Kampanie outbound

Realizujesz co miesiąc duże kampanie wychodzące, lub chcesz przeprowadzić dużą akcję telefoniczną w krótkim czasie? Zatrudnij jednego z naszych botów outboundowych  – inteligentną automatyczną konsultantkę telefoniczną.
Każdy nasz bot zastąpi cały, dowolnie liczny zespół ludzkich konsultantów. Wystarczy, że dasz jej potrzebną wiedzę, a ona w krótkim czasie obdzwoni tysiące klientów.

Co możesz osiągnąć?

  • przeprowadzić kampanię telefoniczną w dużo krótszym czasie i znacznie taniej niż w przypadku tradycyjnego call center,
  • szybko i na wielką skalę przekazać swoim klientom dowolne informacje, np. o nowej ofercie lub o zmianach dotyczących produktów lub usług,
  • zrealizować bardzo dużą liczbę rozmów telefonicznych, mających na celu przeprowadzenie konkretnego procesu obsługi klienta – np. prewalidacja leadów, miękka windykacja, badanie satysfakcji, potwierdzenie wizyty, uzyskanie zgody, etc.

Potwierdzanie wizyt

Wirtualna recepcjonistka, która zaopiekuje się listą gości na Twoje wydarzenie – zadzwoni oraz zbada ich zainteresowanie, a także potwierdzi obecność

Badanie satysfakcji

Inteligentna telemarketerka, która zadzwoni do Twoich klientów z pytaniami odnośnie satysfakcji z produktu, usługi czy przed chwilą odbytej rozmowy z konsultantem

Miękka windykacja

Wirtualna agentka, która prowadząc inteligentny dialog z Twoimi klientami dokona wstępnego procesu miękkiej windykacji i uzyska deklarację spłaty

Uzyskiwanie zgód

Wirtualna asystentka głosowa, która pomoże Ci zaktualizować niezbędne zgody Twoich klientów na kontakt z nimi, w tym te wynikające z RODO

Twój proces outbound

Inteligentna automatyczna telefonistka, która uzyska od klientów Twojej firmy wymaganą informację lub skutecznie przekaże im Twoją informację

Prewalidacja leadów

Głosowa, w pełni zautomatyzowana konsultantka telefoniczna, która w krótkim czasie obdzwoni dowolnie liczną bazę klientów potwierdzając ich zainteresowanie Twoim produktem (dokonując tzw. prewalidacji leadów).

Błyskawiczna realizacja

Kampanię możesz uruchomić nawet w jeden dzień, wyprzedzając konkurencję! Boty outboundowe pracują przez całą dobę i zrealizują zadania w tempie nieosiągalnym dla człowieka.

Rozmowa bez błędów

Boty outboundowe nigdy nie pomylą się, dyktując swojemu rozmówcy numer konta, hasło czy formułkę prawną. Dzięki temu jesteś pewien, że kampania zostanie zrealizowana prawidłowo.

Działanie w chmurze

Z rozwiązania możesz korzystać bez instalowania specjalnej infrastruktury. Boty outboundowe działają w chmurze i w łatwy sposób integrują się z infrastrukturą klienta.

Raportowanie na bieżąco

Boty outboundowe na bieżąco wysyłają informacje o postępach w realizacji kampanii, a także automatycznie przygotowują okresowe raporty. Dzięki temu wiesz, co już udało im się osiągnąć, a do tego masz pewność, że informacje są kompletne i bezstronne.

Synteza mowy lub nagrania

Boty outboundowe potrafią „mówić” na dwa sposoby – wykorzystując syntezę mowy damskiej lub męskiej albo nagrany głos lektora (jeśli chcemy, by robot mówił głosem konkretnego człowieka – np. celebryty, który jest twarzą kampanii).

Optymalizacja listy odbiorców

Boty outboundowe potrafią od razu zweryfikować listę odbiorców i odrzucić te numery, które są wyłączone. Dzięki temu nie marnują czasu na próby skontaktowania się z nieistniejącymi rozmówcami.

Dla Partnerów

Sukces lubi partnerstwo

Poszukujemy firm, które chciałyby z nami współpracować w zakresie pozyskiwania klientów oraz partnerów, którzy gotowi są dystrybuować nasze rozwiązania i integrować je z własnymi produktami.

Brilliance™ custom development

Technologia automatycznego dialogu głosowego

Technologia Brilliance™ może być wykorzystana w różnych branżach i do różnych procesów obsługi telefonicznej. Sprawdź, jak działa robot, który samodzielnie obsługuje Twoich klientów przez telefon.

Dialla™ dla SME

Automatyczna konsultantka telefoniczna w Twojej firmie

Dialla™ – robot głosowy działający w oparciu o innowacyjną technologię Brilliance™ – zadba o telefoniczną obsługę Twoich klientów, wyręczając człowieka. Sprawdzi się w firmach małej i średniej wielkości, ponieważ jest niezwykle łatwy w konfiguracji, a korzystanie z niego umożliwia znaczne obniżenie kosztów obsługi telefonicznej bez obniżania jej standardów.