Voicetel Communications na III spotkaniu z cyklu Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta

MOTYWACJA ZESPOŁU CONTACT CENTER
INTELIGENTNY BOT GŁOSOWY
EFEKTYWNE PLANOWANIE PRACY W CONTACT CENTER

Najlepsze praktyki, innowacyjne narzędzia, inspirujące studia przypadków w wielokanałowej obsłudze klienta przedstawione w formule warsztatów i dyskusji, czyli wszystko, o czym nie usłyszałeś na innych tego typu branżowych spotkaniach.

Czytaj dalej

 

 

Inne aktualności

Voicetel vs. epidemia COVID-19

Zwiększona liczba zapytań klientów oraz szybki wzrost infrastruktury w wyniku epidemii COVID-19

Z chwilą pojawienia się pierwszych doniesień o ograniczeniach w funkcjonowaniu firm w tym także zespołów contact center, potrzeby klientów Voicetel na wolumeny obsługi voicebotami znacząco wzrosły.

Finał EY Przedsiębiorca Roku

Prezes Dawid Wójcicki w finale EY Przedsiębiorca Roku

EY Przedsiębiorca Roku to jedyna tej rangi, międzynarodowa inicjatywa promująca najlepszych przedsiębiorców – w konkursie biorą udział przedstawiciele firm z niemalże 60 państw.

Voicetel z najzdolniejszymi uczniami z Pomorza

W jakie sfery życia wejdzie sztuczna inteligencja?

18 listopada uczestniczyliśmy na Politechnice Gdańskiej w I Konferencji Uczniowskiej "Zdolni z Pomorza". Najzdolniejszym uczniom z naszego regionu przybliżyliśmy tematy związane ze sztuczną inteligencją.