Lydia nagrodzona złotem w prestiżowym konkursie INNOVATION 2018 organizowanym przez SAR

NAGRODA OD INNOVATION

Bank Credit Agricole i agencja Performics zostali nagrodzeni złotą statuetką w prestiżowym konkursie INNOVATION organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Nagroda przyznana została za wdrożenie TeleBota – innowacyjnego narzędzia wykorzystującego sztuczną inteligencję, optymalizującego kampanie sprzedażowe kredytu gotówkowego w Internecie.

INNOVATION to prestiżowy interdyscyplinarny konkurs, w którym nagradzane są innowacyjne wdrożenia w dziedzinie marketingu. To katalizator innowacji, doceniający nowoczesne rozwiązania, odważne projekty i świeże idee, które nie są tylko teoretycznymi wizjami, ale generują sprzedaż i mają realny wpływ na działalność firmy na rynku. Nagradzane są tu zarówno projekty typu Future Thinking, usługi czy rozwiązania zmieniające świat globalnie, jak i małe, ale efektywne i nowatorskie idee startupowe.

TeleBot banku Credit Agricole to w rzeczywistości instancja systemu Lydia (oferowanego przez firmę Web2Metrics) przygotowana w oparciu o technologię Brilliance.

Cały artykuł dostępny pod tym linkiem – czytaj dalej

Inne aktualności

25 najważniejszych osób w contact center

Serdecznie gratulujemy wszystkim, którzy znaleźli się w zestawieniu.

Co roku redakcja CCNews przygotowuje listę 25 najważniejszych osób w branży contact center w Polsce. Prezes Voicetel Communications, Dawid Wójciki kolejny raz znalazł się w tym zestawieniu.

Mixx Awards

Lydia z brązową statuetką w konkursie Mixx Awards

27 i 28 maja 2019 roku w samym centrum Warszawy miało miejsce największe wydarzenie branży customer care i call center w Polsce.

Event #GdzieJestDialla

Przełomowe wydarzenie w branży Conversational AI

22 marca zorganizowaliśmy event #GdzieJestDialla, to było przełomowe wydarzenie w branży Conversational AI.