6 urodziny Voicetel Communications!

Firma Voicetel Communications powstała 11 grudnia 2012 roku, czyli dokładnie 6 lat temu. Założona została przez Dawida Wójcickiego i Krzysztofa Płachtę. Od samego początku prace skupiały się na tworzeniu technologii umożliwiającej całkowitą automatyzację głosowej obsługi klienta w formie nieliniowego, swobodnego dialogu – zgodnie z założeniem, że to maszyna powinna „uczyć się” człowieka, a nie odwrotnie.

Na bazie tej idei powstała autorska technologia Brilliance™. Stworzone przez nasz zespół w pełni autorskie rozwiązanie technologiczne można z powodzeniem uznać za przełomowe nie tylko w Polsce, ale także w ogólnoświatowym ujęciu branży Conversational AI. Liczne nagrody, które zdobyliśmy, m.in. złoto w konkursie INNOVATION 2018, brązowa statuetka w konkursie Mixx Awards w kategorii INNOVATION, a także wyróżnienie w konkursie Golden Arrow to dla nas ogromne wyróżnienie. Kolejnym sukcesem było nominowanie Dawida Wójcickiego do nagrody EY Przedsiębiorca Roku 2018. Prezes Voicetel Communications znalazł się wśród 14 finalistów z Polski i zdobył nominację w kategorii Nowe Technologie / Innowacyjność.

Z okazji 6 urodzin życzymy Wam i sobie aby nasze drogi połączyły się, a sukces rósł po każdej stronie.

Inne aktualności

Voicetel na konferencji WallStreet

25-27 maja w Karpaczu odbyła się dwudziesta druga konferencja WallStreet

25-27 maja w Karpaczu odbyła się dwudziesta druga konferencja WallStreet – największe spotkanie inwestorów indywidualnych oraz podmiotów związanych z rynkiem kapitałowym w tej części Europy zorganizowane przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Finał EY Przedsiębiorca Roku

Prezes Dawid Wójcicki w finale EY Przedsiębiorca Roku

EY Przedsiębiorca Roku to jedyna tej rangi, międzynarodowa inicjatywa promująca najlepszych przedsiębiorców – w konkursie biorą udział przedstawiciele firm z niemalże 60 państw.

Unf**k bots by Voicetel Communications

Testujemy i analizujemy pojawiające się na rynku rozwiązania.

Jednym z celów Unf**k bots jest zmiana podejścia architektów tworzących rozwiązania z kategorii obsługi klienta na podejście skupione na customer experience.