Lydia z brązową statuetką w konkursie Mixx Awards

TeleBot (Lydia) stworzony przez firmę Web2Metrics i Voicetel Communications zdobył brązową statuetkę w konkursie Mixx Awards w kategorii Innovation.

Konkurs Mixx Awards jest organizowany przez IAB Polska. Warunkiem udziału jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Jury oceniało zgłoszone kampanie całościowo – biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty, w tym zwrot z inwestycji.
Do konkursu zgłoszono ponad 14 tys. projektów w 16 kategoriach. Bot wykorzystywany był przez Bank Credit Agricole do zwiększenia efektywności kampanii kredytu gotówkowego. Nie jest to pierwsze wyróżnienie, jakie otrzymała Lydia – zdobyła już nagrodę Innovation 2018 w konkursie zorganizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR oraz wyróżnienie w konkursie Golden Arrow.

Pełna lista nagrodzonych znajduje się pod tym linkiem: https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/mixx-awards-2018-najwiecej-nagrod-dla-gong-havas-media-i-ikea-z-wyroznieniami.

Inne aktualności

Voicetel Communications na Customer Congress

Największe wydarzenie dotyczące obsługi klienta w Polsce!

Spotkanie liderów rynku usług i rozwiązań w obszarze obsługi klienta. Rozmowy o trendach, zmianach, innowacyjnych narzędziach i najnowszych rozwiązaniach. Zobaczcie naszą relacje z wydarzenia z aktywnym udziałem Dawida Wójcickiego.

Lydia nagrodzona złotem w konkursie INNOVATION 2018

Robot Telemarketingowy Nagrodzony

TeleBot banku Credit Agricole czyli instancja systemu Lydia (oferowanego przez firmę Web2Metrics) przygotowana w oparciu o technologię Brilliance zdobyła Złoto w konkursie Innovation.

Nowy produkt Voicetel Communications - Maya™

Kampanie telefoniczne do tysięcy klientów

Automatyzacja telefonicznej obsługi połączeń wychodzących bez wysokich kosztów, długich przygotowań i zespołu konsultantów oraz prawie dwukrotnie zwiększona efektywność w ocieplaniu leadów - sprawdź.