Unf**k bots by Voicetel Communications

Voicetel od ponad 6 lat zajmuje się automatyzacją głosowych procesów obsługi klienta. Uczestniczymy w procesach badawczych, rozwojowych, a także sprzedażowych – w związku z czym znamy rynek Conversational AI od podszewki. Wiemy, jak ludzie rozmawiają z botami i co najważniejsze – jak chcieliby rozmawiać.

Jednym z celów Unf**k bots jest zmiana podejścia architektów tworzących rozwiązania z kategorii obsługi klienta na podejście skupione na customer experience. Kolejnym, jest wzięcie odpowiedzialności za branżę Conversational AI w Polsce, której czujemy się współautorami. Jeżeli nadal będą powstawały rozwiązania, które nie tylko nie będą pomagały klientom, ale korzystanie z nich będzie frustrujące – nie stracą na tym jedynie firmy, które takie rozwiązania wykorzystują, ale także te, które takie rozwiązania tworzą.

Na stronie unfuckbots.com testujemy i analizujemy pojawiające się na rynku rozwiązania. Dodatkowo chcemy edukować, a także dać możliwość przetestowania służącego nam (lub wręcz przeciwnie) bota.

Inne aktualności

Voicetel Communications na Customer Congress

Największe wydarzenie dotyczące obsługi klienta w Polsce!

Spotkanie liderów rynku usług i rozwiązań w obszarze obsługi klienta. Rozmowy o trendach, zmianach, innowacyjnych narzędziach i najnowszych rozwiązaniach. Zobaczcie naszą relacje z wydarzenia z aktywnym udziałem Dawida Wójcickiego.

25 najważniejszych osób w contact center

Serdecznie gratulujemy wszystkim, którzy znaleźli się w zestawieniu.

Co roku redakcja CCNews przygotowuje listę 25 najważniejszych osób w branży contact center w Polsce. Prezes Voicetel Communications, Dawid Wójciki kolejny raz znalazł się w tym zestawieniu.

Spotkanie Voicetel z Inwestorami Indywidualnymi

Spotkanie Voicetel z Inwestorami Indywidualnymi

27 września w Warszawie odbyło się spotkanie Voicetel Communications S.A. z grupą inwestorów indywidualnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Inwestorów Indywidualnych.