3 października 2017 – Konferencja domu maklerskiego Millennium “Sektor IT na GPW”

Prezes Zarządu Dawid Wójcicki w dniu 3 października 2017 r. spotkał się z inwestorami indywidualnymi, instytucjonalnymi oraz wszystkimi osobami zainteresowanymi Spółką Voicetel. Organizatorem spotkania był dom maklerski Millennium. Słuchacze mogli się dowiedzieć czegoś więcej na temat oferty produktowej, strategii firmy oraz o planowanych etapach rozwoju Spółki.

Poniżej przedstawiamy informacje, z którymi mogli się zapoznać uczestnicy spotkania.

Oferta produktowa Voicetel Communications

ESENSE™ – platforma telekomunikacyjna jako kompletne rozwiązanie, integrujące technologie telekomunikacyjne i głosowe na dowolnej infrastrukturze cloud oraz on-promise.

BRILLIANCE™ –  technologia smart speech to algorytmy semantyczne, wykorzystujące sztuczną inteligencję do prowadzenia nieliniowego dialogu w kanale głosowym i tekstowym.

CUSTOM DEVELOPMENT – prowadzimy realizację na zamówienia. Dostarczamy usługi optymalizacji, projektowania, implementacji i integracji dedykowanych rozwiązań do automatyzacji komunikacji z klientem.

Dialla™ to intuicyjne i konfigurowalne rozwiązanie do automatycznej realizacji określonych procesów obsługi telefonicznej w SME. Maya™, czyli generowanie leadów poprzez hurtową realizację kampanii wychodzących, mających na celu ocieplenie zimnej bazy kontaktów dla call center. Na końcu Alisa™ , która odpowiada za monitoring obsługi klienta.

Strategia i planowane etapy rozwoju

Głównym celem jest stworzenie zintegrowanej platformy dostarczającej informacje oraz usługi w formie spersonalizowanego multikanału obsługi indywidualnej, miało by to nastąpić w 2020 roku.

Obecnie Spółka jest liderem branży smart speech w Polsce i koncentruje się na skomercjalizowaniu technologii Brilliance™, realizacji kampanii Maya™, wdrażaniu Alisy do contact center oraz resellingu Dialli.  Na chwile obecną realizuje ponad 30 różnych projektów.

Inne aktualności

Voicetel Communications partnerem konferencji

Technologia Brilliance™ dla branży medycznej

Ustandaryzowanie procesu obsługi i komunikacji telefonicznej w przychodniach lekarskich. Potwierdzanie wizyt lekarskich z możliwością określenia nowego terminu – w firmach branży medycznej.

Unf**k bots by Voicetel Communications

Testujemy i analizujemy pojawiające się na rynku rozwiązania.

Jednym z celów Unf**k bots jest zmiana podejścia architektów tworzących rozwiązania z kategorii obsługi klienta na podejście skupione na customer experience.

50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

8 edycja 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.

Voicetel Communications wziął udział w wydarzeniu, które odbyło się 29 stycznia 2018. Została wówczas uroczyście zainaugurowana 8 edycja 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie.