Automatyczne kampanie telefoniczne do tysięcy klientów – Maya™

Po sukcesie Technologii Brilliance™, automatycznej asystentki, która rozumie człowieka i jednocześnie zastępuje przestarzały i frustrujący dla rozmówców system IVR, przyszedł czas na odsłonę nowego produktu – Maya™.

Premiera została znacznie przyspieszona przez popyt, w postaci licznych zapytań, które trafiały do firmy, o możliwość wprowadzenia automatyzacji obsługi klienta, nie tylko telefonów przychodzących, ale i również wychodzących. Maya™, bo tak nazywa się najnowszy produkt firmy Voicetel, zostanie wprowadzony do multi Agencji Finansowej. 

Kto lub co to jest Maya™?

Technologia, która umożliwia przeprowadzenie dużej kampanii telefonicznej dzwoniąc do klientów, zadając im konkretne pytanie lub przekazując spersonalizowaną informację. W tradycyjnym modelu oznaczałoby to konieczność przeprowadzenia rekrutacji, zatrudnienia grupy teleoperatorów, zapewnienia im stanowisk pracy, przeszkolenia i stałego nadzorowania tego, co robią. Jednak z Maya™ można zrealizować taką samą kampanię o wiele szybciej, a co najważniejsze – unikając wysokich kosztów i długich przygotowań. Maya™ zastąpi cały zespół konsultantów telefonicznych. Wystarczy jej dać potrzebne informacje, a ona w krótkim czasie obdzwoni tysiące klientów. Wykona swoje zadanie bez błędów i w tempie nieosiągalnym dla człowieka.

Co może osiągnąć dzięki tej technologii? 

Można na przykład przekazać swoim klientom informacje o nowej ofercie lub o zmianach dotyczących produktów lub usług, z których już korzystają. Maya™ pomoże też zdobyć nowych klientów i to na ogromną skalę – poprzez ocieplenie „zimnej” bazy kontaktów i przygotowanie gruntu pod dalsze rozmowy sprzedażowe, prowadzone już przez pracowników. Z rozwiązania można korzystać bez instalowania specjalnej infrastruktury. Maya™ działa w chmurze i w łatwy sposób integruje się z infrastrukturą klienta. Dodatkowo na bieżąco wysyła informacje o postępach w realizacji kampanii (dzięki API), a także automatycznie przygotowuje okresowe raporty. Dzięki temu wiadomo, co już udało się osiągnąć.

Ile kosztuje zatrudnienie robota i przeprowadzenie kampanii?

Mniej niż zatrudnienie całego zespołu osób, które musiałyby wykonać taką samą liczbę połączeń. Wprowadzenie technologii do firmy kosztuje od kilku do kilkunastu tysięcy złotych, przeprowadzenie kampanii to koszt rzędu 0,19 zł za minutę rozmowy. Maya™ potrafi od razu zweryfikować listę odbiorców i odrzucić te numery, które są wyłączone. Dzięki temu nie marnuje czasu na próby skontaktowania się niedostępnymi rozmówcami. Ponadto, czas oczekiwania na połączenie z klientem, jak również ponawianie prób skontaktowania się z nim nie stanowią dla firmy dodatkowego kosztu.

Planowano komercjalizację usługi Maya™ na II kw 2018 r., jednak z uwagi na dynamicznie rosnący wzrost zainteresowania produktem ze strony firm zajmujących się pozyskiwaniem i weryfikacją bazy klientów, termin premiery Maya™ został przesunięty na III kw. 2017

Inne aktualności

Festiwal Call Center

Voicetel o sukcesie w komunikacji z klientem

15 maja uczestniczyliśmy w spotkaniu branży call i contact center. Prezes Dawid Wójcicki jako prelegent opowiadał o rozwiązaniu Dialla.

Lydia nagrodzona złotem w konkursie INNOVATION 2018

Robot Telemarketingowy Nagrodzony

TeleBot banku Credit Agricole czyli instancja systemu Lydia (oferowanego przez firmę Web2Metrics) przygotowana w oparciu o technologię Brilliance zdobyła Złoto w konkursie Innovation.

Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta

Dialog - czyli nie każdy prostokąt jest kwadratem

17 kwietnia 2018r uczestniczyliśmy w konferencji "Mistrzowie Efektywnej Obsługi Klienta". Pojawiliśmy się tam na zaproszenie firmy Altar.