialla™ dla SME
    • Kampanie outbound
    • Dla Partnerów
    • Rozmowy z botem
  • Centrum prasowe
    • Centrum prasowe
    • Informacje prasowe
    • Media o nas
    • Do pobrania
    • Aktualności
    • Nasze publikacje
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Działy firmy
    • Kariera
  • PL
    • EN
  • Home
  • O firmie
    • O firmie
    • Relacje inwestorskie
  • Rozwiązania
    • Rozwiązania
    • Technologia Brilliance™
    • Dialla™ dla SME
    • Kampanie outbound
    • Dla Partnerów
    • Rozmowy z botem
  • Centrum prasowe
    • Centrum prasowe
    • Informacje prasowe
    • Media o nas
    • Do pobrania
    • Aktualności
    • Nasze publikacje
  • Kontakt
    • Kontakt
    • Działy firmy
    • Kariera
  • PL
    • EN

Strona główna Centrum prasowe Informacje prasowe

Informacje prasowe

  • 2020
  • 2019
  • 2018
  • 2017
  • 2016

Lipiec 2020

Autopay od Blue Media stawia na technologię Voicetela

Blue Media, jeden z liderów technologicznych w obszarze usług płatniczych i finansów Polsce oraz Voicetel, polski twórca rozwiązań klasy Conversational AI łączą siły.

Data publikacji: 2020/07/02

Marzec 2020

Voicetel skokowo zwiększa moce przy współpracy z T-Mobile

Z chwilą pojawienia się pierwszych doniesień o ograniczeniach w funkcjonowaniu firm w tym także zespołów contact center, potrzeby klientów Voicetel na wolumeny obsługi voicebotami znacząco wzrosły.

Data publikacji: 2020/03/19

Czerwiec 2019

Diamenty Forbesa 2019

Ranking Diamentów Forbesa to zestawienie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce. W zestawieniu znalazły się firmy, które w trzech ostatnich latach najszybciej zwiększały swoją wartość.

Data publikacji: 2019/06/14

Maj 2019

Customer Care Festival 2019

27 i 28 maja mieliśmy przyjemność zaprezentować się wraz z naszym partnerem – firmą Altar na konferencji Customer Care Festival 2019. Było to wydarzenie dedykowane branży customer care.

Data publikacji: 2019/05/29

Listopad 2018

Prezes Dawid Wójcicki w finale EY Przedsiębiorca Roku

EY Przedsiębiorca Roku to jedyna tej rangi, międzynarodowa inicjatywa promująca najlepszych przedsiębiorców – w konkursie biorą udział przedstawiciele firm z niemalże 60 państw.

Data publikacji: 2018/11/25

Październik 2018

Sztuczna inteligencja na usługach call center

Dawid Wójcicki, Prezes Zarządu, Voicetel Communications SA w rozmowie z Agnieszką Zarębą o planach, zasadach i o szczegółach przeniesienia na główny parkiet.

Data publikacji: 2018/10/18

Wrzesień 2018

Spotkanie Voicetel z Inwestorami Indywidualnymi

27 września w Warszawie odbyło się spotkanie Voicetel Communications S.A. z grupą inwestorów indywidualnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Inwestorów Indywidualnych.

Data publikacji: 2018/09/28

Marzec 2018

Event #GdzieJestDialla

Event #GdzieJestDialla

22 marca 2018r Voicetel Communications S.A. zorganizował Przełomowe wydarzenie w branży Conversational AI. Była to premiera nowego produktu Dialla, Inteligentnej Asystentki – bota, który rozumie człowieka.

Data publikacji: 2018/03/22

#GdzieJestDialla? Wkrótce w Warszawie!

Voicetel Communications zaprezentuje nowy produkt, oparty o rewolucyjną technologię dialogową.

22 marca 2018 roku w warszawskim Teatrze Kamienica odbędzie się najważniejsze w tym roku wydarzenie branży conversational AI. Organizatorem eventu jest Voicetel Communications – polska spółka technologiczna, która stworzyła Brilliance™ – pierwszą na świecie zaawansowaną technologię umożliwiającą sztucznej inteligencji prowadzenie płynnego, równorzędnego dialogu telefonicznego z człowiekiem.

Data publikacji: 2018/03/16

Listopad 2017

18 listopada - I Konferencja Uczniowska "Zdolni z Pomorza"

18 listopada uczestniczyliśmy w I Konferencji Uczniowskiej “Zdolni z Pomorza”. Pojawiliśmy się tam na zaproszenie organizatora – Politechniki Gdańskiej. Najzdolniejszym uczniom z naszego regionu przybliżyliśmy tematy związane ze sztuczną inteligencją, wytłumaczyliśmy co chcemy i co możemy osiągnąć dzięki automatyzacji oraz odpowiedzieliśmy na pytanie “w jakie sfery życia wejdzie AI?”

Data publikacji: 2017/11/18

Technologia Voicetel Communications S.A. w światowej czołówce!

Nowi kontrahenci, pierwsze zastosowanie produktu Maya™ w branży finansowej i udane wdrożenie technologii Brilliance™ w Porcie Lotniczym w Gdańsku im. Lecha Wałęsy. Podsumowanie III kwartału 2017 roku w firmie Voicetel Communications.

Dynamicznie rozwijająca się firma Voicetel Communications wdraża nowe rozwiązania oparte o autorską technologię  klasy smart speech i pozyskuje kolejnych klientów oraz kontrahentów. Przekłada się to na wyniki finansowe, które z miesiąca na miesiąc systematycznie rosną.

Data publikacji: 2017/11/16

Październik 2017

16 - 17 października 2017 - Customer Congress "Automatyzacja z ludzkim obliczem"

Nasza firma jako lider na polskim rynku w obszarze technologii smart speech została zaproszona do współpracy przez Customer Congress. Prezes Zarządu, Dawid Wójcicki opowiadał o tym, jak nasza autorska technologia Brilliance™ pozwala rozwiązywać tradycyjne problemy telefonicznego kontaktu z klientem, gdzie w szczególności znajdzie zastosowanie, oraz jakie łącznie korzyści pozwoli osiągnąć firmom oraz ich klientom.

Data publikacji: 2017/10/16

Wrzesień 2017

Voicetel Communications - właściciel robota, który rozumie człowieka, wchodzi na rynek z nowym produktem

Rewolucyjny produkt, która umożliwia przeprowadzenie kampanii telefonicznej do tysięcy klientów, bez udziału zespołu konsultantów. Robot potrafi od razu zweryfikować listę odbiorców i odrzucić te numery, które są wyłączone.

Po sukcesie Technologii Brilliance™, automatycznej asystentki, która rozumie człowieka i jednocześnie zastępuje przestarzały i frustrujący dla rozmówców system IVR, przyszedł czas na odsłonę nowego produktu.

Data publikacji: 2017/09/26

19 września 2017 - Konferencja "Ubezpieczenia - nowoczesne kanały komunikacji i ich efektywność w sprzedaży"

Najwyższa jakość telefonicznej obsługi klienta, eliminacja typowo ludzkich błędów i ograniczenie kosztów zatrudnienia firmie lub contact center. Technologia Brilliance™  idealnym rozwiązaniem na zwiększenie efektywności w branży ubezpieczeniowej.

Data publikacji: 2017/09/19

Sierpień 2017

Voicetel Communications zwiększa swój zysk w II kwartale i kontynuuje rewolucjonizowanie rynku smart speech

II kwartał 2017 to intensywny rozwój produktów firmy Voicetel - Maya™ i Dialla™. Firma konsekwentnie realizuje kolejne etapy przyjętej strategii rozwoju produktów i zdobywania rynku, obejmującej wypracowanie pozycji lidera na rynku smart speech.

Voicetel konsekwentnie realizuje kolejne etapy przyjętej strategii rozwoju produktów i zdobywania rynku, obejmującej wypracowanie pozycji lidera na rynku rozwiązań głosowych, automatyzujących procesy biznesowe związanych z telefoniczną obsługą klientów.

Data publikacji: 2017/08/10

Lipiec 2017

Rewolucyjny robot w Porcie Lotniczym Gdańsk – zaczynamy testy

To pierwsze takie rozwiązanie w Polsce.  Automatyczna Asystentka Pasażera na gdańskim lotnisku odpowiada na pytania pasażerów. Robot udziela informacji w zakresie tablicy przylotów i odlotów czy też zasugeruje czym można dojechać do portu lotniczego.

Od dziś dzwoniąc do Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy w Gdańsku na nr 58 500 88 61 porozmawiasz z inteligentnym robotem, który udzieli Ci potrzebnych informacji, np. o odlocie Twojego samolotu lub zasugeruje, czym dojechać na lotnisko.

Data publikacji: 2017/07/17

Czerwiec 2017

21-22 czerwca 2017 - Konferencja Pulsu Biznesu "Trendy Contact Center"

Powtarzalne czynności obsługiwane przez inteligentnego robota, który potrafi prowadzić spersonalizowaną rozmowę z człowiekiem przez telefon? To możliwe! Podczas konferencji przedstawiliśmy bliżej technologię Brilliance™. Przeczytaj.

Data publikacji: 2017/06/21

Maj 2017

Voicetel rozwija technologię smart speech i przygotowuje się do międzynarodowej ekspansji

Koniec frustrującego systemu IVR, dzwoniąc do firmy będzie można od ręki załatwić swoją sprawę lub od razu zostać przekierowanym do odpowiedniego działu. Co to oznacza dla klientów? To koniec z oczekiwaniem na połączenia i traceniem czasu, aby zostać obsłużonym.

Data publikacji: 2017/05/16

Kwiecień 2017

Voicetel podwaja przychody i zyski

Spółka działa od 2012 r., od maja 2016 r. jest notowana na New Connect. W zeszłym roku Grupa kontynuowała prace nad rozwiązaniem Brilliance™, ale równocześnie rozpoczęła prace nad produktem Dialla™.

Data publikacji: 2017/04/11

Marzec 2017

21 marca 2017 - Konferencja CCW 2017  

Automatyzacja kontaktu z klientem była nowym i dominującym trendem na targach CCW. Wynika to z faktu, że klienci coraz częściej oczekują nieograniczonego dostępu do wysokiej jakości obsługi. Oceniamy dalsze perspektywy rozwoju trendu automatyzacji na świecie.

Data publikacji: 2017/03/21

Luty 2017

Voicetel dynamicznie zwiększa zysk i pracuje nad nowymi produktami

Maya™, Alisa™ i Dialla™ to produkty bazującę na autorskiej technologii Brilliance™. Nasze rozwiązania są modułowe – rozwijamy je zgodnie z potrzebami użytkowników o kolejne funkcje i przystosowujemy do wymagań kolejnych branż. Dowiedz się więcej.

Data publikacji: 2017/02/15

Voicetel Communications rusza w drogę na rynek główny GPW

Voicetel  to spółka technologiczna działająca na rynku usług wspierających kontakt z klientami. Jej sztandarowe rozwiązanie Interfejs Dialogowy Brilliance™, wykorzystuje system rozpoznawania mowy i autorskie algorytmy pozwalające na analizę wypowiedzi klienta.

Data publikacji: 2017/02/13

Grudzień 2016

8 grudnia 2016 - Konferencja medyczna GK Wasko

“Wirtualna Rejestracja – skrócenie czasu rejestracji pacjenta w systemie HIS, dzięki telefonicznemu systemowi dialogowemu” / prezentacja “Automatyzacja obsługi głosowej GABOS”

Data publikacji: 2016/12/08

Listopad 2016

Voicetel Communications zwiększył zysk o ponad 180% w III kwartale

Zysk netto Grupy Voicetel Communications w III kwartale tego roku wyniósł 1,268 mln zł i był o 184% lepszy od osiągniętego przed rokiem. Grupa kontynuuje prace rozwojowe nad swoją platformą Briliance™.

Data publikacji: 2016/11/15

Wrzesień 2016

Voicetel obniża koszty kampanii telefonicznych i prezentuje raport z badania

W ciągu 42 minut pozyskanych 69 leadów, średni czas trwania rozmowy to 37 sekund. Koszt pozyskania leadu, czyli danych kontaktowych potencjalnego klienta w automatycznej kampanii telefonicznej przeprowadzonej przez zespół badawczy spółki Voicetel wyniósł 1,96 zł.

Data publikacji: 2016/09/21

Czerwiec 2016

Voicetel podsumowuje przełomowy rok

Grupa Voicetel Communications zanotowała w 2015 r. skonsolidowane przychody na poziomie 2,64 mln zł i 1,90 mln zł zysku netto. Oznacza to wzrost odpowiednio o 98% i 140% wobec wyników poprzedniego roku.

Data publikacji: 2016/06/02
RSS
Facebook
Twitter
LinkedIn
Instagram

Kontakt dla mediów: +48 508 319 650

Relacje inwestorskie

  • Akcjonariat
  • Dokumenty spółki
  • Raporty bieżące EBI
  • Raporty okresowe EBI

Produkty i rozwiązania

  • Technologia Brilliance™
  • Dialla™ dla SME
  • Kampanie outbound
  • Współpraca partnerska
  • Więcej informacji o voicebotach

Centrum Prasowe

  • Wydarzenia i ogłoszenia
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Media o nas
  • Materiały do pobrania

 

+48 573 180 619
biuro@voicetel.pl

ul. Kołobrzeska 12, 80-394 Gdańsk
tel: +48 (58) 355 83 00
fax: +48 (58) 350 90 07

ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
fax: +48 (22) 203 41 54

  • Kontakt
  • Newsletter
  • Relacje inwestorskie
  • Informacje prasowe
  • Rozwiązania
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.OK