Dla dostawców i integratorów oprogramowania

Twoja firma zajmuje się tworzeniem, dystrybucją lub wdrażaniem oprogramowania służącego do zarządzania relacjami z klientem?

  • Masz swoich klientów, którym oferujesz specjalistyczne systemy klasy CRM lub podobnego typu oprogramowanie ?
  • Znasz dobrze rynek, na którym działasz i potrzeby branży, dla której dostarczasz narzędzia ?

Twoją przewagą konkurencyjną może być Brilliance™ – technologia ta może być zintegrowana z każdym systemem, programem lub modułem przeznaczonym do zarządzania relacjami z klientami w dowolnej branży – hotelarskiej, medycznej, ubezpieczeniowej, motoryzacyjnej, wellnes & beauty i wielu innych.

Dzięki temu rozwiązaniu zaoferujesz użytkownikom Twojego oprogramowania pełną automatyzację standardowych procesów telefonicznej obsługi klienta (obsługa połączeń telefonicznych przez robota, bez potrzeby angażowania ludzi), co będzie ogromną przewagą konkurencyjną Twojego systemu.

Rozwiązanie dla różnych branż

Technologia Brilliance™ jest uniwersalna i może obsługiwać różne procesy obsługi telefonicznej niezależnie od branży, dla której przeznaczony jest Twój system CRM.

Całkowita automatyzacja obsługi klienta

Twój system CRM będzie mógł działać samodzielnie, bez konieczności zatrudniania obsługującego go zespołu ludzi.

Zapraszamy do kontaktu

Dla firm telekomunikacyjnych

Masz infrastrukturę telekomunikacyjną, dzięki której możesz dotrzeć do tysięcy przedsiębiorstw? Dostarczasz usługi dla call center i contact center?

Technologia Brilliance™ będzie doskonałym uzupełnieniem Twojej oferty dla klientów biznesowych – dzięki niej zyskasz przewagę nad konkurencją i dodatkowe źródło przychodu.

Twoi klienci poszukują najbardziej efektywnego sposobu dotarcia do swoich odbiorców, a inteligentna technologia Brilliance™ – która może być łatwo zintegrowana z Twoją infrastrukturą telekomunikacyjną – to najbardziej nowoczesne rozwiązanie służące do obsługi procesów telefonicznych.

Brilliance™ może zastąpić zarówno ludzkiego konsultanta infolinii, jak i system IVR, zapewniając realizację tych samych procesów w szybszy i bardziej efektywny sposób. Przyczynia się do zwiększenia skuteczności biznesu Twoich klientów niezależnie od tego, czy chodzi o dużą firmę z własną infolinią, czy profesjonalne call center lub contact center.

Call routing zamiast IVR

Zamiast przestarzałego systemu IVR, możesz zapewnić swoim klientom biznesowym nowoczesny call routing, umożliwiający kierowanie połączeń do odpowiednich działów lub specjalistów na podstawie swobodnie i dowolnie wyrażonej potrzeby rozmówcy.

Kompleksowa obsługa call center

Twoja firma będzie oferować klientom biznesowym posiadającym działy contact center najnowocześniejsze rozwiązanie do automatycznej obsługi telefonicznej.

Zapraszamy do kontaktu

Nasi Partnerzy