16 – 17 października, Voicetel Communications na Customer Congress
Nasza firma jako lider na polskim rynku w obszarze technologii smart speech została zaproszona do współpracy przez Customer Congress 2017. Dawid Wójcicki, Prezes Zarządu Voicetel Communications opowiadał o tym, jak nasza autorska technologia Brilliance™ pozwala rozwiązywać tradycyjne problemy telefonicznego kontaktu z klientem, gdzie w szczególności znajdzie zastosowanie, oraz jakie łącznie korzyści pozwoli osiągnąć firmom i ich klientom.
Customer Congress – czyli największe wydarzenie o obsłudze klienta w Polsce!
- Spotkanie liderów rynku usług i rozwiązań w obszarze obsługi klienta z osobami odpowiedzialnymi za budowanie i wdrożenie strategii obsługi klienta w firmach
- Rozmowy o trendach w obsłudze klienta, zmianach w procesach obsługi klienta, innowacyjnych narzędziach i rozwiązaniach, dobrych praktykach oraz o tym czym klienci nieustannie nas zaskakują …
- 300 uczestników zajmujących się na co dzień doskonaleniem procesu obsługi klienta i poszukujących nowych inspiracji w tym obszarze
Wydarzenie w temacie obsługi klienta zostało zrealizowane 10 rok z rzędu. Podczas wydarzeń zostają poruszane takie tematy jak: procesy obsługi klienta, siła telemarketingu, efektywny call center i contact center, oraz ewolucja w procesach obsługi klienta.