Event #GdzieJestDialla

22 marca 2018r Voicetel Communications S.A. zorganizował Przełomowe wydarzenie w branży Conversational AI. Była to premiera nowego produktu Dialla, Inteligentnej Asystentki – bota, który rozumie człowieka.

Technologia Brilliance™

Brilliance™ to technologia umożliwiająca sztucznej inteligencji prowadzenie płynnego dialogu telefonicznego z człowiekiem. Robot rozumie intencje rozmówcy, a nie tylko rozpoznaje mowę, co sprawia, że może zastąpić ludzkich konsultantów telefonicznych w większości procesów telefonicznej obsługi klienta.

Robot, który pomaga, a nie szkodzi

Konieczność „przedzierania się” przez zawiły system komunikatów głosowych, długie oczekiwanie na połączenie, a wreszcie frustracja związana z rozmową z niekompetentnym konsultantem – to tylko niektóre z długiej listy problemów związanych z telefoniczną obsługą, na które skarżą się klienci i które prowadzą do strat wizerunkowych i finansowych dla przedsiębiorstw.

Rozwiązaniem tych problemów, a także sposobem na obniżenie kosztów dla firm, jest automatyzacja obsługi telefonicznej. Automatyzacja – ale jaka? Funkcjonujące obecnie na rynku systemy automatycznej obsługi – takie jak IVR czy czatboty – nie sprawdzają się, gdyż uzyskanie informacji lub załatwienie sprawy za ich pośrednictwem jest dla dzwoniących de facto bardziej czasochłonne i mniej skuteczne, niż rozmowa z człowiekiem.

Rozwiązaniem, które łączy swobodę dialogu typową dla rozmowy ludzi, a jednocześnie zapewnia szybsze i bardziej kompetentne załatwienie sprawy klienta, jest conversational AI – czyli inteligentny robot, który faktycznie rozumie intencje rozmówcy i może poprowadzić z nim równorzędny dialog. Jedyną na świecie technologią, która potrafi w ten sposób obsługiwać klientów, jest Brilliance™. To robot, z którym ludzie faktycznie chcą, a wręcz lubią rozmawiać i który sprawia, że cały proces jest krótki, przyjemny i efektywny.

Czytaj dalej

Inne aktualności

Unf**k bots by Voicetel Communications

Testujemy i analizujemy pojawiające się na rynku rozwiązania.

Jednym z celów Unf**k bots jest zmiana podejścia architektów tworzących rozwiązania z kategorii obsługi klienta na podejście skupione na customer experience.

Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta

Dialog - czyli nie każdy prostokąt jest kwadratem

17 kwietnia 2018r uczestniczyliśmy w konferencji "Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta". Pojawiliśmy się tam na zaproszenie firmy Altar.

Nowy produkt Voicetel Communications - Maya™

Kampanie telefoniczne do tysięcy klientów

Automatyzacja telefonicznej obsługi połączeń wychodzących bez wysokich kosztów, długich przygotowań i zespołu konsultantów oraz prawie dwukrotnie zwiększona efektywność w ocieplaniu leadów - sprawdź.