25 najważniejszych osób w contact center

Co roku redakcja CCNews przygotowuje listę 25 najważniejszych osób w branży contact center w Polsce. Prezes Voicetel Communications, Dawid Wójciki kolejny raz znalazł się w tym zestawieniu.

Tegoroczna lista podzielona została na cztery kategorie:

  • Biznes
  • Media
  • Stowarzyszenia i fundacje
  • Administracja publiczna

Serdecznie gratulujemy wszystkim, którzy znaleźli się w zestawieniu.

Pełna lista 25 najważniejszych osób w contact center znajduje się pod linkiem:

https://ccnews.pl/2018/08/29/25-najwazniejszych-osob-w-branzy-contact-center-w-polsce-edycja-2018/

Inne aktualności

Nowy produkt Voicetel Communications - Maya™

Kampanie telefoniczne do tysięcy klientów

Automatyzacja telefonicznej obsługi połączeń wychodzących bez wysokich kosztów, długich przygotowań i zespołu konsultantów oraz prawie dwukrotnie zwiększona efektywność w ocieplaniu leadów - sprawdź.

Voicetel vs. epidemia COVID-19

Zwiększona liczba zapytań klientów oraz szybki wzrost infrastruktury w wyniku epidemii COVID-19

Z chwilą pojawienia się pierwszych doniesień o ograniczeniach w funkcjonowaniu firm w tym także zespołów contact center, potrzeby klientów Voicetel na wolumeny obsługi voicebotami znacząco wzrosły.

Lydia nagrodzona złotem w konkursie INNOVATION 2018

Robot Telemarketingowy Nagrodzony

TeleBot banku Credit Agricole czyli instancja systemu Lydia (oferowanego przez firmę Web2Metrics) przygotowana w oparciu o technologię Brilliance zdobyła Złoto w konkursie Innovation.