Voicetel Communications na III spotkaniu z cyklu Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta

MOTYWACJA ZESPOŁU CONTACT CENTER
INTELIGENTNY BOT GŁOSOWY
EFEKTYWNE PLANOWANIE PRACY W CONTACT CENTER

Najlepsze praktyki, innowacyjne narzędzia, inspirujące studia przypadków w wielokanałowej obsłudze klienta przedstawione w formule warsztatów i dyskusji, czyli wszystko, o czym nie usłyszałeś na innych tego typu branżowych spotkaniach.

Czytaj dalej

 

 

Inne aktualności

Lydia nagrodzona złotem w konkursie INNOVATION 2018

Robot Telemarketingowy Nagrodzony

TeleBot banku Credit Agricole czyli instancja systemu Lydia (oferowanego przez firmę Web2Metrics) przygotowana w oparciu o technologię Brilliance zdobyła Złoto w konkursie Innovation.

Unf**k bots by Voicetel Communications

Testujemy i analizujemy pojawiające się na rynku rozwiązania.

Jednym z celów Unf**k bots jest zmiana podejścia architektów tworzących rozwiązania z kategorii obsługi klienta na podejście skupione na customer experience.

Voicetel z najzdolniejszymi uczniami z Pomorza

W jakie sfery życia wejdzie sztuczna inteligencja?

18 listopada uczestniczyliśmy na Politechnice Gdańskiej w I Konferencji Uczniowskiej "Zdolni z Pomorza". Najzdolniejszym uczniom z naszego regionu przybliżyliśmy tematy związane ze sztuczną inteligencją.