Voicetel Communications partnerem konferencji “Systemy dla szpitali i placówek medycznych”

Konferencja odbyła się w dniu 26 października w Warszawie i została zorganizowana przez Polski Instytut Rozwoju Biznesu. Dawid Wójcicki w Golden Floor Tower przybliżył możliwość  przejęcia ruchu telefonicznego przez automatyczną asystentkę w placówce medycznej.

Brilliance™ została stworzona dla wielu branż

Nasza autorska technologia Brilliance™ umożliwia „zatrudnienie” w swojej firmie robota – w roli samodzielnego konsultanta telefonicznego, który może obsługiwać zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące. Jest on w 100% niezależny od człowieka i może pracować nawet wtedy, gdy nikogo nie ma w biurze. Voicetel Communications S.A. jest liderem przełomowych rozwiązań smart speech, służących do obsługi automatycznego dialogu głosowego.

Inteligentny bot głosowy bazujący na technologii smart speech rozumie ludzką mowę, potrafi wnioskować i odczytywać informacje wyrażone nie wprost, a ukryte w kontekście wypowiedzi. Dzięki temu może zastąpić człowieka w większości procesów obsługi telefonicznej w wielu branżach.

Brilliance™ daje następujące możliwości:

  • kompletny proces rejestracji pacjenta w przychodni,
  • obniżenie kosztów rejestracji,
  • usprawnienia proces rejestracji dla osób niedowidzących i niewidomych, oraz dla osób starszych,
  • skraca proces telefonicznej obsługi pacjentów,
  • zapewnienia 24-godzinnej obsługę telefoniczną.

 

 

 

Inne aktualności

Voicetel Communications na Customer Congress

Największe wydarzenie dotyczące obsługi klienta w Polsce!

Spotkanie liderów rynku usług i rozwiązań w obszarze obsługi klienta. Rozmowy o trendach, zmianach, innowacyjnych narzędziach i najnowszych rozwiązaniach. Zobaczcie naszą relacje z wydarzenia z aktywnym udziałem Dawida Wójcickiego.

Voicetel z najzdolniejszymi uczniami z Pomorza

W jakie sfery życia wejdzie sztuczna inteligencja?

18 listopada uczestniczyliśmy na Politechnice Gdańskiej w I Konferencji Uczniowskiej "Zdolni z Pomorza". Najzdolniejszym uczniom z naszego regionu przybliżyliśmy tematy związane ze sztuczną inteligencją.

25 najważniejszych osób w contact center

Serdecznie gratulujemy wszystkim, którzy znaleźli się w zestawieniu.

Co roku redakcja CCNews przygotowuje listę 25 najważniejszych osób w branży contact center w Polsce. Prezes Voicetel Communications, Dawid Wójciki kolejny raz znalazł się w tym zestawieniu.