Dla firm telekomunikacyjnych

Masz infrastrukturę telekomunikacyjną, dzięki której możesz dotrzeć do setek przedsiębiorstw? Dostarczasz usługi dla call center i contact center?

Technologia Brilliance™ będzie doskonałym uzupełnieniem Twojej oferty dla klientów biznesowych – dzięki niej zyskasz przewagę nad konkurencją i dodatkowe źródło przychodu.

Twoi klienci poszukują najbardziej efektywnego sposobu dotarcia do swoich odbiorców, a inteligentna technologia Brilliance™ – która może być łatwo zintegrowana z Twoją infrastrukturą telekomunikacyjną – to najbardziej nowoczesne rozwiązanie służące do obsługi procesów telefonicznych.

Brilliance™ może zastąpić zarówno ludzkiego konsultanta infolinii, jak i system IVR, zapewniając realizację tych samych procesów w szybszy i bardziej efektywny sposób. Przyczynia się do zwiększenia skuteczności biznesu Twoich klientów niezależnie od tego, czy chodzi o dużą firmę z własną infolinią, czy profesjonalne call center lub contact center.