Lydia z brązową statuetką w konkursie Mixx Awards
TeleBot (Lydia) stworzony przez firmę Web2Metrics i Voicetel Communications zdobył brązową statuetkę w konkursie Mixx Awards w kategorii Innovation.
Konkurs Mixx Awards jest organizowany przez IAB Polska. Warunkiem udziału jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Jury oceniało zgłoszone kampanie całościowo – biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty, w tym zwrot z inwestycji.
Do konkursu zgłoszono ponad 14 tys. projektów w 16 kategoriach. Bot wykorzystywany był przez Bank Credit Agricole do zwiększenia efektywności kampanii kredytu gotówkowego. Nie jest to pierwsze wyróżnienie, jakie otrzymała Lydia – zdobyła już nagrodę Innovation 2018 w konkursie zorganizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow.
Pełna lista nagrodzonych znajduje się pod tym linkiem: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mixx-awards-2018-najwiecej-nagrod-dla-gong-havas-media-i-ikea-z-wyroznieniami.