Lydia nagrodzona złotem w prestiżowym konkursie INNOVATION 2018 organizowanym przez SAR

NAGRODA OD INNOVATION

Bank Credit Agricole i agencja Performics zostali nagrodzeni złotą statuetką w prestiżowym konkursie INNOVATION organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Nagroda przyznana została za wdrożenie TeleBota – innowacyjnego narzędzia wykorzystującego sztuczną inteligencję, optymalizującego kampanie sprzedażowe kredytu gotówkowego w Internecie.

INNOVATION to prestiżowy interdyscyplinarny konkurs, w którym nagradzane są innowacyjne wdrożenia w dziedzinie marketingu. To katalizator innowacji, doceniający nowoczesne rozwiązania, odważne projekty i świeże idee, które nie są tylko teoretycznymi wizjami, ale generują sprzedaż i mają realny wpływ na działalność firmy na rynku. Nagradzane są tu zarówno projekty typu Future Thinking, usługi czy rozwiązania zmieniające świat globalnie, jak i małe, ale efektywne i nowatorskie idee startupowe.

TeleBot banku Credit Agricole to w rzeczywistości instancja systemu Lydia (oferowanego przez firmę Web2Metrics) przygotowana w oparciu o technologię Brilliance.

Cały artykuł dostępny pod tym linkiem – czytaj dalej

Inne aktualności

Voicetel na konferencji WallStreet

25-27 maja w Karpaczu odbyła się dwudziesta druga konferencja WallStreet

25-27 maja w Karpaczu odbyła się dwudziesta druga konferencja WallStreet – największe spotkanie inwestorów indywidualnych oraz podmiotów związanych z rynkiem kapitałowym w tej części Europy zorganizowane przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych.

Spotkanie Voicetel z Inwestorami Indywidualnymi

Spotkanie Voicetel z Inwestorami Indywidualnymi

27 września w Warszawie odbyło się spotkanie Voicetel Communications S.A. z grupą inwestorów indywidualnych zrzeszonych w Stowarzyszeniu Inwestorów Indywidualnych.

Unf**k bots by Voicetel Communications

Testujemy i analizujemy pojawiające się na rynku rozwiązania.

Jednym z celów Unf**k bots jest zmiana podejścia architektów tworzących rozwiązania z kategorii obsługi klienta na podejście skupione na customer experience.