3 października 2017 – Konferencja domu maklerskiego Millennium “Sektor IT na GPW”

Prezes Zarządu Dawid Wójcicki w dniu 3 października 2017 r. spotkał się z inwestorami indywidualnymi, instytucjonalnymi oraz wszystkimi osobami zainteresowanymi Spółką Voicetel. Organizatorem spotkania był dom maklerski Millennium. Słuchacze mogli się dowiedzieć czegoś więcej na temat oferty produktowej, strategii firmy oraz o planowanych etapach rozwoju Spółki.

Poniżej przedstawiamy informacje, z którymi mogli się zapoznać uczestnicy spotkania.

Oferta produktowa Voicetel Communications

ESENSE™ – platforma telekomunikacyjna jako kompletne rozwiązanie, integrujące technologie telekomunikacyjne i głosowe na dowolnej infrastrukturze cloud oraz on-promise.

BRILLIANCE™ –  technologia smart speech to algorytmy semantyczne, wykorzystujące sztuczną inteligencję do prowadzenia nieliniowego dialogu w kanale głosowym i tekstowym.

CUSTOM DEVELOPMENT – prowadzimy realizację na zamówienia. Dostarczamy usługi optymalizacji, projektowania, implementacji i integracji dedykowanych rozwiązań do automatyzacji komunikacji z klientem.

Dialla™ to intuicyjne i konfigurowalne rozwiązanie do automatycznej realizacji określonych procesów obsługi telefonicznej w SME. Maya™, czyli generowanie leadów poprzez hurtową realizację kampanii wychodzących, mających na celu ocieplenie zimnej bazy kontaktów dla call center. Na końcu Alisa™ , która odpowiada za monitoring obsługi klienta.

Strategia i planowane etapy rozwoju

Głównym celem jest stworzenie zintegrowanej platformy dostarczającej informacje oraz usługi w formie spersonalizowanego multikanału obsługi indywidualnej, miało by to nastąpić w 2020 roku.

Obecnie Spółka jest liderem branży smart speech w Polsce i koncentruje się na skomercjalizowaniu technologii Brilliance™, realizacji kampanii Maya™, wdrażaniu Alisy do contact center oraz resellingu Dialli.  Na chwile obecną realizuje ponad 30 różnych projektów.

Inne aktualności

Lydia wyróżniona w kategorii: Digital Marketing - innowacja internetowa.

Bankowy Telebot od Web2Metrics i Voicetel Communications wyróżniony

Bankowy Telebot od Web2Metrics i Voicetel Communications zdobył wyróżnienie w konkursie Golden Arrow, w kategorii: Digital Marketing - Innowacja Internetowa.

Altar oraz Voicetel partnerami

Altar podpisał umowę o współpracy partnerskiej z Voicetel

Spółka Altar, dostawca systemu contact center, podpisała umowę o współpracy partnerskiej z Voicetel Communications S.A. – liderem technologicznym rozwiązań klasy conversational AI, które pozwalają na inteligentną, automatyczną obsługę klienta.

Partnerstwo Technologiczne

Spółka Technologiczna Systell oficjalnym partnerem Voicetel

Poznańska spółka technologiczna Systell, dostawca systemu Systell Contact Center, została oficjalnym partnerem firmy Voicetel Communications.