Voicetel Communications na III spotkaniu z cyklu Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta

MOTYWACJA ZESPOŁU CONTACT CENTER
INTELIGENTNY BOT GŁOSOWY
EFEKTYWNE PLANOWANIE PRACY W CONTACT CENTER

Najlepsze praktyki, innowacyjne narzędzia, inspirujące studia przypadków w wielokanałowej obsłudze klienta przedstawione w formule warsztatów i dyskusji, czyli wszystko, o czym nie usłyszałeś na innych tego typu branżowych spotkaniach.

Czytaj dalej

 

 

Inne aktualności

Mixx Awards

Lydia z brązową statuetką w konkursie Mixx Awards

27 i 28 maja 2019 roku w samym centrum Warszawy miało miejsce największe wydarzenie branży customer care i call center w Polsce.

Spotkanie Voicetel z Inwestorami Indywidualnymi

Spotkanie Voicetel z Inwestorami Indywidualnymi

27 września w Warszawie odbyło się spotkanie Voicetel Communications S.A. z grupą inwestorów indywidualnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Inwestorów Indywidualnych.

Konferencja domu maklerskiego Millennium "Sektor IT na GPW"

Oferta produktowa, strategia i planowane etapy rozwoju.

Spotkanie Prezesa Zarządu Voicetel Communications  z inwestorami instytucjonalnymi oraz prywatnymi. Dawid Wójcicki przybliżył profil działalności firmy oraz przedstawił długofalową strategię rozwoju.