Customer Care Festival 2019

27 i 28 maja mieliśmy przyjemność zaprezentować się wraz z naszym partnerem – firmą Altar na konferencji Customer Care Festival 2019. Było to wydarzenie dedykowane branży customer care. W trakcie dwóch dni wzięliśmy udział w niezwykle ciekawych prezentacjach, spotkaniach i networkingu w gronie 400 najlepszych specjalistów od obsługi klienta w kanałach zdalnych.

Pierwszego dnia Head of Sales firmy Altar – Krzysztof Guzikowski oraz Chief Executive Officer firmy Voicetel Communications przedstawili case study największej w Europie platformy do masowych kampanii outbound i automatycznej obsługi klienta. Odpowiedzieli także na pytania czy bot i człowiek mogą stworzyć zgrany duet oraz jak im w tym pomóc, aby w pełni wykorzystali swój potencjał.

Ponadto, uczestnicy wydarzenia mieli okazję przetestować i samodzielnie skonfigurować robota głosowego Dialla w dwóch specjalnych bukach telefonicznych.
Podczas festiwalu swoją premierę miał także nowy brand stworzony przez Voicetel – UNF**K BOTS. Jego ideą jest szerzenie odpowiedzialności za branżę Conversational AI, której czujemy się współautorami w Polsce.

Mamy nadzieję, że uczestnicy wynieśli wiele cennych informacji z odbytych prelekcji i rozmów oraz, że będziemy mieli okazję spotkać się podczas kolejnej edycji wydarzenia.