25 najważniejszych osób w contact center

Co roku redakcja CCNews przygotowuje listę 25 najważniejszych osób w branży contact center w Polsce. Prezes Voicetel Communications, Dawid Wójciki kolejny raz znalazł się w tym zestawieniu.

Tegoroczna lista podzielona została na cztery kategorie:

  • Biznes
  • Media
  • Stowarzyszenia i fundacje
  • Administracja publiczna

Serdecznie gratulujemy wszystkim, którzy znaleźli się w zestawieniu.

Pełna lista 25 najważniejszych osób w contact center znajduje się pod linkiem:

https://ccnews.pl/2018/08/29/25-najwazniejszych-osob-w-branzy-contact-center-w-polsce-edycja-2018/

Inne aktualności

Unf**k bots by Voicetel Communications

Testujemy i analizujemy pojawiające się na rynku rozwiązania.

Jednym z celów Unf**k bots jest zmiana podejścia architektów tworzących rozwiązania z kategorii obsługi klienta na podejście skupione na customer experience.

Voicetel z najzdolniejszymi uczniami z Pomorza

W jakie sfery życia wejdzie sztuczna inteligencja?

18 listopada uczestniczyliśmy na Politechnice Gdańskiej w I Konferencji Uczniowskiej "Zdolni z Pomorza". Najzdolniejszym uczniom z naszego regionu przybliżyliśmy tematy związane ze sztuczną inteligencją.

Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta

Dialog - czyli nie każdy prostokąt jest kwadratem

17 kwietnia 2018r uczestniczyliśmy w konferencji "Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta". Pojawiliśmy się tam na zaproszenie firmy Altar.