Zwiększona liczba zapytań klientów oraz szybki wzrost infrastruktury w wyniku epidemii COVID-19
Od pewnego czasu zauważamy wzrost liczby zapytań naszych voicebotów o koronawirusa na infoliniach firm medycznych, z którymi współpracujemy. Okoliczności te powodują, że w nagły sposób rośnie zapotrzebowanie instytucji na rozwiązania, które – zastępując szeregi konsultantów, zdziesiątkowane trybem pracy zdalnej i koniecznością opieki nad pozostającymi w domu dziećmi – będą w stanie obsłużyć ruch telefoniczny na infoliniach. W najbliższym czasie – w trybie nadzwyczajnym – powstawać będą kolejne voiceboty, które pomóc mają firmom uporać się z kryzysową sytuacją wywołaną epidemią COVID-19.
Obecni klienci Voicetel zgłaszają jednocześnie nagłe zapotrzebowanie na zwielokrotniony wolumen ruchu w ramach dotychczas realizowanych kampanii. W celu umożliwienia obsługi zwiększonej liczby minut, realizowane są prace nad instalacją voicebotów na nowych serwerach, zaś w dniu dzisiejszym podpisany został aneks z dostawcą usług telekomunikacyjnych, dotyczący zwiększenia skali obsługiwanych połączeń – z 250 do 900 jednoczesnych kanałów (raport PAP biznes). Równolegle przygotowane zostały kolejne aneksy, zwiększające wolumeny obsługiwanych miesięcznie minut, z czego pierwszy – na dodatkowe 324 tys. minut miesięcznie – wchodzi w życie jeszcze w tym tygodniu. W miarę wzrostu potrzeb, uruchamiane będą kolejne aneksy powiększające limity obsługiwanego ruchu miesięcznego.