Poznaj Brilliance™

Nasze voiceboty każdego dnia wykonują ponad 30 tysięcy połączeń wychodzących oraz obsługują 21 branż realizując 57 różnych procesów.

W portfolio Voicetel znajdują się zarówno procesy outboundowe, jak i inboundowe. Naszym flagowym inboundowym produktem jest bot obsługujący infolinię assistance brokera kilkunastu największych na polskim rynku ubezpieczycieli.

Celem naszego Klienta było zminimalizowanie zaangażowania konsultantów w proces przyjmowania wezwań assistance  poprzez przekazanie znaczącej części kompetencji botowi. System dialogowy działa w trybie 24/7 i jest główną linią kontaktu Klientów z Firmą.

Voicebot assistance w przeciągu ostatnich miesięcy pomógł w ponad 200 tysiącach przypadków. Obsługuje między innymi takie sprawy jak:

  • Zgłoszenie szkody
  • Wezwanie pomocy drogowej
  • Zamówienie auta zastępczego

Dodatkowo dzięki voicebotowi Klient może zgłosić uszkodzone opony, uzyskać informacje na temat swojej polisy, sprawdzić status odszkodowania, dopytać o limity holowania, transport do hotelu, czy poznać zasady zwrotu kosztów.

Jakie ma wyniki?

  • 83% Klientów zadowolonych z kontaktu z voicebotem
  • 45% spraw załatwionych bez udziału żywego Konsultanta
  • 0% reklamacji związanych ze sposobem załatwienia sprawy

Co potrafią nasze voiceboty w ramach procesu assistance?

Rozumieją i klasyfikują zgłoszenia niezależnie od stopnia skomplikowania wypowiedzi

K: “Dzień dobry, ja dzwonie, bo jakiś kretyn swoim Audi wjechał w bok mojego auta, teraz auto mi nie odpala więc nie mogę nawet dojechać do warsztatu i potrzebowałbym pomocy”

B: „Rozumiem że chcą Państwo wezwać pomoc drogową”

Rozpoznają numery rejestracyjne i numery telefonów niezależnie od tego w jaki sposób wypowiedział je rozmówca

Rejestrację GA0418X można podać na różne sposoby: GA 04 18 X, czy G jak Grażyna, A jak Aneta 0 4 1 8 X jak Xawery, etc.

Podobnie jest z numerem telefonu: 509-345-543, czy 50-934-55-4-3, ten z którego dzwonię, etc.

Weryfikują poprawność formatu danego numeru

Jeżeli osoba dzwoniąca poda siedmiocyfrowy numer telefonu – bot daje jej do zrozumienia, że numer jest za krótki.

Błyskawicznie wyszukują w bazie Ubezpieczyciela po numerze rejestracyjnym odpowiadającą polisę…

… jednocześnie sprawdzając czy jest aktualna…i czy obejmuje zgłoszony wcześniej przez klienta problem…wszystko to w ułamkach sekund.

Posiadają umiejętność dedukcji z przekazywanych informacji

B: Czy pojazdem łącznie z kierowcą podróżowało więcej niż dwie osoby?

K: No ja moje bliźnięta i mój pies

B: Odnotowuję, że w pojeździe znajdowały się 3 osoby.

Całodobowa dostępność

Asystent Brilliance™ pracuje przez całą dobę – bez żadnych przerw.

Szybkość reakcji

Robot nie potrzebuje czasu na sprawdzenie lub wyszukanie informacji – dzięki swojej mocy obliczeniowej działa natychmiastowo.

Niezależność językowa

Bot głosowy z Brilliance™ może komunikować się na poziomie zbliżonym do ludzkiego w dowolnym języku.

Płynność

Dzięki rozumieniu mowy, robot jest w stanie osiągnąć płynność rozmowy bliską ludzkiej.

Nieliniowość dialogu

Maszyna wyposażona w technologię Brilliance™ jest gotowa na różne scenariusze rozmowy – nawet te najbardziej nieprzewidywalne.

Rozumienie

Robot pamięta, o czym była mowa przed chwilą i potrafi wnioskować z kontekstu rozmowy.