3 października 2017 – Konferencja domu maklerskiego Millennium “Sektor IT na GPW”
Prezes Zarządu Dawid Wójcicki w dniu 3 października 2017 r. spotkał się z inwestorami indywidualnymi, instytucjonalnymi oraz wszystkimi osobami zainteresowanymi Spółką Voicetel. Organizatorem spotkania był dom maklerski Millennium. Słuchacze mogli się dowiedzieć czegoś więcej na temat oferty produktowej, strategii firmy oraz o planowanych etapach rozwoju Spółki.
Poniżej przedstawiamy informacje, z którymi mogli się zapoznać uczestnicy spotkania.
Oferta produktowa Voicetel Communications
ESENSE™ – platforma telekomunikacyjna jako kompletne rozwiązanie, integrujące technologie telekomunikacyjne i głosowe na dowolnej infrastrukturze cloud oraz on-promise.
BRILLIANCE™ – technologia smart speech to algorytmy semantyczne, wykorzystujące sztuczną inteligencję do prowadzenia nieliniowego dialogu w kanale głosowym i tekstowym.
CUSTOM DEVELOPMENT – prowadzimy realizację na zamówienia. Dostarczamy usługi optymalizacji, projektowania, implementacji i integracji dedykowanych rozwiązań do automatyzacji komunikacji z klientem.
Dialla™ to intuicyjne i konfigurowalne rozwiązanie do automatycznej realizacji określonych procesów obsługi telefonicznej w SME. Maya™, czyli generowanie leadów poprzez hurtową realizację kampanii wychodzących, mających na celu ocieplenie zimnej bazy kontaktów dla call center. Na końcu Alisa™ , która odpowiada za monitoring obsługi klienta.
Strategia i planowane etapy rozwoju
Głównym celem jest stworzenie zintegrowanej platformy dostarczającej informacje oraz usługi w formie spersonalizowanego multikanału obsługi indywidualnej, miało by to nastąpić w 2020 roku.
Obecnie Spółka jest liderem branży smart speech w Polsce i koncentruje się na skomercjalizowaniu technologii Brilliance™, realizacji kampanii Maya™, wdrażaniu Alisy do contact center oraz resellingu Dialli. Na chwile obecną realizuje ponad 30 różnych projektów.