Automatyczna, telefoniczna obsługa 24/7 w Twojej firmie.
Już od 888 zł netto/m-c

Konsultantka Dialla™

Dialla™ pozwala małym i średnim firmom korzystać z zalet innowacyjnej technologii Brilliance™, umożliwiając im:

  • znaczne obniżenie kosztów obsługi telefonicznej bez obniżania jej standardów,
  • dbanie o dzwoniącego zawsze i wszędzie, wyręczając człowieka – co szczególnie ważne, jeśli obsługą klientów w firmie zajmuje się niewielka liczba pracowników.

Osoba dzwoniąca do Twojej firmy i rozmawiająca z Dialla™ otrzyma odpowiednią informację – lub zostanie przekierowana do odpowiedniego działu – bez konieczności wybierania jakichkolwiek opcji na klawiaturze.

To zupełnie inne i o wiele wygodniejsze rozwiązanie, niż tradycyjny IVR, gdyż z Diallą można komunikować się niemal tak samo, jak z człowiekiem!

Co możesz osiągnąć?

  • całkowicie zautomatyzować powtarzalne procesy telefonicznej obsługi klienta w swojej firmie,
  • zapewnić powtarzalny, wysoki standard obsługi klienta przez telefon i uniknąć potencjalnie kosztownych błędów ludzkich,
  • utrzymywać całodobową i całoroczną infolinię, jednocześnie obniżając koszty obsługi telefonicznej.

Modułowość

Dialla™ składa się z modułów. Każdy moduł umożliwia realizację określonego procesu obsługi telefonicznej w firmie, takiego jak przekierowywanie połączeń, autentykacja, rejestracja wizyt lub dokonywanie płatności kartą.

Działanie w chmurze

Z rozwiązania możesz korzystać bez instalowania specjalnej infrastruktury. Dialla™ działa w chmurze i w łatwy sposób integruje się z infrastrukturą klienta.

Łatwa konfiguracja

Diallę możesz skonfigurować bardzo szybko, podając jej podstawowe informacje o sprawach, z którymi dzwonią Twoi klienci. W gabinecie lekarskim będzie to na przykład lista usług i grafik poszczególnych specjalistów.

Procesy automatycznej obsługi telefonicznej

Rozdzielanie połączeń

call routing, skill-based routing – przekierowywanie połączeń na podstawie swobodnie wyrażonej intencji

Identyfikacja i autentykacja

na bazie numeru klienta, umowy, numeru PESEL, danych osobowych, z użyciem haseł cyfrowych i literowych lub zewnętrznej biometrii

Automatyzacja BOK

aktywacja usług, zastrzeganie kart i dostępu, informacja o saldzie zobowiązań, realizacja dyspozycji

FAQ

udzielanie odpowiedzi na pytania najczęściej zadawane przez klientów danej firmy lub instytucji

Informowanie o statusie

udzielanie informacji  doręczenie przesyłki, przyloty i wyloty, status rozpatrywania szkody itp.

Przyjmowanie zgłoszeń

zgłoszenie awarii, wniosek pożyczkowy, zgłoszenie szkody, rezerwacja hotelowa itp.

Zakup i rezerwacja

umawianie wizyty, rezerwacja kinowa, wypożyczalnia VOD, wynajem samochodu itp.

Płatności kartą przez telefon

dokonywanie płatności kartą w trybie on-demand lub jako połączenie inicjowane przez sprzedawcę

Miękka windykacja

uzyskiwanie deklaracji wpłaty z podaniem terminu i udzielanie odpowiedzi na pytania klienta

Powiadomienia i przypomnienia

o terminie wizyty, o zmianie godziny wylotu lub numeru rachunku, o potrzebie potwierdzenia rezerwacji itp.

Badania

przeprowadzanie badań satysfakcji, ankiet konsumenckich, sondaży wyborczych i innych badań ankietowych

Kampanie

realizacja kampanii telefonicznej w celu pozyskania leadów lub ocieplenia zimnej bazy kontaktów

Branże

Medycyna

przychodnie, szpitale, gabinety lekarskie,laboratoria, 

umawianie/przekładanie/odwoływanie wizyt u lekarzy i specjalistów, informacje o zabiegach i wynikach badań

Motoryzacja

dealerzy, warsztaty, stacje diagnostyczne, komisy, informacje o samochodach w ofercie, umawianie przeglądów i napraw, diagnostyka samochodu

Dostawcy ISP/TV/VoIP

osiedlowy internet i telewizja, informacje o ofercie, sprzedaż i zamawianie usług, zgłaszanie awarii technicznych

Ubezpieczenia

komunikacyjne, życiowe, turystyczne, majątkowe, dobór i zakup ubezpieczeń, przedłużenie ubezpieczenia, zgłaszanie szkód

Nieruchomości

deweloperzy, agencje, pośrednicy, informacje na temat oferty mieszkań, zgłaszanie mieszkań, wyszukiwanie mieszkań

Wellness & beauty

fryzjerzy, salony kosmetyczne, SPA, sauny, masaże, umawianie/przekładanie/odwoływanie wizyt, informacje o zabiegach i promocjach

Finanse

parabanki, agencje pożyczkowe, domy maklerskie, fundusze inwestycyjne, doradcy finansowi, informacje o usługach, doradztwo finansowe, dobór usług, przygotowywanie ofert i kalkulacji, zakup usług

Sklepy internetowe

m.in. odzieżowe, zdrowotne, RTV i AGD, składanie zamówień, dokonywanie zwrotów i reklamacji, informacje o statusie zamówienia

Gastronomia

restauracje, catering, pizzerie, puby, informacje na temat oferty, zamawianie jedzenia na wynos, rezerwacja stolików

Hosting

domeny, serwery wirtualne, poczta elektroniczna, strony www, sprawdzanie dostępności domen, zakup domen i serwerów, zgłaszanie problemów technicznych

Hotelarstwo

hotele, motele, hostele, pensjonaty, kwatery prywatne, ośrodki wczasowe, sanatoria, informacje o ofercie, dokonywanie/odwoływanie/zmiana rezerwacji, zamawianie usług dodatkowych

Transport

przewoźnicy, linie lotnicze, busy, taksówki, informacje o rozkładzie lotów/kursów, kupowanie/zwrot biletów, zamawianie taksówek

Fitness

siłownie, baseny, szkoły tańca, informacje o ofercie, zakup karnetów, zapisy na zajęcia

Kultura i rozrywka

kina, opery, teatry, filharmonia, koncerty, zakup/zwrot biletów, informacje o repertuarze, wyszukiwanie spektakli zgodnie z wymaganiami klienta

Aktywny wypoczynek

kręgle, narty, ścianki wspinaczkowe, bilard, lodowiska, parki trampolin, informacje o ofercie, zakup/zwrot biletów, dokonywanie rezerwacji

Edukacja

szkoły, przedszkola, szkoły językowe, uczelnie, informacje o ofercie i zajęciach, zapisy na zajęcia, wyniki egzaminów

Turystyka

wycieczki, biura podróży, przewodnicy, informacje o ofercie, wyszukiwanie wycieczek zgodnie z wymaganiami klienta, dokonywanie/odwoływanie/zmiana rezerwacji

Księgowość

biura rachunkowe, doradcy podatkowi, informacje o ofercie, doradztwo w zakresie podatków i księgowości, informacje o należnych podatkach

Dla dostawców i integratorów oprogramowania

Twoja firma zajmuje się tworzeniem, dystrybucją lub wdrażaniem oprogramowania służącego do zarządzania relacjami z klientem?

  • Masz swoich klientów, którym oferujesz specjalistyczne systemy klasy CRM lub podobnego typu oprogramowanie ?
  • Znasz dobrze rynek, na którym działasz i potrzeby branży, dla której dostarczasz narzędzia ?

Twoją przewagą konkurencyjną może być Brilliance™ – technologia ta może być zintegrowana z każdym systemem, programem lub modułem przeznaczonym do zarządzania relacjami z klientami w dowolnej branży – hotelarskiej, medycznej, ubezpieczeniowej, motoryzacyjnej, wellnes & beauty i wielu innych.

Dzięki temu rozwiązaniu zaoferujesz użytkownikom Twojego oprogramowania pełną automatyzację standardowych procesów telefonicznej obsługi klienta (obsługa połączeń telefonicznych przez robota, bez potrzeby angażowania ludzi), co będzie ogromną przewagą konkurencyjną Twojego systemu.

Dla firm telekomunikacyjnych

Masz infrastrukturę telekomunikacyjną, dzięki której możesz dotrzeć do setek przedsiębiorstw? Dostarczasz usługi dla call center i contact center?

Technologia Brilliance™ będzie doskonałym uzupełnieniem Twojej oferty dla klientów biznesowych – dzięki niej zyskasz przewagę nad konkurencją i dodatkowe źródło przychodu.

Twoi klienci poszukują najbardziej efektywnego sposobu dotarcia do swoich odbiorców, a inteligentna technologia Brilliance™ – która może być łatwo zintegrowana z Twoją infrastrukturą telekomunikacyjną – to najbardziej nowoczesne rozwiązanie służące do obsługi procesów telefonicznych.

Brilliance™ może zastąpić zarówno ludzkiego konsultanta infolinii, jak i system IVR, zapewniając realizację tych samych procesów w szybszy i bardziej efektywny sposób. Przyczynia się do zwiększenia skuteczności biznesu Twoich klientów niezależnie od tego, czy chodzi o dużą firmę z własną infolinią, czy profesjonalne call center lub contact center.

Brilliance™

Technologia automatycznego dialogu głosowego

Technologia Brilliance™ może być wykorzystana w różnych branżach i do różnych procesów obsługi telefonicznej. Sprawdź, jak działa robot, który samodzielnie obsługuje Twoich klientów przez telefon.

Maya™

Skuteczne kampanie telefoniczne do tysięcy klientów

Maya to robot głosowy, który jest w stanie samodzielnie zrealizować kampanię telefoniczną na dowolnie dużą skalę. To łatwe w konfiguracji rozwiązanie jest idealne dla firm, które nie dysponują własnym zespołem teleoperatorów lub chcą radykalnie zmniejszyć koszty i przyspieszyć czas realizacji kampanii.

Alisa™

Zaawansowana analiza rozmów telefonicznych

Alisa™ przesłuchuje i analizuje wszystkie rozmowy prowadzone przez Twoich konsultantów, a następnie wyciąga z nich wnioski, na których podstawie możesz lepiej zarządzać swoim zespołem teleoperatorów.