Event #GdzieJestDialla

22 marca 2018r Voicetel Communications S.A. zorganizował Przełomowe wydarzenie w branży Conversational AI. Była to premiera nowego produktu Dialla, Inteligentnej Asystentki – bota, który rozumie człowieka.

Technologia Brilliance™

Brilliance™ to technologia umożliwiająca sztucznej inteligencji prowadzenie płynnego dialogu telefonicznego z człowiekiem. Robot rozumie intencje rozmówcy, a nie tylko rozpoznaje mowę, co sprawia, że może zastąpić ludzkich konsultantów telefonicznych w większości procesów telefonicznej obsługi klienta.

Robot, który pomaga, a nie szkodzi

Konieczność „przedzierania się” przez zawiły system komunikatów głosowych, długie oczekiwanie na połączenie, a wreszcie frustracja związana z rozmową z niekompetentnym konsultantem – to tylko niektóre z długiej listy problemów związanych z telefoniczną obsługą, na które skarżą się klienci i które prowadzą do strat wizerunkowych i finansowych dla przedsiębiorstw.

Rozwiązaniem tych problemów, a także sposobem na obniżenie kosztów dla firm, jest automatyzacja obsługi telefonicznej. Automatyzacja – ale jaka? Funkcjonujące obecnie na rynku systemy automatycznej obsługi – takie jak IVR czy czatboty – nie sprawdzają się, gdyż uzyskanie informacji lub załatwienie sprawy za ich pośrednictwem jest dla dzwoniących de facto bardziej czasochłonne i mniej skuteczne, niż rozmowa z człowiekiem.

Rozwiązaniem, które łączy swobodę dialogu typową dla rozmowy ludzi, a jednocześnie zapewnia szybsze i bardziej kompetentne załatwienie sprawy klienta, jest conversational AI – czyli inteligentny robot, który faktycznie rozumie intencje rozmówcy i może poprowadzić z nim równorzędny dialog. Jedyną na świecie technologią, która potrafi w ten sposób obsługiwać klientów, jest Brilliance™. To robot, z którym ludzie faktycznie chcą, a wręcz lubią rozmawiać i który sprawia, że cały proces jest krótki, przyjemny i efektywny.

Czytaj dalej

Inne aktualności

Diamenty Forbesa 2019

Ranking Diamentów Forbesa to zestawienie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce.

W zestawieniu znalazły się firmy, które w trzech ostatnich latach najszybciej zwiększały swoją wartość.

Mixx Awards

Lydia z brązową statuetką w konkursie Mixx Awards

27 i 28 maja 2019 roku w samym centrum Warszawy miało miejsce największe wydarzenie branży customer care i call center w Polsce.

50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

8 edycja 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.

Voicetel Communications wziął udział w wydarzeniu, które odbyło się 29 stycznia 2018. Została wówczas uroczyście zainaugurowana 8 edycja 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.