O firmie
Strategia
Strategią firmy Voicetel na najbliższe lata jest udostępnienie Dialla™ – bazującej na przełomowej technologii automatycznego dialogu głosowego – setkom tysięcy firm w Polsce, a następnie w całej Europie i na świecie.
Planujemy ciągły rozwój technologii poprzez badania i zdobywanie doświadczeń, a także aktywne poszukiwanie partnerów, którzy staną się dystrybutorami naszych produktów.

Historia
Firma Voicetel Communications powstała w grudniu 2012 roku. Od samego początku pracowaliśmy nad technologią umożliwiającą całkowitą automatyzację głosowej obsługi klienta w formie nieliniowego, swobodnego dialogu – zgodnie z założeniem, że to maszyna powinna „uczyć się” człowieka, a nie odwrotnie. Na bazie tej idei powstała autorska technologia Brilliance™.
Voicetel na giełdzie
10 maja 2016 spółka zadebiutowała na New Connect, a obecnie przygotowuje się do przejścia na główny parkiet. Jesteśmy jedyną firmą na warszawskiej giełdzie, która zajmuje się rozwijaniem technologii głosowej automatycznej obsługi klienta.

Otoczenie rynkowe
Na niewielkim rynku polskim Voicetel Communications jest jedyną firmą, która opracowała inteligentne i rozumiejące człowieka rozwiązanie służące do prowadzenia automatycznego dialogu. Podczas dogłębnej analizy światowego rynku nie udało nam się zidentyfikować firm mogących stanowić na ten moment bezpośrednią konkurencję dla technologii Brilliance firmy Voicetel Communications.
Wśród rozwiązań konkurencyjnych możemy wymienić też dostawców tak zwanych asystentów głosowych, takich jak Siri, Cortana, Alexa czy OK Google. Nie są one jednak konkurencją w zakresie podejścia do głębokiej automatyzacji procesów biznesowych – są to obecnie produkty skierowane do konsumentów indywidualnych (na rynek B2C), które służą jedynie jako uzupełnienie możliwości urządzeń mobilnych. Dla Brilliance™ punktem wyjścia jest z kolei rynek B2B, na którym rozwiązanie to jest całkowicie rewolucyjne.
O grupie docelowej
Odbiorcami naszych usług są firmy, w których istotną rolę odgrywa telefoniczna obsługa klienta, między innymi:
- Niewielkie firmy z różnych branż, w których mają miejsce standardowe procesy obsługi, np. umawianie i potwierdzanie wizyt, składanie zamówień etc.
- Duże przedsiębiorstwa posiadające własne infolinie, obsługujące setki tysięcy klientów rocznie i realizujące kompleksowe procesy telefoniczne
- Firmy IT, w tym integratorzy i vendorzy, którzy działają jako nasi partnerzy integrujący nasze rozwiązania z oprogramowaniem swoim lub klienta
- Firmy telekomunikacyjne, które dysponują rozległą siecią abonentów biznesowych i dystrybuują nasze rozwiązania wśród swoich klientów
Brilliance™
To autorska technologia typu smart speech działająca w oparciu o maszynę stanów, która umożliwia robotowi prowadzenie inteligentnego dialogu telefonicznego z człowiekiem.
Oparta o algorytmy sztucznej inteligencji, pozwala na bieżące dopasowanie scenariusza dialogu do każdego rozmówcy oraz osiągnięcie płynności i swobody dialogu, która bliska jest tej ludzkiej.
Brilliance™ zintegrowana jest z rozwiązaniami służącymi do rozpoznawania i syntezy mowy (m.in. Google, Nuance).
Robot, który rozumie człowieka
Bot głosowy bazujący na technologii Briliance™ rozumie ludzką mowę – można z nim załatwić przez telefon codzienne sprawy tak, jak z żywym konsultantem.

Produkty Voicetel Communications
Voicetel oferuje swoim klientom produkty oparte na autorskiej technologii Brilliance™, umożliwiającej robotowi samodzielne prowadzenie swobodnego dialogu telefonicznego z człowiekiem.
- Dialla™ to wirtualna konsultantka, która odbierze za Ciebie telefon lub umówi klienta na wizytę i zrobi to zawsze tak, jak ją zaprogramujesz.
- Boty outboundowe to narzędzia służące do sprawnego i szybkiego nawiązania kontaktu z setkami klientów, gdy chcesz przeprowadzić dużą kampanię.