Unf**k bots by Voicetel Communications

Voicetel od ponad 6 lat zajmuje się automatyzacją głosowych procesów obsługi klienta. Uczestniczymy w procesach badawczych, rozwojowych, a także sprzedażowych – w związku z czym znamy rynek Conversational AI od podszewki. Wiemy, jak ludzie rozmawiają z botami i co najważniejsze – jak chcieliby rozmawiać.

Jednym z celów Unf**k bots jest zmiana podejścia architektów tworzących rozwiązania z kategorii obsługi klienta na podejście skupione na customer experience. Kolejnym, jest wzięcie odpowiedzialności za branżę Conversational AI w Polsce, której czujemy się współautorami. Jeżeli nadal będą powstawały rozwiązania, które nie tylko nie będą pomagały klientom, ale korzystanie z nich będzie frustrujące – nie stracą na tym jedynie firmy, które takie rozwiązania wykorzystują, ale także te, które takie rozwiązania tworzą.

Na stronie unfuckbots.com testujemy i analizujemy pojawiające się na rynku rozwiązania. Dodatkowo chcemy edukować, a także dać możliwość przetestowania służącego nam (lub wręcz przeciwnie) bota.

Inne aktualności

Voicetel z najzdolniejszymi uczniami z Pomorza

W jakie sfery życia wejdzie sztuczna inteligencja?

18 listopada uczestniczyliśmy na Politechnice Gdańskiej w I Konferencji Uczniowskiej "Zdolni z Pomorza". Najzdolniejszym uczniom z naszego regionu przybliżyliśmy tematy związane ze sztuczną inteligencją.

25 najważniejszych osób w contact center

Serdecznie gratulujemy wszystkim, którzy znaleźli się w zestawieniu.

Co roku redakcja CCNews przygotowuje listę 25 najważniejszych osób w branży contact center w Polsce. Prezes Voicetel Communications, Dawid Wójciki kolejny raz znalazł się w tym zestawieniu.

Event #GdzieJestDialla

Przełomowe wydarzenie w branży Conversational AI

22 marca zorganizowaliśmy event #GdzieJestDialla, to było przełomowe wydarzenie w branży Conversational AI.