Spotkanie Voicetel z Inwestorami Indywidualnymi

27 września w Warszawie odbyło się spotkanie Voicetel Communications S.A. z grupą inwestorów indywidualnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Inwestorów Indywidualnych.

Było to pierwsze tego typu spotkanie zorganizowane przez firmę. Miało ono na celu zaprezentowanie spółki, jej planów, głównych obszarów rozwoju, a także oferowanych technologii. Uczestnicy mieli także możliwość  osobistego skonfigurowania i przetestowania na żywo bota głosowego w specjalnych budkach telefonicznych Dialla, co cieszyło się ogromnym zainteresowaniem.

Szczegółowy plan spotkania obejmował takie tematy, jak:

Voicetel Communications S.A. oraz jej pozycja na światowym rynku Conversational AI

  • Profil działalności Spółki
  • Światowe trendy automatyzacji obsługi klienta
  • Pozycja Spółki w branży Conversational AI

Obszary działalności Spółki

  • Brilliance – przełom w komunikacji z klientem
  • Główne obszary rozwoju Spółki (custom development, boty outboundowe, Dialla)
  • Filozofia doboru oraz realizacji projektów

Dialla – wirtualna asystentka dla SME

  • Kim jest Dialla i dla kogo jest tworzona?
  • Dystrybucja Dialli w modelu partnerskim
  • Krajobraz obsługi klienta po wdrożeniu Dialli

Plany rozwojowe Voicetel Communications S.A.

  • Roadmapa, czyli plan działań i strategia rozwoju
  • Rozwiązania Voicetel w językach obcych oraz eksport na rynki zagraniczne
  • Planowane wolumeny sprzedaży na najbliższe lata

Inne aktualności

Voicetel Communications na Customer Congress

Największe wydarzenie dotyczące obsługi klienta w Polsce!

Spotkanie liderów rynku usług i rozwiązań w obszarze obsługi klienta. Rozmowy o trendach, zmianach, innowacyjnych narzędziach i najnowszych rozwiązaniach. Zobaczcie naszą relacje z wydarzenia z aktywnym udziałem Dawida Wójcickiego.

25 najważniejszych osób w contact center

Serdecznie gratulujemy wszystkim, którzy znaleźli się w zestawieniu.

Co roku redakcja CCNews przygotowuje listę 25 najważniejszych osób w branży contact center w Polsce. Prezes Voicetel Communications, Dawid Wójciki kolejny raz znalazł się w tym zestawieniu.

Lydia nagrodzona złotem w konkursie INNOVATION 2018

Robot Telemarketingowy Nagrodzony

TeleBot banku Credit Agricole czyli instancja systemu Lydia (oferowanego przez firmę Web2Metrics) przygotowana w oparciu o technologię Brilliance zdobyła Złoto w konkursie Innovation.