Spotkanie Voicetel z Inwestorami Indywidualnymi

27 września w Warszawie odbyło się spotkanie Voicetel Communications S.A. z grupą inwestorów indywidualnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Inwestorów Indywidualnych.

Było to pierwsze tego typu spotkanie zorganizowane przez firmę. Miało ono na celu zaprezentowanie spółki, jej planów, głównych obszarów rozwoju, a także oferowanych technologii. Uczestnicy mieli także możliwość  osobistego skonfigurowania i przetestowania na żywo bota głosowego w specjalnych budkach telefonicznych Dialla, co cieszyło się ogromnym zainteresowaniem.

Szczegółowy plan spotkania obejmował takie tematy, jak:

Voicetel Communications S.A. oraz jej pozycja na światowym rynku Conversational AI

  • Profil działalności Spółki
  • Światowe trendy automatyzacji obsługi klienta
  • Pozycja Spółki w branży Conversational AI

Obszary działalności Spółki

  • Brilliance – przełom w komunikacji z klientem
  • Główne obszary rozwoju Spółki (custom development, boty outboundowe, Dialla)
  • Filozofia doboru oraz realizacji projektów

Dialla – wirtualna asystentka dla SME

  • Kim jest Dialla i dla kogo jest tworzona?
  • Dystrybucja Dialli w modelu partnerskim
  • Krajobraz obsługi klienta po wdrożeniu Dialli

Plany rozwojowe Voicetel Communications S.A.

  • Roadmapa, czyli plan działań i strategia rozwoju
  • Rozwiązania Voicetel w językach obcych oraz eksport na rynki zagraniczne
  • Planowane wolumeny sprzedaży na najbliższe lata

Inne aktualności

Event #GdzieJestDialla

Przełomowe wydarzenie w branży Conversational AI

22 marca zorganizowaliśmy event #GdzieJestDialla, to było przełomowe wydarzenie w branży Conversational AI.

Konferencja domu maklerskiego Millennium "Sektor IT na GPW"

Oferta produktowa, strategia i planowane etapy rozwoju.

Spotkanie Prezesa Zarządu Voicetel Communications  z inwestorami instytucjonalnymi oraz prywatnymi. Dawid Wójcicki przybliżył profil działalności firmy oraz przedstawił długofalową strategię rozwoju.

Voicetel Communications partnerem konferencji

Technologia Brilliance™ dla branży medycznej

Ustandaryzowanie procesu obsługi i komunikacji telefonicznej w przychodniach lekarskich. Potwierdzanie wizyt lekarskich z możliwością określenia nowego terminu – w firmach branży medycznej.