Poznaj Brilliance™
Nasze voiceboty każdego dnia wykonują ponad 30 tysięcy połączeń wychodzących oraz obsługują 21 branż realizując 57 różnych procesów.
W portfolio Voicetel znajdują się zarówno procesy outboundowe, jak i inboundowe. Naszym flagowym inboundowym produktem jest bot obsługujący infolinię assistance brokera kilkunastu największych na polskim rynku ubezpieczycieli.
Celem naszego Klienta było zminimalizowanie zaangażowania konsultantów w proces przyjmowania wezwań assistance poprzez przekazanie znaczącej części kompetencji botowi. System dialogowy działa w trybie 24/7 i jest główną linią kontaktu Klientów z Firmą.
Voicebot assistance w przeciągu ostatnich miesięcy pomógł w ponad 200 tysiącach przypadków. Obsługuje między innymi takie sprawy jak:
- Zgłoszenie szkody
- Wezwanie pomocy drogowej
- Zamówienie auta zastępczego
Dodatkowo dzięki voicebotowi Klient może zgłosić uszkodzone opony, uzyskać informacje na temat swojej polisy, sprawdzić status odszkodowania, dopytać o limity holowania, transport do hotelu, czy poznać zasady zwrotu kosztów.
Jakie ma wyniki?
- 83% Klientów zadowolonych z kontaktu z voicebotem
- 45% spraw załatwionych bez udziału żywego Konsultanta
- 0% reklamacji związanych ze sposobem załatwienia sprawy