Voicetel Communications na III spotkaniu z cyklu Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta

MOTYWACJA ZESPOŁU CONTACT CENTER
INTELIGENTNY BOT GŁOSOWY
EFEKTYWNE PLANOWANIE PRACY W CONTACT CENTER

Najlepsze praktyki, innowacyjne narzędzia, inspirujące studia przypadków w wielokanałowej obsłudze klienta przedstawione w formule warsztatów i dyskusji, czyli wszystko, o czym nie usłyszałeś na innych tego typu branżowych spotkaniach.

Czytaj dalej

 

 

Inne aktualności

Voicetel z najzdolniejszymi uczniami z Pomorza

W jakie sfery życia wejdzie sztuczna inteligencja?

18 listopada uczestniczyliśmy na Politechnice Gdańskiej w I Konferencji Uczniowskiej "Zdolni z Pomorza". Najzdolniejszym uczniom z naszego regionu przybliżyliśmy tematy związane ze sztuczną inteligencją.

25 najważniejszych osób w contact center

Serdecznie gratulujemy wszystkim, którzy znaleźli się w zestawieniu.

Co roku redakcja CCNews przygotowuje listę 25 najważniejszych osób w branży contact center w Polsce. Prezes Voicetel Communications, Dawid Wójciki kolejny raz znalazł się w tym zestawieniu.

50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

8 edycja 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.

Voicetel Communications wziął udział w wydarzeniu, które odbyło się 29 stycznia 2018. Została wówczas uroczyście zainaugurowana 8 edycja 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.