25 najważniejszych osób w contact center

Co roku redakcja CCNews przygotowuje listę 25 najważniejszych osób w branży contact center w Polsce. Prezes Voicetel Communications, Dawid Wójciki kolejny raz znalazł się w tym zestawieniu.

Tegoroczna lista podzielona została na cztery kategorie:

  • Biznes
  • Media
  • Stowarzyszenia i fundacje
  • Administracja publiczna

Serdecznie gratulujemy wszystkim, którzy znaleźli się w zestawieniu.

Pełna lista 25 najważniejszych osób w contact center znajduje się pod linkiem:

https://ccnews.pl/2018/08/29/25-najwazniejszych-osob-w-branzy-contact-center-w-polsce-edycja-2018/

Inne aktualności

Unf**k bots by Voicetel Communications

Testujemy i analizujemy pojawiające się na rynku rozwiązania.

Jednym z celów Unf**k bots jest zmiana podejścia architektów tworzących rozwiązania z kategorii obsługi klienta na podejście skupione na customer experience.

Nowy produkt Voicetel Communications - Maya™

Kampanie telefoniczne do tysięcy klientów

Automatyzacja telefonicznej obsługi połączeń wychodzących bez wysokich kosztów, długich przygotowań i zespołu konsultantów oraz prawie dwukrotnie zwiększona efektywność w ocieplaniu leadów - sprawdź.

Voicetel Communications partnerem konferencji

Technologia Brilliance™ dla branży medycznej

Ustandaryzowanie procesu obsługi i komunikacji telefonicznej w przychodniach lekarskich. Potwierdzanie wizyt lekarskich z możliwością określenia nowego terminu – w firmach branży medycznej.