Voicetel Communications na III spotkaniu z cyklu Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta

MOTYWACJA ZESPOŁU CONTACT CENTER
INTELIGENTNY BOT GŁOSOWY
EFEKTYWNE PLANOWANIE PRACY W CONTACT CENTER

Najlepsze praktyki, innowacyjne narzędzia, inspirujące studia przypadków w wielokanałowej obsłudze klienta przedstawione w formule warsztatów i dyskusji, czyli wszystko, o czym nie usłyszałeś na innych tego typu branżowych spotkaniach.

Czytaj dalej

 

 

Inne aktualności

Event #GdzieJestDialla

Przełomowe wydarzenie w branży Conversational AI

22 marca zorganizowaliśmy event #GdzieJestDialla, to było przełomowe wydarzenie w branży Conversational AI.

Voicetel vs. epidemia COVID-19

Zwiększona liczba zapytań klientów oraz szybki wzrost infrastruktury w wyniku epidemii COVID-19

Z chwilą pojawienia się pierwszych doniesień o ograniczeniach w funkcjonowaniu firm w tym także zespołów contact center, potrzeby klientów Voicetel na wolumeny obsługi voicebotami znacząco wzrosły.

Voicetel na konferencji WallStreet

25-27 maja w Karpaczu odbyła się dwudziesta druga konferencja WallStreet

25-27 maja w Karpaczu odbyła się dwudziesta druga konferencja WallStreet – największe spotkanie inwestorów indywidualnych oraz podmiotów związanych z rynkiem kapitałowym w tej części Europy zorganizowane przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.