16 – 17 października, Voicetel Communications na Customer Congress

Nasza firma jako lider na polskim rynku w obszarze technologii smart speech została zaproszona do współpracy przez Customer Congress 2017. Dawid Wójcicki, Prezes Zarządu Voicetel Communications opowiadał  o tym, jak nasza autorska technologia Brilliance™ pozwala rozwiązywać tradycyjne problemy telefonicznego kontaktu z klientem, gdzie w szczególności znajdzie zastosowanie, oraz jakie łącznie korzyści pozwoli osiągnąć firmom i ich klientom.

Customer Congress – czyli największe wydarzenie o obsłudze klienta w Polsce!

  • Spotkanie liderów rynku usług i rozwiązań w obszarze obsługi klienta z osobami odpowiedzialnymi za budowanie i wdrożenie strategii obsługi klienta w firmach
  • Rozmowy o trendach w obsłudze klienta, zmianach w procesach obsługi klienta, innowacyjnych narzędziach i rozwiązaniach, dobrych praktykach oraz o tym czym klienci nieustannie nas zaskakują …
  • 300 uczestników zajmujących się na co dzień doskonaleniem procesu obsługi klienta i poszukujących nowych inspiracji w tym obszarze

Wydarzenie w temacie obsługi klienta zostało zrealizowane 10 rok z rzędu. Podczas wydarzeń zostają poruszane takie tematy jak:  procesy obsługi klienta, siła telemarketingu, efektywny call center i contact center, oraz ewolucja w procesach obsługi klienta.

Customer Congress było też okazją do wymiany wiedzy i doświadczeń wśród menedżerów odpowiedzialnych za budowanie i wdrożenie strategii obsługi klienta. Podczas dwóch dni Customer Congress zaproponował kilkanaście wystąpień ekspertów i praktyków. Dawid Wójcicki poza wystąpieniem podczas pierwszego dnia, wziął udział w panelu dyskusyjnym zatytułowanym  “Robot i człowiek – czy możliwa jest symbioza”.
Przypomnijmy, że Dawid Wójcicki we wrześniu b.r. został uznany za jednego  z 25 najważniejszych osób w branży call center w Polsce.

Inne aktualności

Lydia nagrodzona złotem w konkursie INNOVATION 2018

Robot Telemarketingowy Nagrodzony

TeleBot banku Credit Agricole czyli instancja systemu Lydia (oferowanego przez firmę Web2Metrics) przygotowana w oparciu o technologię Brilliance zdobyła Złoto w konkursie Innovation.

Voicetel vs. epidemia COVID-19

Zwiększona liczba zapytań klientów oraz szybki wzrost infrastruktury w wyniku epidemii COVID-19

Z chwilą pojawienia się pierwszych doniesień o ograniczeniach w funkcjonowaniu firm w tym także zespołów contact center, potrzeby klientów Voicetel na wolumeny obsługi voicebotami znacząco wzrosły.

Event #GdzieJestDialla

Przełomowe wydarzenie w branży Conversational AI

22 marca zorganizowaliśmy event #GdzieJestDialla, to było przełomowe wydarzenie w branży Conversational AI.