Voicetel skokowo zwiększa moce przy współpracy z T-Mobile

 

  • Lider technologii klasy Conversional AI doświadcza gwałtownego wzrostu popytu na oferowane przez siebie rozwiązania ze strony największych banków, przychodni czy firm pożyczkowych
  • Inteligentne maszyny Voicetela kilkukrotnie zwiększają więc swoją wydajność: są już gotowe rozmawiać z klientami przez 7200 godzin miesięcznie dzięki poszerzeniu współpracy z T-Mobile
  • Technologie automatycznej obsługi klienta oparte na naturalnym dialogu z dnia na dzień wkroczyły w fazę boomu, m.in. poprzez kryzys wywołany pandemią COVID-19

 

Zamknięte oddziały, biura obsługi klienta, nieczynne call center. To obecnie biznesowa codzienność w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy telekomunikacja. Jednak okazuje się, że nie w każdym przypadku. Technologiczny Voicetel, polski twórca rozwiązań klasy Conversational AI, pozwalających na inteligentną, automatyczną obsługę klienta opartą na naturalnym dialogu, notuje obecnie rekordowy skok zainteresowania ze strony wielkiego biznesu. Notowana na New Connect spółka poinformowała właśnie o nowych warunkach umowy z T-Mobile Polska, pozwalającej jej z dnia na dzień zaoferować kilkukrotnie większe zaangażowanie tzw. voicebotów autorstwa Voicetela.

Inteligentne maszyny nie trafiają na kwarantannę, dając naszym partnerom przewagę konkurencyjną w tak wymagającym otoczeniu rynkowym. Firmy nie chcą – niezależnie od skali epidemii – przerywać lub ograniczać swoich operacji. Infolinie obsługiwane przez voiceboty to jeden z tych obszarów, gdzie technologia może skutecznie zastąpić człowieka i tym samym uczynić ten odcinek biznesu sprawnie działającym nawet w obecnej, kryzysowej sytuacji – podkreśla Dawid Wójcicki, prezes i współtwórca Voicetela.

 

T-Mobile w trybie pilnym zwiększył o 260 proc. (z 250 do 900) przepustowości jednocześnie realizowanych połączeń przez technologie Voicetel oraz skokowo podniósł limit minut rozmów na numery komórkowe w skali miesiąca o ponad 300 proc., do ponad 430 tys. minut. Tym samym, inteligentne maszyny są gotowe zastąpić konsultantów w największych firmach i contact center w Polsce.

Patrząc na zachowanie innych naszych klientów, zakładam, że to dopiero początek boomu na nasze rozwiązania. Jesteśmy na niego gotowi. Właśnie wielokrotnie zwiększamy wolumen obsługiwanego ruchu w związku z pilnym zapotrzebowaniem na voiceboty w sektorze medycznym oraz firmach pozostałych branż, wymagających obsługi telefonicznej. Jednocześnie – w celu wypełnienia braków kadrowych w szeregach konsultantów – zwiększamy wolumeny na już realizowanych kampaniach – wyjaśnia Dawid Wójcicki.

 

Sam rynek Conversational AI, według szacunków Market Research Future, ma przed sobą okres dynamicznego wzrostu. Do 2024 r. ma być on wart niemal 16 mld USD, na stałe zmieniając standard i model biznesowy obsługi klienta także w najbardziej zawiłych przypadkach. Zaś według wyliczeń Gartnera, już w tym roku w rozwiniętych gospodarkach aż 85 proc. interakcji na linii firma-konsument zostanie obsłużonych bez udziału człowieka. Obecnie Voicetel przygotowuje m.in. technologie dla automatycznych infolinii zgłoszeniowych klientów z sektora medycznego, odnotowujących wzmożony ruch w procesach wstępnej diagnostyki i umawiania wizyt lekarskich.

Pracujemy w trybie 24/7. Pewne jest, że w najbliższym czasie – w trybie nadzwyczajnym – powstawać będą kolejne nasze voiceboty, realizujące cały proces, a nie jedynie jego fragment. Klienci będą chcieli rozmawiać z naszymi voicebotami a dzięki temu procesy obsługi będą faktycznie realizowane. To zaś pomoże firmom uporać się z obsługą klienta w obliczu COVID-19 ­– deklaruje prezes Voicetela.

 

 

Voicetel Communications od 2012 r. rozwija technologie umożliwiające całkowitą automatyzację głosowej obsługi klienta w formie nieliniowego, swobodnego dialogu. Zgodnie z założeniem, że to maszyna powinna „uczyć się” człowieka, a nie odwrotnie. Na bazie tej idei powstała autorska technologia Brilliance™. Strategią firmy Voicetel na najbliższe lata jest udostępnienie wirtualnej asystentki dla firm – bazującej na przełomowej technologii automatycznego dialogu głosowego – setkom tysięcy firm w Polsce, a następnie w całej Europie i na świecie.

 

 

Więcej informacji udziela:

 

Karol Jedliński, Hagen Comm

507099453 I karol@hagen.pl